Peli-illat Lauttasaaressa
Re: Peli-illat Lauttasaaressa
Pitänee siis yrittää itsekin livistää töistä vähän aikaisemmin, jos kaikki tuntuvat olevan lähdössä kotiin jo seiskalta...
-
Der Dexter
pistän loppuillan joo legioonaa kasaan, ei oo enää kun muutama soolo ja pari lightiä kasaamatta, sekä tietysti pata.
Onko Henryy tulos, voisin niitä meniitti matseja tyyppää, miten voin niitä ottaa kiinni, lähinnä harbya vastaan, janikin käy tietysti jos sattuu meniitit ottamaan.
Onko Henryy tulos, voisin niitä meniitti matseja tyyppää, miten voin niitä ottaa kiinni, lähinnä harbya vastaan, janikin käy tietysti jos sattuu meniitit ottamaan.
Aliquando Insanire Iucundum Est
Joo oon tulossa, alotella voin millon vaan puol yhen jälkeen...
Joku muukin tulossa leikkimään 17.30->?
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
- GreenMeanie
Mä taidan pitää koulusta vapaapäivän tänään, enköhän mä ainakin oo siellä niin kauan ku peliseuraa riittää.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Itse siis pyrin tulenaan jossain 16:30-17 tienoilla. Ja dexter, ajattelin tulla kyllä trolleilla, koska haluan testata mitä pitää saada maalattua turkua varten.
Vetää liian tiukaks, en pääsekkään tänään.
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
That's what she said.The_Edge kirjoitti:Vetää liian tiukaks,
“Common sense is not so common.” -Voltaire
Huomenna mestoilla klo 17 ->
Toivottavasti joku muukin!
Toivottavasti joku muukin!
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
-
Der Dexter
oon kyl mestoilla, toivottavasti joku on paikalla ennen viittä, ois taas aamulla herätys niin ei ihan kauhean myöhään voi hillua hereillä...
Mä tuun taas tuttuun tapaan jossain viiden ja kuuden välillä. Ehdottakaa etukäteen jos haluatte testata jotain tiettyä trollilistaa vastaan, muuten tulee Grisseleitä, joita taisi olla vaan yksi lista koko ETC:ssä.
EDIT: unohtakaa, käyn tänään illemmalla paikalla. Ilmoitelkaa jos haluatte oven avauksen ennen tuota Jaakon klo 17:ta.
Viimeksi muokannut Prkl, To 27.09.2012 12:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Tulossa. Päivällä saattaa olla muuta menoa, mutta enköhän viimeistään viiden-kuuden aikoihin pääse tulemaan.
Hei oisko jollain tuoda Dominaatiota lainaan, niin saisin kopioitua itellene kunnolla storm-trollin säännöt.
Jooh elikkäs.
Mulla on perhejutut ja koeviikko syöny torstai-iltoja ja pitäs ennen reissua saada kuitenki pelejä alle.
Tulevalla viikolla oon koko viikon 12-> eteenpäin auki ja valmiina tulee kertsille jos avaimet löytyy jostain.
Mulla on perhejutut ja koeviikko syöny torstai-iltoja ja pitäs ennen reissua saada kuitenki pelejä alle.
Tulevalla viikolla oon koko viikon 12-> eteenpäin auki ja valmiina tulee kertsille jos avaimet löytyy jostain.
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
-
Der Dexter
no mulla ois kyllä aamuviikko, mutta taitaa kyllä mennä figuja valmistellessa matkaa varten kyllä aika, joten vaikka mieli tekisikin pelailla niin ei taida aika riittää. muta käykää ihmeessä niitä Cryxejä pieksämässä, ei voi mennä enää 3. vuosi ilman tappiota tuolla, muuten pitää tunnustaa että se on parempi pelaaja ku mä...
Mulla on torstaina aamukasista eteenpäin aikaa. Joudun kyllä lähtemään siinä viideltä.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
Torstain suunnitelma lienee meidän osalta, että päästään neljän jälkeen lähtemään täältä eli kuuden paikkeilla oltais siellä. Toivottavasti siellä on joku pelailemaan meiän kanssa :)
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
-
Der Dexter
Mul tekee vähän tiukkaa. Kerroin vaimolle että oon menossa Itävaltaa seuraavana viikonloppuna Turkuun pelaamaan ja sitä seuraavan keskustelun jälkeen oltiin molemmat yhtä mieltä siitä, että mihinkään muualle ei sitten olekaan niin kiire näinä viikkoina...