Archonille ryhmää?
Archonille ryhmää?
Morjensta!
Tuli vaan mieleen tässä listoja tehdessä, että onko tuo Court of Archon mistään kotoisin? Entäpä Incubit? (nykyään AP2 aseet aina hyvä juttu lähiksessä)
Missä seurassa olette itse Archoneitanne peluuttaneet?
-T
Tuli vaan mieleen tässä listoja tehdessä, että onko tuo Court of Archon mistään kotoisin? Entäpä Incubit? (nykyään AP2 aseet aina hyvä juttu lähiksessä)
Missä seurassa olette itse Archoneitanne peluuttaneet?
-T
Idleness is the pathway to damnation.
Re: Archonille ryhmää?
Slythit toimivat hyvin, jopa paremmin kuin incubit, koska jakavat majority toughness 5:ttä ja fnp löytyy valmiiksi.
Nyt kun tarkemmin selasin tuijottelin tuota courttia, niin voiko erilaisia otuksia ottaa sekaisin? Toisaalta joku voisi myös implikoida että tuo 1-x valinnoissa meinaa sitä, että on pakko ottaa jokaista vähintään se yksi.
Meduusatkin ovat hyviä ja halpoja liekkäreitä jotka voivat yllättää positiivisesti :3
Nyt kun tarkemmin selasin tuijottelin tuota courttia, niin voiko erilaisia otuksia ottaa sekaisin? Toisaalta joku voisi myös implikoida että tuo 1-x valinnoissa meinaa sitä, että on pakko ottaa jokaista vähintään se yksi.
Meduusatkin ovat hyviä ja halpoja liekkäreitä jotka voivat yllättää positiivisesti :3
+++++
Tupakoimaton, tanssitaitoinen 20+ sinkkumies etsii 40k peliseuraa Hämeenlinnan seudulta tositarkoituksella. Laitathan yksityisviestiä jos kaipaat seikkailua ;-)
Tupakoimaton, tanssitaitoinen 20+ sinkkumies etsii 40k peliseuraa Hämeenlinnan seudulta tositarkoituksella. Laitathan yksityisviestiä jos kaipaat seikkailua ;-)
Kaikkia on nimenomaan pakko olla vähintään se yksi. Ei siis onnistu tuo toughness buusti. Muuten vaikuttaa ihan pätevältä yksiköltä ja itselläni 'to do' listalla vahvasti.
Incubeiden aseet ovat ap3 nykyään.
6 edikan DE:n FAQ:usta löytyy.
Ja courttia todellakin täytyy ottaa vähintään 1 jokaista vaihtoehtoa. Tosin kun ottaa täydet määrät T5 kavereita, ja minimit muita, niin toimii ihan ok.
Itse en yleensä arconia peluuta, mutta silloin kun sen otan, laitan listasta ja vastustajasta riippuen sen joko kävelemään groteskien kanssa(yleensä webbiwayn kautta) tai sitten raideriin trueborniryhmän kanssa istuskelemaan. Olen sitä myöskin incubeiden kanssa kokeillut, mutta nuo incubit tippuvat vähän liian nopeasti tilanteessa kuin tilanteessa, ollakseen hyvä valinta pisteisiinsä nähden.
Ja courttia todellakin täytyy ottaa vähintään 1 jokaista vaihtoehtoa. Tosin kun ottaa täydet määrät T5 kavereita, ja minimit muita, niin toimii ihan ok.
Itse en yleensä arconia peluuta, mutta silloin kun sen otan, laitan listasta ja vastustajasta riippuen sen joko kävelemään groteskien kanssa(yleensä webbiwayn kautta) tai sitten raideriin trueborniryhmän kanssa istuskelemaan. Olen sitä myöskin incubeiden kanssa kokeillut, mutta nuo incubit tippuvat vähän liian nopeasti tilanteessa kuin tilanteessa, ollakseen hyvä valinta pisteisiinsä nähden.
- NorjanPaavi
FAQ Versio 1.1 korjaa sen taas AP2 aseeksi. Ainakin nyt mitä tuli GW:n sivuita tarkistettua.Tenni kirjoitti:Incubeiden aseet ovat ap3 nykyään.
Koodi: Valitse kaikki
Range S AP Type
Klaive - +1 2 Melee, Two-handedRe: Archonille ryhmää?
Paitsi ei toimi, kun porukkaan liittää sen archonin, kuten OP haluaa.Tenni kirjoitti:
katoppa tätä
Tanan FAQ:un updatet. Pysy erkkikään perässä noissa.FAQ Versio 1.1 korjaa sen taas AP2 aseeksi. Ainakin nyt mitä tuli GW:n sivuita tarkistettua.
Tiputtaa siitä sitten ensimmäisenä niitä heikompia yksilöitä pois.Paitsi ei toimi, kun porukkaan liittää sen archonin, kuten OP haluaa.
Niitä tippuukin sitten aika paljon, kun otat ensimmäisen ampumisen t3 5sv:llä.Tenni kirjoitti:Tanan FAQ:un updatet. Pysy erkkikään perässä noissa.FAQ Versio 1.1 korjaa sen taas AP2 aseeksi. Ainakin nyt mitä tuli GW:n sivuita tarkistettua.
Tiputtaa siitä sitten ensimmäisenä niitä heikompia yksilöitä pois.Paitsi ei toimi, kun porukkaan liittää sen archonin, kuten OP haluaa.
Pure slyth courtti olisi ollut niin ihana ;___;
+++++