Space Mariinit Vs. eldar
Space Mariinit Vs. eldar
Moi,
Olen aloittelija joten kysyn teiltä muutamaa neuvoa. Itse pelaan Space Mariineilla kaverini Eldareita vastaan, joten kysyisinkin joitakin perus neuvoja mitä figuureja kannattaa ottaa ja miten eldareita vastaan kannattaa pelata? Kiitos kaikille vastauksista!
Olen aloittelija joten kysyn teiltä muutamaa neuvoa. Itse pelaan Space Mariineilla kaverini Eldareita vastaan, joten kysyisinkin joitakin perus neuvoja mitä figuureja kannattaa ottaa ja miten eldareita vastaan kannattaa pelata? Kiitos kaikille vastauksista!
- Half-breed
Re: Space Mariinit Vs. eldar
Mitäs sinulta löytyy ja mitä vastustajalta? Mikä on tuottanut ongelmia, ja minkälaisella teemalla pelaat?
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
No kun kaverini rupesi vasta pelaamaan eldareilla, joten ajattelin alustavasti kysyä että miten niitä vastaan kannattaa pelata :D
- Half-breed
Paha sanoa, kun Eldareista saa tehtyä kaksi hyvin erilaista listaa joita vastaan pitää pelata vähän eri tavoilla. Mekanisoitua vastaan joutuu ottaan nopeita joukkoja ja etenkin tykkialustoja joilla saa leijat alas (Missilet on hyviä tähän.), kun taas jalkaisin kulkevia vastaan pitää ottaa paljon bolttereita.jaahas kirjoitti:No kun kaverini rupesi vasta pelaamaan eldareilla, joten ajattelin alustavasti kysyä että miten niitä vastaan kannattaa pelata :D
Ei kannata nyt heti alkaa säätään armeijaa kaveria vastaan. Pelaa pari matsia kaveriasi vastaan ja sitten katso miten pelit menee. Ei ne Eldarit mitään ihmeellisiä kuitenkaan ole. Kunhan vain muistat, että Eldarit ovat hyvin erikoistuneita, joten ammu lähistelijät ja lähistele ampujat, niin pääset jo pitkälle.
ok, kiitos HYVISTÄ neuvoista, mutta kuitenkin vielä yksi kysymys. Eli kannattaako missileilla ampua yksi laukaus vai blasti?
- Half-breed
No riippuu tilanteesta. Jalkaväkeä vastaan blasti toimii parhaiten, kun Eldarit on niin pehmeitä, ja blastilla taas ei tee mitään ajoneuvoja vastaan.jaahas kirjoitti:ok, kiitos HYVISTÄ neuvoista, mutta kuitenkin vielä yksi kysymys. Eli kannattaako missileilla ampua yksi laukaus vai blasti?
itse pelaan tontuilla ja olen huomannut eldareitten heikkoja kohtia. varaa paljon kauko ampujia aspecteihin ja guardianit warlockilla lähtee melko helpolla kun käytät ohjuksia tai runsasta tulitusta, ja guardianit millä ei ole warlockia suojaamassa lähistelyä niin rohkeasti vaan lähentelemään :)
mikäli haluat pudottaa rangerit niin hipsit esteitten takana lähentelyyn tai ammut pitkän kantaman aseilla suoraan rangereihin.
mikäli haluat pudottaa rangerit niin hipsit esteitten takana lähentelyyn tai ammut pitkän kantaman aseilla suoraan rangereihin.
sotavasara ja nauloja!!!... koko rahalla
- Half-breed
Tai sitten ei. Guardianit lähtee helposti millä tahansa, ja Warlock ei todellakaan suojaa lähistelyltä. Rangereita ei taas saa mistään revittyä irti ampumisella (Ellei se ignoroi covereita).w4rh4mm3r kirjoitti:itse pelaan tontuilla ja olen huomannut eldareitten heikkoja kohtia. varaa paljon kauko ampujia aspecteihin ja guardianit warlockilla lähtee melko helpolla kun käytät ohjuksia tai runsasta tulitusta, ja guardianit millä ei ole warlockia suojaamassa lähistelyä niin rohkeasti vaan lähentelemään :)