Porin 40k liiga II sääntökeskustelu
Valvoja: Peliporukkavalvojat
- Kardinaali
- Viesti:
Re: Porin 40k liiga II sääntökeskustelu
Jep ManAtArm, mennään siis näköjään ihan sääntiksen mukaan Secondaryissa. Ah, tuoksahtaa suolarinkelille. ;)
Mä vaihdan sen suola rinkelin makkara perunoihim :D
Halffilla oli ilmeisesti hetken hukassa mitä haettiin sillä secondary 3 VP:llä ;). Ja juu mä ainakin olen hullu, George Lucas en niinkään, ainakaan en jatkuvasti ole tekemäsä uusinta versioita :D.Secondaryistä kolme pojoa? Oletteko te hulluja?
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
Mä komppaan tätä! Kyllä Anton nyt sen vert lisää jengiä tms saa et voi osallistuu. Liittolaisista vaikka....Kardinaali kirjoitti:1750 pinnaa kiinnostaisi
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
- Half-breed
Skenuissa sanotaan, että "secondaryistä", ei "secondaryistä yhteensä". Tuon voi lukea miten päin vain teknisesti, mutta tuon lukeminen niin että tuo olisi se kokonaismäärä kaikista secondaryistä vaatisi tuon toisen sanan mukaan. Perus äidinkieltä.ManAtArm kirjoitti:Halffilla oli ilmeisesti hetken hukassa mitä haettiin sillä secondary 3 VP:llä ;). Ja juu mä ainakin olen hullu, George Lucas en niinkään, ainakaan en jatkuvasti ole tekemäsä uusinta versioita :D.Secondaryistä kolme pojoa? Oletteko te hulluja?
Sitten olette Lucaseja enemmänkin sen takia, että teette schaibaa josta kaikki sanoo etukäteen, että se on schaibaa, mutta ette silti kuuntele, sillä "mä oon oman tien kulkija". Sitten tietty se homman vetäminen niin läskiksi, että vain harva järkevä henkilö halua olla mukana leffassa, ja tällöinkin oikeastaan vain pienissä rooleissa (Portman ja McGregor poikkeuksia).
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Kolme.
Jaa-a, kyllä mää voin saada juu, mutta silloin mie olen sellainen Death Wing SM. Emmie mitään sellaista ruppee kun hotsittaa saada noi Hunterit pöydälle. Ne kuitenkin on mun armeijani sielu yhdessä Kapteenin kanssa kun ei kukaan muu voi kuvitella saada mitään tankkeihin aikaiseksi. Liittolaisuuksiin ei ole mahdollisuutta, koska en omista enää mitään 40k-ukkelia. Lainaamaan en rupea. Mie en lainaile. 40k:ta. Rumia fikuja mun armeijaa pilaamassa, hyi.
Annan teille tasoitusta ja pelaan -250p. Tai noh -100p, koska kyllä mää toisen Kapteenin saan.
Skenuja en ole lukenut ja mitä silmäilin, en ymmärrä mitään. Ei sillä väliä, koska emmää 6h:n sääntöjäkään osaa. Kyllä ne sitten siellä pöydällä aukenee.
Jaa-a, kyllä mää voin saada juu, mutta silloin mie olen sellainen Death Wing SM. Emmie mitään sellaista ruppee kun hotsittaa saada noi Hunterit pöydälle. Ne kuitenkin on mun armeijani sielu yhdessä Kapteenin kanssa kun ei kukaan muu voi kuvitella saada mitään tankkeihin aikaiseksi. Liittolaisuuksiin ei ole mahdollisuutta, koska en omista enää mitään 40k-ukkelia. Lainaamaan en rupea. Mie en lainaile. 40k:ta. Rumia fikuja mun armeijaa pilaamassa, hyi.
Annan teille tasoitusta ja pelaan -250p. Tai noh -100p, koska kyllä mää toisen Kapteenin saan.
Skenuja en ole lukenut ja mitä silmäilin, en ymmärrä mitään. Ei sillä väliä, koska emmää 6h:n sääntöjäkään osaa. Kyllä ne sitten siellä pöydällä aukenee.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
Hienoo Antton. No mitäs muut ja ennenkaikkea liigan der fyyhreri sanoo. 1750p?
No mää sanosi, et edellisen päivän luennol opettaja sano, et joku tutkija oli todennu et kaikki jotka ei kuulu facebookkiin pitäs laittaa seurantaan kun ne on jotai psykopaattei ku breiviikki ei ollu faces ja hitler ei ollu faces...
Ni tota noinniin kyllä mulla figuja riittää, että jos kansa tahtoo enemmän leipää sirkukseen ni ei kai siinä sitten mitään.
Edit: Mitä mieltä olette tuosta mitä Gerattu sano 1 ja 3 missioista? Onko tarvetta laittaa niille fiksattuja määriä objectiveja? pohdein tota aikani, mut niissä on joka tapauksessa niin paljon pisteitä jaossa, että vaikka primary objectiveja tulis se mini 3kpl niin silti murskaavalla pelaajalla on mahdollista saada se viidenkin pisteen ero. Sitä enemmän se vaan ansaitsee ne kiskomansa 20 liigapistettä... Joten ei välttämättä pakottavaa tarvetta muuttaa sääntöjä tossakaan kohtaa. Ollaan kuitenkin niin aloittelijoita, että kiva vaan mitä enemmän pysytään normaaleissa säännöissä, niin opitaankin ne joskus.
Ni tota noinniin kyllä mulla figuja riittää, että jos kansa tahtoo enemmän leipää sirkukseen ni ei kai siinä sitten mitään.
Edit: Mitä mieltä olette tuosta mitä Gerattu sano 1 ja 3 missioista? Onko tarvetta laittaa niille fiksattuja määriä objectiveja? pohdein tota aikani, mut niissä on joka tapauksessa niin paljon pisteitä jaossa, että vaikka primary objectiveja tulis se mini 3kpl niin silti murskaavalla pelaajalla on mahdollista saada se viidenkin pisteen ero. Sitä enemmän se vaan ansaitsee ne kiskomansa 20 liigapistettä... Joten ei välttämättä pakottavaa tarvetta muuttaa sääntöjä tossakaan kohtaa. Ollaan kuitenkin niin aloittelijoita, että kiva vaan mitä enemmän pysytään normaaleissa säännöissä, niin opitaankin ne joskus.
Toi on vanhajuttu jo. Mut toisaalta mäkin asun viel hieman "erämaassa" ja erämaahan on paljon ihmisiä kadonnu. Et jokainen voi vetää omat johtopäätökset...Tervetuloo vaan meille pelaileen...En tykkää häviämisestä...Furinji kirjoitti:No mää sanosi, et edellisen päivän luennol opettaja sano, et joku tutkija oli todennu et kaikki jotka ei kuulu facebookkiin pitäs laittaa seurantaan kun ne on jotai psykopaattei ku breiviikki ei ollu faces ja hitler ei ollu faces...
- Kardinaali
- Viesti:
Koska Führer twiittaa! https://twitter.com/TrueAdolfHitlerFurinji kirjoitti:hitler ei ollu faces...
- Half-breed
Neljä.El Capitan kirjoitti:Kolme.
Mitään 1750 armeijoita. 1500 riittää hyvin hyvään peliin, ja jälleen pakottaa miettimään mitä sinne listaan pistää, eikä vain "No mähän saan nyt nää kaikki listaan, eikä mun pidä funtsia yhtään mitä mä isken listaan."-perseilyä.
- Ookami_Tez
O.O
Mun piti lopettaa Half-Breedin viesteihin vastaaminen tässä topikissa, mutta siis mitä. Half-Breed on erimieltä että 1850 ei olekkaan mailman ainoa oikea pistemäärä 40k:n pelaamiseen. Eikö ETC olekkaan laki? Mun maailma on järkkynyt.
No ei oikeastaan. Sama se mulle. Ja samaa voin sanoa piste hinnasta. sillä 250 pisteellä saa jonkun yhden lisä yksikön tai ehkä hyvällä tuurilla kaksi lisää kentälle, joten enpä näe että tästä mitään haittaa olisi, mutta eipä sillä väliä vaikka ei sitä lisä pisteitä tulisikaan.
Mun piti lopettaa Half-Breedin viesteihin vastaaminen tässä topikissa, mutta siis mitä. Half-Breed on erimieltä että 1850 ei olekkaan mailman ainoa oikea pistemäärä 40k:n pelaamiseen. Eikö ETC olekkaan laki? Mun maailma on järkkynyt.
No ei oikeastaan. Sama se mulle. Ja samaa voin sanoa piste hinnasta. sillä 250 pisteellä saa jonkun yhden lisä yksikön tai ehkä hyvällä tuurilla kaksi lisää kentälle, joten enpä näe että tästä mitään haittaa olisi, mutta eipä sillä väliä vaikka ei sitä lisä pisteitä tulisikaan.
Great Teacher Ookami_Tez
Blogi miniatyyreistä ja milloin mistäkin nörttihenkisestä.
Blogi miniatyyreistä ja milloin mistäkin nörttihenkisestä.
Jaaha, vai saa 40k:ssa 1750p listaan kaikki. Hmm pitääpäs lukee tarkemmin kirjoja, on menny sit jotain ohi. Ei silti kyl nois säännöis menee viel paljon muutakin ohi. Hankalaa tuo sääntöopiskelu. Tuntuu et hirveesti asioita menee kaavalla: Tällä on tälläinen sääntö x ja kun sil on tuo sääntö x niin saa myös sääntö y:n. Ja y osaava tekee sit viel noin ja näin....kirjaa saa lärätä edestakaisin. Ei silti ihan hauskaa ja mielenkiintoista se on ja nerokkaat suunnitelmani saa vain vielä nerokkaampia tilalle....ehkä :)
Ai niin, eikös se yks herra viitti lainkaan vastata viesteihin :)
Ai niin, eikös se yks herra viitti lainkaan vastata viesteihin :)
1750 ei todellakaan saa kaikkea otetaan tommonen 2500 pistettä niin sitten on jo rautaa rajalla :P. Mutta loppu viimeksi mulle on ihan sama onko se 1500 vai 1750.
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Onpas sillä Allulla mielikuvitusta. Mulla ei ole yhtään Fastia tai Heviä 1500:kään. Trooppejakin se kaksi kappaletta.
Ehkä sitten kun ollaan 2500p:ssä, aletaan tarviimaan toista Fokkia.
Ehkä sitten kun ollaan 2500p:ssä, aletaan tarviimaan toista Fokkia.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
No niin, ei tarvii Antin hävetä. Voitti mut reilusti enkeleillään. Sain hyvää käytännön oppia 40k:sta ja parempaa ideaa mihin suuntaan listaa lähtee rakentamaan. Mut on ne Antin walkkerit kamalia, yksin vetelee puolet yksiköstä pois. Toisaalta jos en ite saa mokomaa peltipurkkia 8 powerklavi iskulla alas ni saavat mokomat sitten juosta karkuun ja kuollakin. Et perkeleen noppapeli....:)
Ei se ollut mitenkään reilua! Mulla oli juustolentokone joka voitti pelin!syrja kirjoitti:No niin, ei tarvii Antin hävetä. Voitti mut reilusti enkeleillään. Sain hyvää käytännön oppia 40k:sta ja parempaa ideaa mihin suuntaan listaa lähtee rakentamaan. Mut on ne Antin walkkerit kamalia, yksin vetelee puolet yksiköstä pois. Toisaalta jos en ite saa mokomaa peltipurkkia 8 powerklavi iskulla alas ni saavat mokomat sitten juosta karkuun ja kuollakin. Et perkeleen noppapeli....:)
Nyt sitä alotuspäivää!
Joo tota taidettii havannas sopii et listojen deadline olis 1.11.
Liigan säännöt löydätte sääntökirjasta.
No joo joo tulee sil oma ketjunsakin kun tokenen tästä illasta.
Liigan säännöt löydätte sääntökirjasta.
No joo joo tulee sil oma ketjunsakin kun tokenen tästä illasta.
- Half-breed
Eli croisantit ja Valkyriet saa lentää ilmassa ilman, että kukaan saa niihin mitään tehtyä, peliin saa tuoda omaa maastoa G.I.Joen linnoitusta myöten, eikä minua ole bannittu?Furinji kirjoitti:Liigan säännöt löydätte sääntökirjasta.
Nyt kun alkaa vähän havahtua uuteen päivään, niin on sinne muistaakseni kolme sääntöä tulossa, jotka eivät löydy sääntökirjasta. Ne liittyvät fortteihin, forgeen ja bretzeleihin, joten monien kohdalla eivät vaikuttane armeijalistan tekoon. Naputtelen liigaketjun kunhan näiltä kouluhommilta kerkiän...