Peli-illat Lauttasaaressa
Re: Peli-illat Lauttasaaressa
Teemu, tuotko eStrykerin ja O'Rowdyn Juholta mulle torstaiks?
Täytyy katsoa saako miestä kiinni tohon mennessä mutta yritetään ainakin.Drakthar kirjoitti:Teemu, tuotko eStrykerin ja O'Rowdyn Juholta mulle torstaiks?
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
- Ihme_apina
Mukavia nuo vaimot :)petskules kirjoitti:Mul tekee vähän tiukkaa. Kerroin vaimolle että oon menossa Itävaltaa seuraavana viikonloppuna Turkuun pelaamaan ja sitä seuraavan keskustelun jälkeen oltiin molemmat yhtä mieltä siitä, että mihinkään muualle ei sitten olekaan niin kiire näinä viikkoina...
GreenMeanie kirjoitti: ... en oo mikää "Nätti Nakuna" niiku hebe
Veripallo kirjoitti:PELI 2 (vs eLylyth) Destruktion.
Pudotan Rahnin. Kävelen kolme tuumaa depolta ja kuolen.
Mihis aikaan siellä huomenna on jengiä paikalla? Saattaa olla että luennot ja työt mystisesti peruuntu ja päästäis jo aikasemmin liikkeelle. Jokainen hetki treenipeleissä tai metatessa on kuitenki kotiinpäin... :)
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Jos tuutte aiemmin, niin saatan häippästä duunista joskus vaikka yhen-kahen pintaan. Voisin tulla jonkun pelin pelaamaan, kun mun pitää kuuden jälkeen häippästä.TheEmu kirjoitti:Mihis aikaan siellä huomenna on jengiä paikalla? Saattaa olla että luennot ja työt mystisesti peruuntu ja päästäis jo aikasemmin liikkeelle. Jokainen hetki treenipeleissä tai metatessa on kuitenki kotiinpäin... :)
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
-
Der Dexter
oon kahteen töissä, sen jälkeen alan lähtöä tehdä taas, jotain neljän paikkeille yleensä olen ehtinyt.
Aliquando Insanire Iucundum Est
Ainakin skornea vastaan voisin mieluusti testailla; ei oikeen mitään käryä miten koko faktio pyörii.Celebdae kirjoitti:Jos tuutte aiemmin, niin saatan häippästä duunista joskus vaikka yhen-kahen pintaan. Voisin tulla jonkun pelin pelaamaan, kun mun pitää kuuden jälkeen häippästä.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Oon kasilta aamulla siellä. Joudun lähtemään joskus viiden (?) aikaan.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Mää tuun päiväsellä sit paikalle, varmaan joskus yhen-kahen maissa.
-
Der Dexter
Skorne?
ne lyö, lujaa. periaatteessa niillä on melkeen aina lyödä stormwall rikki, ja rikkoa sitä kautta lojumissuunnitelma, mutta beyond that ei hirveesti kikkoja. Niillä on vähän samaa ongelmaa kun Khadorillakin, että sen suoran damagen lisäksi on aika vähän mitää kikkaa, tai tapaa tehdä casterkill puun takaa, ainakaan hirveesti. Jaakko näyttäköön, miten se hoituu, mutta ei ne kuitenkaan ihan hirveän vaarattomia ole silti...
ne lyö, lujaa. periaatteessa niillä on melkeen aina lyödä stormwall rikki, ja rikkoa sitä kautta lojumissuunnitelma, mutta beyond that ei hirveesti kikkoja. Niillä on vähän samaa ongelmaa kun Khadorillakin, että sen suoran damagen lisäksi on aika vähän mitää kikkaa, tai tapaa tehdä casterkill puun takaa, ainakaan hirveesti. Jaakko näyttäköön, miten se hoituu, mutta ei ne kuitenkaan ihan hirveän vaarattomia ole silti...
Aliquando Insanire Iucundum Est
Ovet auki.
Skornesta kannattaa muistaa että paingiverit antaa niille pedoille +2 damageen/STR sillä ehdolla että niiden ON PAKKO chargata. Eli jos ne sattuu jonkun enrageamaan niin se ei voi valita kohdettaan LOSin ulkopuolelta ei voi kävellä tai muuta eli jos niiden chargen pystyy estämään niin ne lyö paljon heikommin (telekinesillä ympäri tai menet niiden back arcin puolelle tms.).
Extoller soulwardeja kannattaa pitää silmällä. Ne jakaa eyeless sightia ja ampuu jotain kohteita yllättävän kovilla tuplaboostatuilla laukauksilla. Mutta kuolee helposti.
Zaalia vastaan haluat lähtökohtaisesti tappaa kaiken jolla on mahdollisuus ostaa lisälyöntejä (pedot ja ancestral guardianit), koska ne muuttuu ihan törkeeksi fiitissä. Ja sit jotkut joilla on useampi hyvä lyönti ja joka pääsee ihme mestaan lyömään (hyppykissat ja kissasoolo).
Skornesta kannattaa muistaa että paingiverit antaa niille pedoille +2 damageen/STR sillä ehdolla että niiden ON PAKKO chargata. Eli jos ne sattuu jonkun enrageamaan niin se ei voi valita kohdettaan LOSin ulkopuolelta ei voi kävellä tai muuta eli jos niiden chargen pystyy estämään niin ne lyö paljon heikommin (telekinesillä ympäri tai menet niiden back arcin puolelle tms.).
Extoller soulwardeja kannattaa pitää silmällä. Ne jakaa eyeless sightia ja ampuu jotain kohteita yllättävän kovilla tuplaboostatuilla laukauksilla. Mutta kuolee helposti.
Zaalia vastaan haluat lähtökohtaisesti tappaa kaiken jolla on mahdollisuus ostaa lisälyöntejä (pedot ja ancestral guardianit), koska ne muuttuu ihan törkeeksi fiitissä. Ja sit jotkut joilla on useampi hyvä lyönti ja joka pääsee ihme mestaan lyömään (hyppykissat ja kissasoolo).
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
Mä tuun paikalle joskun viiden ja kuuden välillä. Trolleilla ajattelin tulla, mutta jos oikeen kiltisti pyydätte, niin voin pelata myös eFeoraa.
Ei se nyt ihan näin ole. Pedon on pakko chargata TAI slammata TAI tramplata. Ja tramplenhan voi tehdä ihan mihin suuntaan haluaa, myös ohi LoSin. Menee toki initial attackit hukkaan ja kyllähän Telekinesis Skornea vituttaa ihan kybällä. Nykyisin tosin on Tibsu!petskules kirjoitti: Skornesta kannattaa muistaa että paingiverit antaa niille pedoille +2 damageen/STR sillä ehdolla että niiden ON PAKKO chargata. Eli jos ne sattuu jonkun enrageamaan niin se ei voi valita kohdettaan LOSin ulkopuolelta ei voi kävellä tai muuta eli jos niiden chargen pystyy estämään niin ne lyö paljon heikommin (telekinesillä ympäri tai menet niiden back arcin puolelle tms.).
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Yllärikoulupäivä. Koitan olla ennen kolmea siellä.petskules kirjoitti:Oon kasilta aamulla siellä. Joudun lähtemään joskus viiden (?) aikaan.
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
Me lähetään tulee sinne päi.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Kumpi ajaa? Tietää et ootteko yheltä vai kahelta perillä...
Mut tääl mä oon et tervetuloa.
Sain just figut takas kasaan viikonlopun hammeristien jäljiltä. *****!
Mut tääl mä oon et tervetuloa.
Sain just figut takas kasaan viikonlopun hammeristien jäljiltä. *****!
WTF? Ovatko ne tanat menneet riehumaan kertsillä?petskules kirjoitti:Sain just figut takas kasaan viikonlopun hammeristien jäljiltä. *****!
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
Myytävänä kaksi paikkaa autossa Turun fanaatikkoon. YV:llä lähtee.
Reitti kulkee 4 tietä Helsinkiin ja siitä Leppävaaran kautta länteen. Koukkauksista neuvotellaan.
Edit: Enää yksi jäljellä.
Edit edit: Paikat myyty
Reitti kulkee 4 tietä Helsinkiin ja siitä Leppävaaran kautta länteen. Koukkauksista neuvotellaan.
Edit: Enää yksi jäljellä.
Edit edit: Paikat myyty
Viimeksi muokannut Merimetsä, Ke 10.10.2012 19:28. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
“Common sense is not so common.” -Voltaire
Perä-Espoosta (Nöykkiöstä) lähtenee kanssa yksi auto... En poimi kyytiin kuin edes lähes täällä päin asuvia. Eli en kierrä mihinkään Itä-Helsinkiin.
Merimetsä: jos sä keräät leppävaaran, niin jääkö mulle sitten läntinen helsinki? Eli mulla myös auto, lähtö lauttasaaresta. Paluun kanssa voi kyllä tulla kiire, koska mun pitää olla sunnuntaina jo kuudelta otaniemessä.