[Pori]Warmachine/Hordes -yleinen keskustelu
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: [Pori]Warmachine/Hordes -yleinen keskustelu
Ei kukaan olisi kiinnostunut ostamaan kimppaan tuota Hordesin kahden pelaajan Startteria. Ois toisaalta kuitenkin kiva pelata tätäkin. Ajatetlin, että voisin ne Circlen tyypit ottaa siitä. Vai pelasko joku täälläpäin jo circleä?
Kalat meni kotio...
moro, itse olen etsimässä samanlaista toveria. Susimiehet kiinnostaa enemmän kuin nuo loharihemmot.
Pahus. Molemmat siis haluaisi juurikin samoja ukkeleita. Itseäkään ei tuo everblight mitenkään tolkuttomasti lämmitä. Ainoastaan sen suhteen, että olisi varmaan helppo sutia maaliruiakulla kuosiin.
Kalat meni kotio...
Mä voin ostaa teidän molempien matoset sanotaan vaikka, 25e/setti, jos haluatte niitä susianne, puolenkuunpeleist saa sen setin 71e, ulkomailt varmaa halvemmallaki.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Antti perkele. Et saa ottaa molempia. Et kuitenkaan tee tuplalla mitään.
Jos ovat hyvän kokoisia, niin kaaokseni tarvitsee nuo kirvesmiehet. Ja sen ison hukan. Ehkä ja kenties koirankin. Kai. Et saa ottaa. Et ainakaan kirvesmiehiä.
Jos ovat hyvän kokoisia, niin kaaokseni tarvitsee nuo kirvesmiehet. Ja sen ison hukan. Ehkä ja kenties koirankin. Kai. Et saa ottaa. Et ainakaan kirvesmiehiä.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
Niin, ilmeisesti ymmärsit väärin. Noita kirvesmiehiä ja isoja hukkia on haluamassa sekä minä että Jyri. Nuo matoset olisi vapaata riistaa. Mutta jos Jyri jo aloitteleepi Ordoroksella tai on siitä kiinnostunut, niin saatanpa vetäytyä takaisin Gatormen ajatukseeni ja alkaa niitä kasaamaan armeijaksi.
Kalat meni kotio...
Siis Gerazu, haluatko ostaa ne everblight hemmot alkulaatikosta 25 eurolla.
Joo, en tarvi mitään muuta.jyri87v kirjoitti:Siis Gerazu, haluatko ostaa ne everblight hemmot alkulaatikosta 25 eurolla.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Hei, mites mie nyt tuolleesti? Katsoin kuitenkin mitä boksi sisältää ja on tuo Everblight kuitenkin ukkeleiltaan tuttu. Oi voi, oi voi, kun oli aivot varikolla hetken aikaa.
Mistä muuten Jyri ostaa tuon noin halvalla? Privan sivuilla hintaa on se 99e, että 25e tuntuu niin vähältä. Antti, jos määkin ostan tuon itselleni kun olen kirvesheebot nähnyt, otakko ötökät?
Mistä muuten Jyri ostaa tuon noin halvalla? Privan sivuilla hintaa on se 99e, että 25e tuntuu niin vähältä. Antti, jos määkin ostan tuon itselleni kun olen kirvesheebot nähnyt, otakko ötökät?
- Sinitähti
- Sinitähti
Sen 25 voin maksaa.
Mää voin ottaa sen minisääntiksen muutamalla eurolla tai jollain jännällä vaihtokaupalla.
Kalat meni kotio...
Missä pistemäärissä tyypit nykyään pelailee? Mietin vaan, että hankkisinko suoraan 35 pisteeseen noita alligaattorimiehiä. Ostin tuossa maelstromin aleista nyt yhden warlockin niille. Katsoo jos jaksaa maalata, niin voisi harkita niiden hankkimista enemmänkin.
Kalat meni kotio...
Tähän menessä ollaan pelailtu pitkälti 20-25.p pelejä.
Veikkaa kyllä että pelien pistekoot lähtevät tästä nousemaan tuonne 35.p hujakoille nyt kun Jyrikin on saanut figuja hommailtua lisää. Antilla ja Sakkella tietääkseni nappuloita on 35.p peleihin jo tarpeeksi (Antti kun muutenkin noita 50.p listoja suunnittelee armeijalista osiossa). Ilmarin tilannetta sitten en tiedäkkään tarkkaan.
Omalla kohdallani nappeja tuntuu olevan jopa hieman liikaakin...
Eli käyttöä napeille luulisi tulevan, jos ei muuten niin saa hieman erilaisia kokoonpanoja tehtyä 25.p listoihin ainakin.
Veikkaa kyllä että pelien pistekoot lähtevät tästä nousemaan tuonne 35.p hujakoille nyt kun Jyrikin on saanut figuja hommailtua lisää. Antilla ja Sakkella tietääkseni nappuloita on 35.p peleihin jo tarpeeksi (Antti kun muutenkin noita 50.p listoja suunnittelee armeijalista osiossa). Ilmarin tilannetta sitten en tiedäkkään tarkkaan.
Omalla kohdallani nappeja tuntuu olevan jopa hieman liikaakin...
Eli käyttöä napeille luulisi tulevan, jos ei muuten niin saa hieman erilaisia kokoonpanoja tehtyä 25.p listoihin ainakin.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Tulipas itsekin tätä peliä pelattua. Silleesti kaksi vuoroa kerittiin Ilmarin kanssa hoitaa alta pois ennen kuin aika loppui. Vähän on mielipiteet... sellaiset. Kuin MTG:tä pelaisi kun kaikilla on kaikkea kivaa ja kaikki voi heittää kaikkea kivaa sinne ja tänne. Toi heittää tämän tolle, tämä kanssa avittaa hieman ja efekti kumuloituu ja kun castaaja imee ensin noi furyt ja antaa nämä tonne, toi voi tolla kyvyllä tehdä tota kun toi äijä on tossa vieressä.
Ikävä Hammeria. Siellä mennään eteenpäin ja tehdään yksi asia kerrallaan. Kävele, taio, ammu ja lähistele. Sun vuoro. Hirveän sekavaa. Mitatakkaan ei saa etukäteen. Pitääkö minun osata nyt arvioida matkoja? Huono peli. Minun pitää ajatella.
Jos tämän vuoden puolella liigaa tehdään, niin mie voin tulla laina-armeijalla tai Paperhammertyyliin mukaan.
Ilmarilta löytyy 25:een. Kai. Ainakin Skornea. Ever oli 13p.
Ikävä Hammeria. Siellä mennään eteenpäin ja tehdään yksi asia kerrallaan. Kävele, taio, ammu ja lähistele. Sun vuoro. Hirveän sekavaa. Mitatakkaan ei saa etukäteen. Pitääkö minun osata nyt arvioida matkoja? Huono peli. Minun pitää ajatella.
Jos tämän vuoden puolella liigaa tehdään, niin mie voin tulla laina-armeijalla tai Paperhammertyyliin mukaan.
Ilmarilta löytyy 25:een. Kai. Ainakin Skornea. Ever oli 13p.
- Sinitähti
- Sinitähti
Jep, Antonkin menetti Masiina-neitsyytensä tänään. Tosiaan kaikkee tuli vastaan ja toivottavasti ees puolet meni oikeen. Ja mun mielestä se Anttonin mainitsema "MTGmäisyys" on mulle iha karkkia.
Jotai 25p pelei voi kai pelaa jos saa proksyttaa cetratien upseeria. Toi Teh uusi pelikauppa kun ei #@€££tana myy mulle niitä PPn vikuja.
Jotai 25p pelei voi kai pelaa jos saa proksyttaa cetratien upseeria. Toi Teh uusi pelikauppa kun ei #@€££tana myy mulle niitä PPn vikuja.
Joo, täytyy sanoa, etten itsekään niin kauheasti välitä tuosta mätkymäisyydestä ja kauheasta määrästä erikoisjuttuja. Siksi ehkä jos pelaankin vielä, niin otan gatormenit. Ei ole liikaa vaihtoehtoja kaikessa kakassa. Ei jaksaisi optimoida aina, mutta se lienee ainoa tapa pelata tätä. Peliseuran takia nyt tätä taas lämmittelen, kun ihan kiva olosi pelata edes yhtä peliä mitä muutkin Porin sotulaisista. Toki on FoW mutta niissä peleissä kestää aina niin kauan, että mieluusti tälläistä jotain casuaalimpaa välillä, kun ei Bowliakaan kuitenkaan kukaan halua pelata.
Kalat meni kotio...
Ihanko oikeesti? Ja mä kun muistan että mut karkotti esim. Infinityn parista se, etten jaksanut kaikkia erikoisuuksia. Tosin mä vähän luulen et se riippuu kans et mitenkä hyvin sääntis o kirjoitettu, sillä ainakin selaillessani Infinityn sääntistä ei oikeen saanut ajatuksesta kiinni vaikka pähee systeemi kieltämättä olikin. Ainakin oma Hordesin kirja on kyllä kirjoitettu niin hyvin että sen lukemisesta oikeesti nauttii. Toisaalta myös suoraviivaista peliä saa aikaan esmes lighttibeasteilla, massalla jalkaväkee ja suoraviivaisella casterilla/lockilla. Pitääkin seuraavan kerran kai kokeilla taas miten tolle mun ainokaiselle lockille sopii raskas jv. Tosin ajatuskin on melko huvittava.
Joo ehkä se ero on niiden erikoissääntöjen merkitsevyys. Infinityssä kaikki oli luettavissa samasta kirjasta tai kirjoista. Vaikka myönnän, että Ranskalaisittain kirjoitettuna se kirja oli sangen sekava. Vm/h taasen vaatii paljon pelaamista tai pänttäämistä, että voi alkaa oppia varautumaan muiden featteihin ja spelleihin. Perussäännöt on toki kivasti kirjoitettu. Kuitenkin joki feat voi helposti ratkaista koko pelin. Se saattaa rassata jos tulee ihan puskista. Ei silti, varmasti juuri tämä pelimäisyys ja kikkailu vetoaa moneenkin pelaajaan. Ettei se nyt mikään huono juttu ole sinänsä. Itse en ole vaan aina diggaillut siitä. Mutta taashan sitä ollaan aloittelemassa tän pelailua :)
Kalat meni kotio...
Nooh. pelaamaan oppii helposti katsomalla vaikka miniwargaming:in tekemän how to play videon. No se on vähän sitten itsestä kiinni että kuinka paljon opettelee ennen pelejä toisten featit sun muut combot. Mutta silti aikasen helppoja ainakin warmachinen puolella nuo synergiat. pelin alussa saa silti katsoa toisen pelaajan kortit aivan vapaasti. Sinänsä sillon myöhästä enää että ei voi vaihtaa ukkoja tähän jälkeen, sen takia tarviikin tehdä rosterit tasapainoisiksi.
Tuleeko joku huomenna pelikaupaan pelaamaan 25pinnan pelin.
0407758683 <- tosta saa nopsaa kiinni.
0407758683 <- tosta saa nopsaa kiinni.