Mutta kun virallisen Kotuksen linjavedon mukaan se tarkoittaa huonoa, niin ihan turha sitä on väittää vastaan.v4s4r4 kirjoitti:no sanotaan sitten hieman kömpelöhkö :P se ei ainaskaan tarkoita huonoa
Dark Eldar teema-armeija
- Half-breed
Re: Dark Eldar teema-armeija
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
v4s4r4 : Kirjoitappa yhteen ketjuun tulevat tekstit kerralla aina yhteen viestiin, jätä vanhojen aiheiden nostaminen, ja skarppaa muutenkin ilmaisua.v4s4r4 kirjoitti:ja nyt en vastaa tähän enää
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/
dark eldar on kyllä kieltämättä hyvä, mutta olen pelannut kerran tontuilla tuhmia tonttuja vastaan ja voitin pelin helposti. tuhmien tonttujen ajoneuvot lähinnä raider tai ravager ovat hieman epäkestäviä mutta muuten dark eldar on ihan hyvä + nopea armeija
sotavasara ja nauloja!!!... koko rahalla
-
Superarjalainen
Tätä v4s4r4 heeboa puolustaakseni voin sanoa että onhan ne deldarit ihan kamalaa schaibaa. Pitää olla aika xenofanboyo-in-denial jos väittää muuta.
Deldarit on käypä armeija siinä missä muutkin. Toki ajokit on paperia, mutta ovat myös nopeita kuin mitkä. DEldarit vaativat pelaajaltaan toisenlaista lähestymistapaa, kuin esim. mariinit, jotka voivat seistä pari vuoroa vastustajan tulituksessa.
Itse pelaan/olen pelannut mariineja, chaosta, DEldaria, tyrannideja, tauta, sekä kaartia. Kaikki ovat erillasia, se mikä toimii yhdellä armeijalla, voi olla täysin käyttökelvotonta toisella.
Itse pelaan/olen pelannut mariineja, chaosta, DEldaria, tyrannideja, tauta, sekä kaartia. Kaikki ovat erillasia, se mikä toimii yhdellä armeijalla, voi olla täysin käyttökelvotonta toisella.
"Assassins do it from behind"
itsenikin mielestä deldar on aivan käsittämättömän kamalaa schaibaa siis olen seurannut lukuisia pelejä jossa on dark eldar enkä ole ikinä nähnyt sellaisten schaibojen voittavan... päin vastoin aina hävinneet 100-0. ja pikkuveljeni pelasi demoneilla deldareita vastaa ja deldar pelaaja oli aikuinen niin... veljeni voitti!
...
- Kaapelikala
Oiskohan ollut tapaus "pitää antaa nappulan voittaa"? Täysillä turpaan ei syystä tai kolmanneksi viitti lähteä nappuloita vaataan. Listallakin lie ollut jotain osaa. Mites muuten, pelattiinko oikeilla säännöillä? Jos joo, niin deldareiden poisonit repii demppalauman silpuksi. Lancea vaarallisemmille.
Deldarit on kovia poisonillaan, wrackeillaan ja lähes jatkuvalla fnp.
Deldarit on kovia poisonillaan, wrackeillaan ja lähes jatkuvalla fnp.
wrakkeja ei ollut ja mun pikkuveli o 12 vuotias ei mitää säälii ollu ku on pelannu monta kertaa samaa tyyppiä vastaa. no mutta onha ne deldskut iha kivan näkösii mut muute stateilta ja muilta juzkilta hieman niin ja näin
...
Ei niitä pelejä pelk'll' stattirivillä voiteta, eikä kyl aikuisuudellakaan.
Kaikilla eldareilla on roppakaupalla pitkälle erikoistuneita yksiköitä jotka hoitavat hommansa kunnialla, oman alansa ulkopuolella ei niinkään...
Ylipäätään niillä on hankala tehdä all-rounderia joka hoitelisi kaikenmaailman tykkilinjastot, meleehordet tai vastaavat yhdellä ja samalla listalla.
Kaikilla eldareilla on roppakaupalla pitkälle erikoistuneita yksiköitä jotka hoitavat hommansa kunnialla, oman alansa ulkopuolella ei niinkään...
Ylipäätään niillä on hankala tehdä all-rounderia joka hoitelisi kaikenmaailman tykkilinjastot, meleehordet tai vastaavat yhdellä ja samalla listalla.
I am who I pretend to be