OETC 2012 Livepäivitys
-
Der Dexter
OETC 2012 Livepäivitys
no eipä nyt varmasti mitään livenä kerrota, mutta heitetään tähän topicciin jos vaaan muistetaan ja jaksetaan ja osataan päivittää.
eka päivitys nyt vois vaiks olla se, että 4,5 h lähtöön, ja kohta oon saanu vikankin figun maaleihin (Conquest), ehkä tunti enää maalausta. Muu joukkue vissiin vähän paremmin valmistautunut.
Kukaan ei oo mitään metalistoja saanu läpi varmaan, ei taas hyvältä näytä, Tero vissiin lähimpänä.
Univelka vaan kertyy...
eka päivitys nyt vois vaiks olla se, että 4,5 h lähtöön, ja kohta oon saanu vikankin figun maaleihin (Conquest), ehkä tunti enää maalausta. Muu joukkue vissiin vähän paremmin valmistautunut.
Kukaan ei oo mitään metalistoja saanu läpi varmaan, ei taas hyvältä näytä, Tero vissiin lähimpänä.
Univelka vaan kertyy...
Aliquando Insanire Iucundum Est
Re: OETC 2012 Livepäivitys
Hyvä Tatu; jaksaa jaksaa maalaa maalaa. Mietiskelin iteki tämmösen topicin avaamista mutta näppärästi ehdit ensin.
Mitäköhän tästäkin seikkailusta tulee...
Höpö höpö, mä sain jo eilen taisteltua omat metani. Eikä silleen ressiä, Ollikin on päässy metailuissa jo australian kakkostiimiin!Der Dexter kirjoitti:eka päivitys nyt vois vaiks olla se, että 4,5 h lähtöön, ja kohta oon saanu vikankin figun maaleihin (Conquest), ehkä tunti enää maalausta. Muu joukkue vissiin vähän paremmin valmistautunut.
Kukaan ei oo mitään metalistoja saanu läpi varmaan, ei taas hyvältä näytä, Tero vissiin lähimpänä..
Mitäköhän tästäkin seikkailusta tulee...
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
-
Der Dexter
verta hikeä ja kyyneliä?
ekat highlightit valmiina. sittetn ois toka highlight kierros, sitten washit, sitten lisää highlightiä, jonka jälkeen tasoittava wash, jonka jälkeen detailia.
ei taida ihan tällä peruskaavallani mennä tämä maaleihin...
Itse siirryn kohta metaamaan kanssa tarvittavan tavaran määrää reppuun, sekä doomyjen sijoittelua salkkuun aamua varten.
ekat highlightit valmiina. sittetn ois toka highlight kierros, sitten washit, sitten lisää highlightiä, jonka jälkeen tasoittava wash, jonka jälkeen detailia.
ei taida ihan tällä peruskaavallani mennä tämä maaleihin...
Itse siirryn kohta metaamaan kanssa tarvittavan tavaran määrää reppuun, sekä doomyjen sijoittelua salkkuun aamua varten.
Aliquando Insanire Iucundum Est
"Lähdetään ajoissa salzburgiin kattelemaan menoa" kuulosti hienolta idealta kun ei tiennyt että se tarkoittaa heräämistä nyt.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
- GreenMeanie
Heh. No, mulla on 4 tunnin päästä tentti jonka jälkeen alkaa maanatain tenttiin satsaaminen. Ei se masiina niin pahalta kuullosta.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Itävaltaan saavuttu ja hostelli otettu haltuun. Puolalaisten (4 tiimiä) ja slovakialaisten lisäksi täältä löytyi pari tiimiä australialaisia; ehkä tääl ihan bileet saadaan käyntiin. Nyt tunnin päiväunet ja sitten alkaa vastustajatiimien alkoholillinen sabotoiminen...
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Mitenköhän tossakin käy? Muistakaa vaik juoda vettä välil. :D
Edit: Onnee ja menestystä koko tiimil!
Edit: Onnee ja menestystä koko tiimil!
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat
Kuuden jälkeen ei sit syödä enää hiilareita ja kaikki viimeistään kympiltä nukkumaan.
Onnea peleihin!
Onnea peleihin!
Juotiin giniä. Suomalaiset vei voiton kaikissa juomapeleissä. Huomiset pelit a-ok kaikilta... Taisit ei...
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Aurinko paistoi koko päivän eikä ollu ku 20 astetta lämpöä.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
"Viimeistään kympiltä nukkumaan" juuuuuu
Siel ne tatu ja hermanni "nukkuu" samassa sängyssä.
Siel ne tatu ja hermanni "nukkuu" samassa sängyssä.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
- GreenMeanie
Voitto. Ota kuva, printtaan sen decalina ja laitan mun conquestiin.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Taisteluvalmius check. Pelipaikalla ei tuntunu olevan wifiä, en tiiä miten hyvin sieltä saa päivitettyä tuloksia mut kattellaan.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
- GreenMeanie
Ilmeisesti 3 tiimiä ilman tappioita pelissä, joissa 2 australialaista. Mä en epäile hetkeäkään etteikö kolmas ois Suomi?
Eka kierros: suomi-saksa3 4-1.
Toka kierros: suomi-australia1 2-3
Kolmas kierros: suomi-italia 3-2
Ekan päivän pelaajastatit:
Olli 3-0
Teemu 3-0
Tatu 2-1
Tero 1-2
Hermanni 0-3.
Hermannin puolesta tosin on sanottava että sille jouduttiin antamaan kaksi miinusmarchuppia...
Australialaisten kanssa oli tosi siisti pelata, mutta kyllä ne pelata osaa. Ehkä se tosin oli ihan arvattavissakin jos ne on matkustanu ympäri maailman masiinan perässä...
Nyt tekis mieli mennä nukkumaan, mutta meiän hostellihuoneessa on puolalainen juomassa giniä eikä se vaan oo lähössä mihinkään...
Toka kierros: suomi-australia1 2-3
Kolmas kierros: suomi-italia 3-2
Ekan päivän pelaajastatit:
Olli 3-0
Teemu 3-0
Tatu 2-1
Tero 1-2
Hermanni 0-3.
Hermannin puolesta tosin on sanottava että sille jouduttiin antamaan kaksi miinusmarchuppia...
Australialaisten kanssa oli tosi siisti pelata, mutta kyllä ne pelata osaa. Ehkä se tosin oli ihan arvattavissakin jos ne on matkustanu ympäri maailman masiinan perässä...
Nyt tekis mieli mennä nukkumaan, mutta meiän hostellihuoneessa on puolalainen juomassa giniä eikä se vaan oo lähössä mihinkään...
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Tänks päivityksestä! Voittoon vielä pieni mahis vaatien tosin muiden ristiinpeluuta, mutta top3 sijoitus omassa hanskassa. Toki vaatii pelien voittamista, mutta siihen luotetaan!
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Tiedot itävallanmaalta kertovat, että tänään saldoksi tuli yksi voitto ja yksi tappio (molemmat kai 4-1). Loppusijoitusta sun muuta infoa odotellessa.
PP:n foorumilta (http://privateerpressforums.com/showthr ... ost1659993) vähän tuloksia:
1st - Germany 1
2nd - German 6
3rd - Poland
4th - Australia 2
Näköjään aussien lento ei jaksanut ihan tokaa päivää. Ei toki varsinaisesti yllätys, että voittajatiimi oli:
Germany 1 (No Homers)
Circle - Daniel Knauss (Karlek)
Cryx - Janos Sälzer (Cryxnoob)
Legion - Moritz Riegler (Last Knight)
Cygnar - Martin Huf (Prometheus)
Khador - Christian Metz (h3m3)
1st - Germany 1
2nd - German 6
3rd - Poland
4th - Australia 2
Näköjään aussien lento ei jaksanut ihan tokaa päivää. Ei toki varsinaisesti yllätys, että voittajatiimi oli:
Germany 1 (No Homers)
Circle - Daniel Knauss (Karlek)
Cryx - Janos Sälzer (Cryxnoob)
Legion - Moritz Riegler (Last Knight)
Cygnar - Martin Huf (Prometheus)
Khador - Christian Metz (h3m3)
- GreenMeanie
Joo, ilmeisesti aussit oli ollut vielä finaalipelissä mutta tippuivat sitten nelosiksi. Innolla odottelen jos joku jaksaa raporttia reissusta vääntää.
4. Kierros suomi-saksa6 1-4
5. Kierros suomi-unkari2 4-1
Loppusijoitukseksi kuudes (varmaan parhaat tiebreakkerit kolmen voiton tiimeistä) ja best painted team -palkinto (trenchereitä ja sea dogeja fuck yeaaah).
5. Kierros suomi-unkari2 4-1
Loppusijoitukseksi kuudes (varmaan parhaat tiebreakkerit kolmen voiton tiimeistä) ja best painted team -palkinto (trenchereitä ja sea dogeja fuck yeaaah).
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "