"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Ulkomaisten postimyyjien kanssa on ongelmia jatkuvasti

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Gorkiporki
Sotavasaran Maalaajamestari 2008

Re: Maelstrom menossa kanttuvei?

Viesti Kirjoittaja Gorkiporki »

Maelstromissahan oli alkuaikoina erittäin hyvä asiakaspalvelu ja nopeat toimitusajat. Siis halpojen hintojen lisäksi, eli oli tuolla puljulla paljon hyviä puolia miksi se ylipäätänsä nousi niin isoon rooliin. Nyt etenkin figujen saatavuus on alkanut tökkiä ja enpä itse asiassa ole hirveemmin mitään tilaillutkaan ko. puljusta. Tai no muutaman napin kesällä ja ne tulivat kyllä ihan ok nopeudella, kun olivat varastossa.
Saattoi ehkä ollakin. En osaa sanoa tuohon mitään, kun en heidän kanssaan asioinut koskaan. Kuitenkin tilanne alkoi ilmeisesti eri keskusteluista päätellen kallistumaan huonompaan suuntaan ja nyt tilanne on ilmeisesti aikas huono. Tähän siis viittasin, että se halvalla myynti ei nyt sitten ollutkaan kaiketi niin osuva strategia. Tai mitä kaikkea tähän sitten liittyikään. Aika erikoista, että niin moni tuntui asioivan heidän kanssaan, mutta silti tilanne on nyt näinkin huono. Ei kait siitä tosiaan jäänyt hirveästi käteen.
Modern cars - they all look like electric shavers.
Morze

Viesti Kirjoittaja Morze »

smaxx kirjoitti:...niin on aika yrittää saada vaan omansa pois tuolta. Sanovat vielä suoraan, että yrittävät varastoa myymällä saada rahaa, voidakseen hankkia toimittajiltaan tavaraa tilaustensa hoitamiseksi. Tuolla menolla näyttää pahasti siltä, että kuppi on menossa nurin, ja tavarat jäävät toimittamatta.
Massapaniikki :D Vedetään rahat samaan syssyyn pankeistakin XD Jos tuo asenne leviää laajallekin, menee firma kuin firma taatusti nurin. Eikä kenenkään toimeentulo taatusti ole Maelissa kiinni olevien rahojen varassa.

Yksi syy kassavirran pienenemiseen taitaa olla tuo GWn taannoinen toimitusehtojen muutos, jolla estettiin euroopan ulkopuoleinen kauppa firman tuotteilla hieman kyseenalaisista syystä. Ilmeisesti Australian skene hankki ennen muutosta valtaosan figuureistaan euroopasta ja jenkeistä, koska GWn aluehinnoittelu oli siellä lyhyesti sanoen mielenkiintoinen.
Mikke

Viesti Kirjoittaja Mikke »

Ei kait voi puhua mistään massapaniikista, kun firma itse on ilmoittanut olevansa käteisen tarpeessa. Semmoisessa tilanteessa asiakkaan kannattaa yrittää saada rahansa pois. Jos firma myöntää olevansa käteisen tarpeessa, se käytännössä pelaa viimeisen kortin ja anelee asiakkailta apua.
"Concrete is heavy ; iron is hard - but the grass will prevail."
-Edward Abbey
Morze

Tai sitten vain yrittävät likvidoida varastoaan, jolloin yrityksen nettovarallisuus voikin olla positiivinen. Käteistä ei ole heidän mielestään tarpeeksi, ehkäpä onkin tultu vain jonkin abstraktin rajapyykin alle? Ehkä yritys ei saa markkinoilta lainaa TAI sitten kokevat varaston myymisen mielekkäämmäksi keinoksi hankkia valuuttaa. Minullahan ei ole mitään salaista tietoa kaupan tilasta, mutta en tekisi hätäisiä johtopäätöksiä lauseenpuolikkaista. Aika näyttää, onko kyseessä pr-moka vai jotain vakavampaa.
Clavos

Viesti Kirjoittaja Clavos »

Itse en ainakaan jaksa enää odottaa että Maelstrom saa hyllyynsä tuotteet jotka olen tilannut kuukausi sitten, minkäänlaista liikettä ei ole asian edistymisessä tapahtunut. Kuitenkin kyseessä uusi tuote jota muiden brittiläisten verkkokauppojen hyllystä on löytynyt jo useamman viikon ajan. Aika erikoista olisi että Fantasy Flight Games ei Maelille tässä ajassa olisi sitä saanut toimitettua jos kaikki olisi kunnossa.

Kaksi kertaa olen tämän viikon aikana rahojani pyytänyt takaisin, mitään ei ole senkään tiimoilta tapahtunut. Neljän vuoden ajan olen noin kerran kuukaudessa sieltä tavaraa tilannut, kaksi kertaa sinä aikana joutunut osan tilauksesta perumaan ja aina on tullut nopea vastaus (tosin silloin kelpasi moneyback palautukseksi, nyt pyysin ihan oikeat rahat takaisin).

Pitää vissiin pankkiin mennä reklamoimaan asiasta jos ei tämän viikon aikana sieltä mitään kuulu.

S.
Araknofobia

Viesti Kirjoittaja Araknofobia »

Tiedoksi vaan, ulkomaan elävät ovat saaneet rahansa takaisin soittamalla heti, sähköposteihin ei vastausta ole kuulunut.
prowla

Viesti Kirjoittaja prowla »

Maelstormille jotain pikkupeliä toimittava firman X tyyppi raportoi Warseerin puolella että Maeli on viim'aikoina hoitanut rahaliikenteen heidän suuntaansa täysin normaalisti, että sinänsä näyttää firma ainakin laskunsa maksavan tällä hetkellä normimalliin.
Kaapelikala

Viesti Kirjoittaja Kaapelikala »

Osaongelmana lienee se, ettei GW oikeen diggaa kivijalkakaupoista. Toimittaa milloin sattuu mitä sattuu jne.
Mikke

Viesti Kirjoittaja Mikke »

Käsittääkseni GW nimenomaan diggaa kivijalkakaupoista, ne on niillen hyvää mainosta. Sen sijaan nettifirmoista ne ei niinkään innostu. Tämmönen politiikka oli ainakin joku vuosi sitten.
"Concrete is heavy ; iron is hard - but the grass will prevail."
-Edward Abbey
Zelekendel

Viesti Kirjoittaja Zelekendel »

Cacodemoni kirjoitti:Limited edition Dark Vengeance -boxi tuli vähän päälle viikossa julkaisusta. Nyt veikkaan että ottaa himppasen verran pidempään...
Että mitä? Minä tilasin samana päivänä, kun se myyntiin tuli, eikä vieläkään ole tullut. Meinaavatkohan lähettääkään koko settiä enää, rahat ovat toki ottaneet varmaan.
Wishmaster

Viesti Kirjoittaja Wishmaster »

Glabro kirjoitti:
Cacodemoni kirjoitti:Limited edition Dark Vengeance -boxi tuli vähän päälle viikossa julkaisusta. Nyt veikkaan että ottaa himppasen verran pidempään...
Että mitä? Minä tilasin samana päivänä, kun se myyntiin tuli, eikä vieläkään ole tullut. Meinaavatkohan lähettääkään koko settiä enää, rahat ovat toki ottaneet varmaan.
Ovat myyneet omat kappaleensa rajoitettua painosta loppuun jo aikoja sitten, elleivät ole saaneet lisää.
Lighthammer
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Lighthammer »

Mikke kirjoitti:Käsittääkseni GW nimenomaan diggaa kivijalkakaupoista, ne on niillen hyvää mainosta. Sen sijaan nettifirmoista ne ei niinkään innostu. Tämmönen politiikka oli ainakin joku vuosi sitten.
Itse olen käsittänyt 'seeristä yms. että GW:n liiketoiminnalle ovat oleellisia nimenomaan heidän omat kivijalkakauppansa. Independent stockistit ovat sitten luku erikseen.
Set fire to the family tree.
Kaapelikala

Viesti Kirjoittaja Kaapelikala »

Wishmaster kirjoitti:
Glabro kirjoitti:
Ovat myyneet omat kappaleensa rajoitettua painosta loppuun jo aikoja sitten, elleivät ole saaneet lisää.
Et ole saamassa. Laita s-postia tai soita, käske rahat takaisin. Jos ei onnaa, luottokunta ja/tai oma pankki auttaa.
Arkki

Viesti Kirjoittaja Arkki »

Tulee vähän Bad Luck Brian fiilis kun tilaan kaaoksen uuden edikan, maulerfiendi ja muutaman purkin maaleja DV boksin kaaos teemaa varten ja sitten on kaikki hyllyt tyhjiä ja kukaan ei saa (?) enää tilauksiaan.
Tuomas Kyrö kirjoitti: Breivik syyttää joukkomurhastaan demokratiaa. Se on sitten sana sanaa vastaan. Demokratia kun syyttää joukkomurhasta Breivikiä
hjhamala

Viesti Kirjoittaja hjhamala »

Kai te muistatte maksaa Visalla tai muulla luottokortilla? Nimittäin konkurssitilanteessa, joka voi olla ihan realistinen skenaario, luottokorttiyhtiö kattaa tappion.
Vonreuter

Viesti Kirjoittaja Vonreuter »

Vähimmällä vaivalla pääsette kun otatte rahat nyt ulos. Jos puhelu todetusti auttaa, siitä on hyvä aloittaa.
To fight the Alpha Legion is to fight on a shifting layer of deception and trickery, where every weakness can hide strength and every apparent advantage may be revealed as a trap.
Cacodemoni

Viesti Kirjoittaja Cacodemoni »

Samaan olen päätynyt, laitoin mailia ja maanantaina soitan josko saisin rahat suosiolla takaisin. Muutoin otan yhteyttä luottokorttiyhtiöön.
Hammerheart

Viesti Kirjoittaja Hammerheart »

En tiiä, itse ainakin ajattelin olla hätiköimättä ja ihan rauhassa katsoa, että tuleeko ne tavarat sieltä vielä jossain vaiheessa. Kun luottokortilla on maksanut, niin käytännössähän tuossa ei mitään riskiä ole ja aika halvalla tuolta olisi tavaraa tulossa parikin satsia. Vieläkin mietin, että pitäisiköhän sitä tilata vielä yksi tuommoinen vähän kalliimpi tuote, jota olen katsellut, kun -50%:lla saisi.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Arkki

Viesti Kirjoittaja Arkki »

Niin, en kyllä epäile etteikö Maelstrom olisi kaatumassa ja vetämässä meidän rahoja mukanaan jos he tosiaan vaihtavat varastoa. Asiaanhan tietysti pitäisi kuulua tyhjentää tai ei-rekisteröidä tuotteet vanhasta, siirtää ne uuteen ja rekisteröidä siellä olevat tuotteet / tulevat nettihyllykköön.
Tuomas Kyrö kirjoitti: Breivik syyttää joukkomurhastaan demokratiaa. Se on sitten sana sanaa vastaan. Demokratia kun syyttää joukkomurhasta Breivikiä
Morze

Arkki kirjoitti:BÄÄÄ! BÄÄ BÄÄ!
Olen kuullut, että siellä olisi jonkinlainen reformi menossa. Siirtyisivät malliin, jossa toimittaisivat tavaraa vain varastosta. Varastontyhjennys kampanjan taustalla saattaa olla yritys negatoida villinä pyörivien nettihuhujen aiheuttamaa myynnin laskua.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”