"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Fb ja maasto

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Yögobbo

Viesti Kirjoittaja Yögobbo »

Yleensä kavereiden kanssa tehdään maasto yhdessä tai sitten kolmas henkilö tekee maaston. Joka tapauksessa tavoitteena on saada hienolta näyttävä, aidontuntuinen maasto, jossa kuitenkaan kummallakaan puolella ei ole kohtuutonta etua/haittaa. Puolenvalinta tehdään nopalla. Yleensä käytössä on 7-10 maastopalaa (mäkiä, metsiä rakennuksia ja suota), ja maaston suurehko määrä tekee pelistä hieman taktisemman.
swiftwind

Viesti Kirjoittaja swiftwind »

Mitä mieltä olette muuten ns. tykkikukkuloista? War_Masterissa_ sijoitimme yleensä kukkoloita niin, että ne oli mehdollista ottaa pelissä haltuun mutta eivät kuitenkaan olleet deplo-zoneilla. Warhammerissa tälläinen järkevämpi kukkuloiden käyttö ei oikein taida olla mahdollista.

Itse en erityisemmin pidä kukkuloiden sijoittelusta deplo-zoneille. Se antaa kuitenkin sen verrran paljon etua, että joko deplo-kukkula pitäisi tehdä lakisääteiseksi tai kieltää kokonaan.
Stenvall

Viesti Kirjoittaja Stenvall »

Minä en pidä erityisesti runsaasta maastosta, siitä nimittäin on harvemmin hyötyä kääpiöille(paitsi no ehkä kukkuloista. Minä en ole edes vielä ehtinyt tekemään maastoa juuri ollenkaan joten ei sitä ole juuri ole ollutkaan. Mutta tietysti se maasto sopivassa määrin on kuitenkin silmäniloa, mutta ei sitäkään liikaa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”