Niin aloin pelaamaan khadoria (total easymode).Der Dexter kirjoitti: Itse olen myös pelannut liian vähän merccejä vastaan, viime aikoina vasta HP-kin on päässyt aloittelijan taudeista eroonottaa että mikä siellä tekee oikeasti mitäkin, ja voi päästä yllättämään kivasti.
Jos mun keskittymisvaikeudet ei estä, pääsen itekkin pelaamaan tätä ow+conquestia ens viikolla, mitäs jamien listassa oli?Celebdae kirjoitti: Asensin melkein parin vuoden tauon jälkeen Vassalin taas koneelle ja pelasin yhen matsin tällä listalla. Vastaan löytyi joku tusinapeluri Jamie P. Kämmäilin aika urakalla, kun tuntuma Vassaliin oli aika heikoilla kantimilla näin pitkän tauon jälkeen, mutta joka tapauksessa dominoin peliä Old witchia vastaan melko täydellisesti. Jamie luovutti neljännellä vuorolla, kun Galleon pisti Conquestin hajalle ja jäljellä oli siellä puolella enää sekalaisia rippeitä, mulla yhteensä joku 10 raatoa. Niin ja feattiakaan en ollu vielä käyttäny. Ihan positiivinen eka testi Galleonille =)
Ootko miettiny mitä pelaisit toisena listana ton rinnalla, kun A&H ja Eiryss jää siihen?