"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Dark Angels Greenin korvaaja?

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Wishmaster

Dark Angels Greenin korvaaja?

Viesti Kirjoittaja Wishmaster »

Kauhukseni olen saanut lukea että korvaajaksi tarkoitettu Caliban Green on sävyltään hieman erilaista. Löytyykö markkinoilta mitään mikä olisi samanlaista tai edes hyvin lähellä Dark Angels Greeniä? Tai myydäänkö vielä jossain GW:n (Citadelin?) vanhoja maaleja?
Kaapelikala

Re: Dark Angels Greenin korvaaja?

Viesti Kirjoittaja Kaapelikala »

Ootko kattonut ebayta, amazonia tai vastaavaa mestaa? Vallejon Dark Green (72.028) on hyvin lähellä.
Wishmaster

Kaapelikala kirjoitti:Ootko kattonut ebayta, amazonia tai vastaavaa mestaa? Vallejon Dark Green (72.028) on hyvin lähellä.
Vois olla yks vaihtoehto, vähän vaan tuntuu hölmöltä metsästää muutamaa maalipurkkia ulkomaisista huutokaupoista. Harmi kun ei aikoinaan tullu mieleen hamstrata kriittisimpiä maaleja vaihdon aikaan. Ootko ite käyttäny Vallejon Dark Greeniä ja vertaillu rinnakkain DA Greenin kanssa?
Kaapelikala

En itse, mutta intterneteistä olen kattonut jotain vertailuja.

Itteeni ketutti, kun Tausept Ochrea ei enää saa edes lähelle oikeaa väriä. Mun Eldarit tahtoo pohjavärinsä :D. Ostin sitten 2 euroa + 3 euroa postikuluja briteistä.
Morze

Viesti Kirjoittaja Morze »

Tuo sark green pn muuten harvinaisen huono väri, että sitä en ainakaan hankkisi. Vaihtoehtoja hakiessa kelpaako kirkkaampi vai murretumpi väri paremmin jos täydellistä korviketta ei löydy.
Wishmaster

Morze kirjoitti:Tuo sark green pn muuten harvinaisen huono väri, että sitä en ainakaan hankkisi. Vaihtoehtoja hakiessa kelpaako kirkkaampi vai murretumpi väri paremmin jos täydellistä korviketta ei löydy.
Miksi se on huono? Ennemmin murretumpi, olen muutenkin maalannut Dark Angelini vanhan väriteeman mukaisesti tummiksi, enkä kirkkaiksi kuten 4.edikan (vai tuliko se vitosen aikana? No, tämä nykyinen joka tapauksessa.) koodeksissa.
Kaapelikala

Se on ihan litkua, eikä se peitä kunnolla. Sävy on kyllä oikea :P
tneva82

Viesti Kirjoittaja tneva82 »

Kaapelikala kirjoitti:Se on ihan litkua, eikä se peitä kunnolla. Sävy on kyllä oikea :P
Tumman vihreet tuntuu olevan kyl vallejon heikko puoli :-/ Itsekkin olisin kiinnostunut vastikkeesta. So far ainu vallejo tummahko vihreä joka tuntuu peittävän yhtään minulla on luftwaffe camo green mutta ellei muisti petä sävy ei vastaa täysin dark angel greeniä.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”