"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Eurobowl lokakuussa

Hanu

Eurobowl lokakuussa

Viesti Kirjoittaja Hanu »

Morjensta! Mites onhan porukat huomannut tämän?

http://www.eurobowl.eu/

Tuossa parin kuukauden ajan on ollut saitti pystyssä ja talkfantasyfootballin foorumilla juttua skanditiimien kasaamista. Suomen puolella ollut tosi hiljaista, yhtä suomalaista sinne postaajaa olen koittanut PM:llä tavoitella huonolla menestyksellä. Muita ei ole kuulunut.

Meidän liigasta koostuva 5 pelaajan porukka innostui ainakin lähtemään tuonne.

Onkos täällä päin kiinnostusta pelailemaan? Maajoukkue kuitenkin tarvitsisi 6-8 pelaajaa vaikka siellä järkkärit ajavatkin jo sääntöä läpi että 5 pelaajaakin riittäisi? Meidän porukan kaverit on sellaista 30-44v haarukassa olevia leppoisia heppuja joilla on Magicin myötä erinäistä fantsuhistoriaa takana. Saitti pyörii tuolla (olen sitä joskus aikaisemminkin täällä markkinoinut)

http://www.karhunkaato.bloodbowlleague.com
Terminator Sergeant

Re: Eurobowl lokakuussa

Viesti Kirjoittaja Terminator Sergeant »

No derp kun on päivät huonolla kohtaa, muuten olisi saattanut kiinnostaakkin :/
Think of the rivers of blood spilled by all those generals and emperors so that, in glory and triumph, they could become the momentary masters of a fraction of a dot.
- Carl Sagan
Hanu

Noh, menemme sitten freeboottereiden avustuksella kun ei oikein muualtakaan tärpännyt apulaisia.
Hanu

Laitetaan nyt linkki tuloksiinkin tänne jos joku olisi asiaa aprikoinnut.

Eurobowl Results 2012

Plasmodsin sivulla on pientä jakoa siitä missä tahdissa meni.

Alkuun voitettiin Skotit ja Itävalta saaden 5,5 pistettä muistaakseni molemmilta jonka jälkeen oltiin neljäntenä. Sitten vastaan alkoi tulemaan kovan sarjan sakkia Swiss Drawin myötä. Englannin kaverit oli jo tosi kovia pelaajia, 2,5 pistettä heiltä ja sitten ekstramatsina tärkeintä eli Ruotsia vastaan niukka 3,5 pisteen tappio.

Toisena päivänä Belgeiltä 3 pistettä, sitten Italia pyyhki meillä lattian ja saatiin vaan 2 tasuria, eli 1 piste raavittua, ja sitten päätösmatsissa muistaakseni tasuri Hollannista.

Yksittäisiä matseja ei ole valitetavasti missään (ainakaan vielä) julkaistu.

Turnee oli helvetin hauska ja helvetin hyvin järjestetty Tanskalaisilta. Loppupelissä itse olen ihan tyytyväinen joukkueen menestykseen, meillä oli 1 huippuluokan freebootteri joka yksin keräsi 4,5 pistettä. Muuten omat pelaajat kun olivat "karsittu" niin että kuka pääsee niin lähtee ja vastassa on kovien karsintojen läpikäyneitä monen turneen veteraaneja niin kai tuosta voi kieli poskessa käyttää jatkosodan termiä: torjuntavoitto :)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Blood Bowl”