Tulevat tapahtumat
Re: Tulevat tapahtumat
Juusiisjoo, paikka on vielä varmistamatta, mutta pitäis olla ihan selvillä ja siistin lähellä jopa t-taloa. Ja jos se menee puihin, niin kyllä me joku paikka keksitään masiinajatkobileille. Koitan kuitenkin varmistella ton asap.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Jatkopaikka t-talon vierestä meni puihin; täytyy kehitellä joku muu mutta kyllä me joku paikka keksitään. Alustavasti oltais hermannille menossa jos ei muuta oo.Charad kirjoitti:Teemu, onko paikasta vielä tarkempaa tietoa tullut?
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
-
Der Dexter
onko siis tiedossa susilauma, vai mikä muodostelma nyt kyseessä olikaan...
Aliquando Insanire Iucundum Est
- Ihme_apina
*susikasa
Mut ei tänne, pelkästään se et aika kaukana turusta kuitenki..
..ja pitäis siivoo et tän mahtuu n. 3 ihmist enempää
Mut ei tänne, pelkästään se et aika kaukana turusta kuitenki..
..ja pitäis siivoo et tän mahtuu n. 3 ihmist enempää
GreenMeanie kirjoitti: ... en oo mikää "Nätti Nakuna" niiku hebe
Veripallo kirjoitti:PELI 2 (vs eLylyth) Destruktion.
Pudotan Rahnin. Kävelen kolme tuumaa depolta ja kuolen.
Sen haluisinkin nähdä, et siivoot sen kämpän semmoseen kuntoon et sinne mahtuu ;)
Always argue with Idiots. Bring them down to my level, and beat them with my experience
Hei apua!
Mistä mä saan lainaan maalatun piraattikoplan fanaticciin? Eli täydet press gangerit, sea dogit ja ne neljä (?) buffisooloa.
Mistä mä saan lainaan maalatun piraattikoplan fanaticciin? Eli täydet press gangerit, sea dogit ja ne neljä (?) buffisooloa.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Mitä se teemu ny juonii!TheEmu kirjoitti:Hei apua!
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat
Keksin mahtavan listan jota tarvis fanassa testaa mutta en taida oikeen keretä ite hommaaman enää ite siihen mennessä.attor kirjoitti:
Mitä se teemu ny juonii!
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Oliko illanvietosta jo selvyyttä? Hermannin yksiössä 24 masinistia?
Rats keep running!
Kieltämättä sitä taas enemmän ja enemmän kiinnostaisi lähteä Turkkuseen pelailemaan. Jos sattuu turneeseen jotain kautta vielä mahtumaan, niin saa ilmoitella.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Reissun puheiden perusteella paikka saattaa vielä jostain kaivamalla löytyä.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Fantsu kai feidaa aulaan suunnitellun myyntikojun ja voidaan laajentaa masiinaturnausta sinnepäin. Kyllä me yks pöytä saadaan mahtumaan vaikka väkisin vielä, tervetuloa vaan. :)Celebdae kirjoitti:Kieltämättä sitä taas enemmän ja enemmän kiinnostaisi lähteä Turkkuseen pelailemaan. Jos sattuu turneeseen jotain kautta vielä mahtumaan, niin saa ilmoitella.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
No sit mä oon tulossa, kun sain jo kyydinkin. Enää pitää päättää pelaanko MacBainilla vai pitäiskö tuoda ihan oikea(t) lista(t). Maksan vaikka paikan päällä, ellei valituksia tule.TheEmu kirjoitti:Fantsu kai feidaa aulaan suunnitellun myyntikojun ja voidaan laajentaa masiinaturnausta sinnepäin. Kyllä me yks pöytä saadaan mahtumaan vaikka väkisin vielä, tervetuloa vaan. :)Celebdae kirjoitti:Kieltämättä sitä taas enemmän ja enemmän kiinnostaisi lähteä Turkkuseen pelailemaan. Jos sattuu turneeseen jotain kautta vielä mahtumaan, niin saa ilmoitella.
Jos viitsit niin nakkaa mieluummin rahat tilille niin ei tarvii la-aamulla arpoa.Celebdae kirjoitti:No sit mä oon tulossa, kun sain jo kyydinkin. Enää pitää päättää pelaanko MacBainilla vai pitäiskö tuoda ihan oikea(t) lista(t). Maksan vaikka paikan päällä, ellei valituksia tule.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Ok, maksettukin jo. Tää MacBain houkuttelee kyl hetki hetkeltä enemmän...TheEmu kirjoitti:Jos viitsit niin nakkaa mieluummin rahat tilille niin ei tarvii la-aamulla arpoa.Celebdae kirjoitti:No sit mä oon tulossa, kun sain jo kyydinkin. Enää pitää päättää pelaanko MacBainilla vai pitäiskö tuoda ihan oikea(t) lista(t). Maksan vaikka paikan päällä, ellei valituksia tule.
Henry on luvannut järjestää loppuvuodesta turnauksen. Viime kuulemalta se on joulukuun 15-16 Lauttasaaressa ja kokona 36 pistettä. Varmaan SR2012 jos uudempaa ei ole vielä markkinoilla (mikä on semitodennäköistä).
Lisätietoja seurannee.
Lisätietoja seurannee.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
Åslossa pidetään 19-20 turneeta Edit: Siis tammikuuta toki.
Viimeksi muokannut Merimetsä, Ma 05.11.2012 13:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
Siis tammikuuta. Katoin tota kyl aika kiinnostuneenakin, mut ongelmana et seuraavana vkonloppuna on Aros Kingdoms Uppsalassa.Merimetsä kirjoitti:Åslossa pidetään 19-20 turneeta