"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Fabahuhuista ja uutisista keskustelu

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Warchef

Re: Fabahuhuja & uutisia

Viesti Kirjoittaja Warchef »

Se sopi sillon aikoinaan paremmin siihen tilanteeseen, koko hordes kirjassa kun ei tunnettu perinteistä core/special jakoa. Mut sinällään aika halpa markkinointi kikka tää mun mielest on. Melko teennäist lisäsisältöä white dwarffiin myynnin parantamiseks varsinkin kun kirjojejn pitäis olla tulossa piakkoin.
niblebitzer
Chaosboyz Crew

Viesti Kirjoittaja niblebitzer »

Molemmat uudet ratsuväet näyttävät ihan kivoilta ja charrutkin ihan ok. Tuo shrine on kyllä jotain aivan karmeaa. Olisivat hakeneet mallia wanhoilta hyviltä ajoilta kun kirjoihin saivat sen dragon ogren vetämän shrinen, jossa oli spinned dragonin siivet ja ja ja ... Se oli silloin hieno ja olisi vieläkin.

Mistäköhän taikoisi siitä kuvan kun kuukkeli ei osaa... pitääkö tässä ottaa itse kuva kuvasta? :P
- The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your action.

http://lunatix.epixx.org/
Corian

Viesti Kirjoittaja Corian »

Oooo juggeri näyttää hienolta. Näitä hankintaan heti kun tulevat :) Toivotaan että statsit ovat toimivat. Mun mielestä kaamoksen on aika hakea paras cavalry leima takaisin kotiin ogreilta ja empireltä!

Odotin ehkä hieman enemmän muilta figuilta. Slaneesh ratsastajat nyt eivät tuo ulkoisesti mitään uutta. Sama kuin heittäisi nykyiset demoni ratsut ja marauder horsemenit päällekkäin. Onhan tuossa slaneesh tyylistä haarniskaa ja ruoskaa mutta ei vaan säväytä. Ehkä se johtuu noista asennoista? Jotenkin eivät tunnu dynaamisilta. Vasemmanpuoleisen jalat harottavat oikein kunnolla eteenpäin. Olisivat saaneet hakea sellaista vauhdikasta fiilistä. Katsokaa joku kuva mongoli ratsastajista tai intiaaneista ratsastamassa yläruumis lähes kiinni hevosen kaulassa vähentäen ilmanvastusta.

Warshrinestä ristiriitaiset fiilikset. Ensimmäinen ajatus mikä tulee on, että mä en halua joutua maalaamaan tuota. Seuraavaksi että mä en tiedä miten tuon saa yhtenä kappaleena paikasta toiseen.

Näyttääkö tuo base teidän mielestä vielä normi chariot kokoiselta? Jos näin niin taidan pistää hankintaa muutaman slaneesh demoni chariotin. Keeping it simple!
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
http://www.nopat.fi
smaxx
Valvoja

Viesti Kirjoittaja smaxx »

Corian kirjoitti:Warshrinestä ristiriitaiset fiilikset. Ensimmäinen ajatus mikä tulee on, että mä en halua joutua maalaamaan tuota. Seuraavaksi että mä en tiedä miten tuon saa yhtenä kappaleena paikasta toiseen.
Näyttääkö tuo base teidän mielestä vielä normi chariot kokoiselta? Jos näin niin taidan pistää hankintaa muutaman slaneesh demoni chariotin. Keeping it simple
Kyllä se mun silmään näyttäisi chariot baselta. On tossa tosiaan sutimista vähäksi aikaa. Täytyy sanoa, etten alkuun tykännyt yhtään Empiren ihmevaunujen kuvista, mutta luonnossa ne oli ihan OK loppujen lopuksi, etenkin kun ei ihan kaikkea bling-blingiä latonut kapineeseen. Siltikin olen aika epäileväinen ton Shrinen suhteen. Ja kuljetuksellisesti toi on varmasti aika päänsärky. Itsekin pysyisin varmaan mieluummin vähän tuunatuissa kaaosvaunuissa.
Nopat ja Taktiikka Ry
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/
Flogger

Viesti Kirjoittaja Flogger »

Valkia näyttää tosi kivalta. Tuo punainen Hulk on sensijaan aika meh. Warshrine on karsea, ihan kuin koko studiota olisi pyydetty lisämään malliin yksi osa. No onpa siinä ainakin konvertointivaraa.
Vonreuter

Viesti Kirjoittaja Vonreuter »

Slaanesh-ratsastajat näyttävät nopealta kitbashilta.

Juggernautit ovat olleet makeita jo vuosia. Tuo uusi on järkyttävän hieno.

Warshrine... Onhan se aika reteä. Tilpehööriä riittää ja oikein maalaamalla tuosta saisi hienon (synkät, mustat trollit alle eikä karkkivärisiä smurffeja). Sopisi enemmän special characteriksi kuin joka armeijaan tosin. Se näissä uusissa elokuvamaisissa figuissa on ongelmana, että ne näyttävät liian erikoisilta.
To fight the Alpha Legion is to fight on a shifting layer of deception and trickery, where every weakness can hide strength and every apparent advantage may be revealed as a trap.
Lord of Carcassonne

Viesti Kirjoittaja Lord of Carcassonne »

Ihan siistejä. Ite vaan kaipaan Breteillekin jotain kivaa. Ja niille tuskin tulee ainakaan vuoteen mitään :/
Warhammer The Old World Alkaen 13.4.2024.
Bretonnia V/T/H 1/0/2

Warhammer Armies Project (1.8.2023 lähtien)
Bretonnia V/T/H 5/2/7
Nippon (Kun armeija on valmis) V/T/H 0/0/0
Mithrandir

Viesti Kirjoittaja Mithrandir »

Uudet Juggernautit tulevat käsittääkseni samanlaisilla baseilla kuin Empiren Demigryphit, joten ovat myös vähemmän neliömäisiä kuin ennen, eli siis niitä on venytetty pitemmiksi jotta näyttäisivät paremmilta tuon uuden basen päällä.

Vanhat Juggerit näiden rinnalla näyttävät sitten pienemmiltä, eli vauvajuggereilta.
Hammerheart

Viesti Kirjoittaja Hammerheart »

Jotenkin luulen, että kokoamalla säästeliäästi tuon Warshrinen, niin siitä saa ihan hyvännäköisen. Ainakin siinä on potentiaalia.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Hammerheart kirjoitti:Jotenkin luulen, että kokoamalla säästeliäästi tuon Warshrinen, niin siitä saa ihan hyvännäköisen. Ainakin siinä on potentiaalia.
Mistä vetoa, että GW on taas nerokkaasti asettanut osat niin, ettei niitä voi alkaa kokoamaan kovin erilaisiksi, tai sitten osat eivät mene paikoilleen. Esmes vaikka noiden alttaria kantavien jättiläisten(?) kädet on tehty niin, että ne ovat samassa osassa itse alttarin kanssa ainakin osittain.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Corian

Tiedättekö tuleekos noiden kaamos miesten statsit nyt seuraavassa WD:ssä vai vasta myöhemmin?
Nopat ja Taktiikka Ry
Mithrandir

Viesti Kirjoittaja Mithrandir »

Half-breed kirjoitti:
Hammerheart kirjoitti:Jotenkin luulen, että kokoamalla säästeliäästi tuon Warshrinen, niin siitä saa ihan hyvännäköisen. Ainakin siinä on potentiaalia.
Mistä vetoa, että GW on taas nerokkaasti asettanut osat niin, ettei niitä voi alkaa kokoamaan kovin erilaisiksi, tai sitten osat eivät mene paikoilleen. Esmes vaikka noiden alttaria kantavien jättiläisten(?) kädet on tehty niin, että ne ovat samassa osassa itse alttarin kanssa ainakin osittain.
Itse arvelen niin että jos jotain osaa jättää pois, siitä jää sellaiset kolot figuun jotta tarvitaan Games Workshopin® Green Stuffia™ taikka Nestemäistä Green Stuffia™ peittämään se. Green Stuffia™ voi levittää halutulle alueelle Games Workshopin® Citadel Toolseilla™
Kaapelikala

Viesti Kirjoittaja Kaapelikala »

Games Workshop Citadel Liquid Green Stuff Spreasing Tool.

Ja se warshrine on karsea. Kai tuosta jotain sais tehtyä ajan kanssa. Nyt vaan on ihan liian bling bling kaaoksen simple but effective tyyliin.
Ratovaari

Viesti Kirjoittaja Ratovaari »

Siellä ne nyt ovat GW:n sivulla ennakkotilattavissa.
Festus on sairaan, inhottavan, kaamean näköinen. Erittäin onnistunut nappi! Eikä edes pahan hintanen, ottaen huomioon että tulee 15 osassa. Näyttäisi nuo muutkin uudet finecastfigut, siis kokonaan uudet, tulevan aika monessa osassa.
Choseneiden hinta vähän yllätti. Entinen 26€/5kpl oli aika suolainen, mutta nykyinen 35€/5kpl on itselleni vähän liikaa. Onneksi löytyy noita metallisia 10kpl...

Hmm.. mitkähän kaikki jutut saivat uudet säännöt WD:ssä?
Uudet figut pelanneista modeleista en kuitenkaan pelaa kuin Warshrinejä, mutta demoneillakin laittoivat sääntöjä aika paljo uusiks.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Täytyy näköjään vähän pyörtää sanoja takaisin. Nyt kun on tarkemmat kuvat, niin näyttäisi pikaisella vilkaisulla, että Spawnit pitää Shrinen pohjasta kiinni, joten vaikka GW olisi iskenyt pohjan ja Spwnien kädet yhdeksi osaksi, niin koska ne ovat pohjassa, niin säätämisestä jäävät jäljet jäävät kätevästi piiloon. Hyvin mahdollista siis, että tulevaisuudessa tullaan näkemään Shrinejä jotka on isketty pyörille, ja ton toteemipaalun korkeutta on menty pienentämään (Kamoon se on liian iso.), ja sivuvaikutuksena kaikilla pelaajilla on kaksi Spawnia.

Ei paha diili oikeastaan, ja normaalina vankkurina tuo Shrine on abaut miljoona kertaa nätimpi kuin noin.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Palmus

Viesti Kirjoittaja Palmus »

Elikkä noi tulee myyntiin kolmas päivä...Hitto, kerkeisköhän noita skullcrushereita maalaamaan viisi ennen Ostiumia...Voipi mennä vähän tiukalle, viikko ois aikaa.
Corian

Tätä on kyllä odotettu. Statsit näkyvissä http://www.games-workshop.com/gws/catal ... od1710142a

Mä oon ainakin kyllästynyt pelaamaan ETC-kompeilla ainaista chosen listaa ja kahta shrinea, joten toivottavasti näiden pistehinta on kohdillaan! Olisi ikävä jos näille kävisi samoin kuin demoneiden vastaaville, eli siistit modelit mutta eivät näe peliä. Statsit näyttäisi muuten ihan toimivilta T5 W2 +1AS. Viiden yksiköstä 30xStr5 hyökkäystä ja stomp. Impact hits saisi vielä löytyä :)
Nopat ja Taktiikka Ry
Palmus

Viesti Kirjoittaja Palmus »

No eiköhän nuo jo ihan tollasenaan oo aika kova pala jopa mournfangeille. Ihmetyttää kyllä nuo kilvet vähäsen, eihän niille oo tarvetta laisinkaan. Chaos Armor antaa jo +4 saven ja Brass Behemoth laskee sen suoraan ykköseen. Joten mihin ihmeeseen niitä kilpiä käytetään?

Hitto, tajusin just että nuo juggernautit saa frenzyn kanssa. Ai saamari.
Sotahullu

Viesti Kirjoittaja Sotahullu »

Olisikohan Be'Lakor tulossa takaisin kun näköjään finecastiin heitettiin sekin?
Nykyään suunnittelee Itä-Saksan johtamista.
Mikkelix

Viesti Kirjoittaja Mikkelix »

Tietääkö joku että onko tuo WoCin päivitys myös virtuaalilehdessä vai tuleeko vain painetussa lehdessä mukana?
Hou hou hou!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”