Seuraavan Fabaliigan sääntövääntö
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Seuraavan Fabaliigan sääntövääntö
Lords
M.Necromancer 220 pts Lore of Vampires
powerstone
level 4 wizard
Heroes
Vampire lvl 1 204 pts Lore of Vampires
redfury, sword of striking, heavy armor, enchanted shield, dispel scroll
Vampire lvl 2 247 pts Lore of Vampires
redfury, potion of strength, talisman of endurancce, heavy armor, additional hw
Core
5 Dire wolves 40 pts
5 Dire wolves 40 pts
29 Skeletons 185 pts
full command, banner of eternal flame, spears
20 Zombies 65 pts
musician
26 Crypt Ghouls 270 pts
crypt ghast
Special
25 Grave Guards 330 pts
full command, great weapons
1 Spirit Host 45 pts
8 Crypt Horrors 304 pts
Terrorgheist 225 pts
Terrorgheist 225 pts
yhteensä 2400 pistettä
M.Necromancer 220 pts Lore of Vampires
powerstone
level 4 wizard
Heroes
Vampire lvl 1 204 pts Lore of Vampires
redfury, sword of striking, heavy armor, enchanted shield, dispel scroll
Vampire lvl 2 247 pts Lore of Vampires
redfury, potion of strength, talisman of endurancce, heavy armor, additional hw
Core
5 Dire wolves 40 pts
5 Dire wolves 40 pts
29 Skeletons 185 pts
full command, banner of eternal flame, spears
20 Zombies 65 pts
musician
26 Crypt Ghouls 270 pts
crypt ghast
Special
25 Grave Guards 330 pts
full command, great weapons
1 Spirit Host 45 pts
8 Crypt Horrors 304 pts
Terrorgheist 225 pts
Terrorgheist 225 pts
yhteensä 2400 pistettä
Viimeksi muokannut Tou84, Su 28.10.2012 15:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Talon ja metsän ero tulee siinä, että talon läpi ei voi liikkua. Vähän huono korvike LOS-blokille.
Must vähän tuntuu, että tuo viime liiga aloitti pienen muutoksen meidän liigalistoissa. Jännät pelit saadaan taas aikaiseksi. Onneks mie oon niin imb4 pwng, että voitan teidät kuitenkin. Tuurilla sitten, jos en taidolla.
Joonas voisi vielä laittaa loretkin näkyviin. Sääntiksessä lukkee, että ne pitää tietää etukäteen. Kellä/keillä on se vampire? Kenet tapamme ensimmäiseksi?
Must vähän tuntuu, että tuo viime liiga aloitti pienen muutoksen meidän liigalistoissa. Jännät pelit saadaan taas aikaiseksi. Onneks mie oon niin imb4 pwng, että voitan teidät kuitenkin. Tuurilla sitten, jos en taidolla.
Joonas voisi vielä laittaa loretkin näkyviin. Sääntiksessä lukkee, että ne pitää tietää etukäteen. Kellä/keillä on se vampire? Kenet tapamme ensimmäiseksi?
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
Lord
Prophetess: Warhorse, lv 4, Silver Mirror, The crown of Command, Heavens 315
Hero
BSB: Warhorse, Gromill greathelm, Sword of might 124
Damsel: lv 2, dispel scroll, the other tricsters shard, Beast 145
Core
50 Man-at-arms: Full command 277
20 Bowmen: Braziers 125
15 Knights Errant: Full command, Errantry banner 341
12 Knights of Realm: Full command, Banner of eternel flame 322
Special
5 Mounted Yeomen: Musician, shields 87
10 Questing Knights: Full command, valorous standard 357
Rare
Trebuchet 90
Trebuchet 90
Totaali 2398
Prophetess: Warhorse, lv 4, Silver Mirror, The crown of Command, Heavens 315
Hero
BSB: Warhorse, Gromill greathelm, Sword of might 124
Damsel: lv 2, dispel scroll, the other tricsters shard, Beast 145
Core
50 Man-at-arms: Full command 277
15 Knights Errant: Full command, Errantry banner 341
12 Knights of Realm: Full command, Banner of eternel flame 322
Special
5 Mounted Yeomen: Musician, shields 87
10 Questing Knights: Full command, valorous standard 357
Rare
Trebuchet 90
Trebuchet 90
Totaali 2398
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
tomi kui sullon melkeen sama pippeli lista liigasta toiseen, onko se häviäminen niin kivaa ;\
edit. tarviikohan sitä ostaa oikeen tuo uusi vessajengin kirja kun armeija on täysin tuntematon meikäläiselle jotta ei menisi ihan sokkona peliin
onko se vampire lore sitten muka niin paha?
edit. tarviikohan sitä ostaa oikeen tuo uusi vessajengin kirja kun armeija on täysin tuntematon meikäläiselle jotta ei menisi ihan sokkona peliin
Kaikki hyvä loppuu aikanaan
Enkös mä voittanut sut viimeksi? Ja mä nautin enemmän itse pelistä kuin loppu tuloksesta ;). Tylsää peliä ei ole hauska pelata vaikka voittaisinkin.
Ja olihan toi edellinen lista trebuja lukkuun ottamatta pelkkiä ratsuja, Jousimiehiä en ole peluuttanut sitten ekan liigan, jalkamiehiä on muutenkin enemmän ja tiputin lähistely sankarit pois(rupes ottaa päähän kun KB tai heroic KB ei oikein toimineet) ja otin kaksi maagia mukaan, ison ja pienen sen kahden pienen sijaan.
Ja olihan toi edellinen lista trebuja lukkuun ottamatta pelkkiä ratsuja, Jousimiehiä en ole peluuttanut sitten ekan liigan, jalkamiehiä on muutenkin enemmän ja tiputin lähistely sankarit pois(rupes ottaa päähän kun KB tai heroic KB ei oikein toimineet) ja otin kaksi maagia mukaan, ison ja pienen sen kahden pienen sijaan.
Ei se lore mikään ihmeellinen ole. Buustaa ja parantaa lähinnä omia. Jos olet kiltti niin toinen Ville voi auttaa sua sen kirja asian kanssa.Hapid kirjoitti: edit. tarviikohan sitä ostaa oikeen tuo uusi vessajengin kirja kun armeija on täysin tuntematon meikäläiselle jotta ei menisi ihan sokkona peliin
2 gheistiä tulossa, mielenkiintoista. Muutenkin toisen VC:n spesiaali ja herot näytti mielenkiintoiselta. Horrorit ja GG iskee kovaa, mut pikku vampit on kuin Antonin tekemät :) No ei vaan. Kyllähän nuokin kovaa niistää.
Tomi...No sulla on ilmeisesti suunnitelma. Katotaan miten toimii
Mulle käy tiheemetsä sääntö jos täytyy antaa ääniä. Niiden käyttö on kuitenkin ollu vapaaehtoista, et eiköhän ne mukana voi olla. Ja edelleen näyttäis kyl, et se on Anton keltä pääse itku. Jos ei niitä saa käyttää.
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
jooh eihän tää lore of vampires muuten ole "kova" kuin kolmen taian taholta...
eli invocation, vanhels danse of macabre ja raise dead... muut taiat aika lower end spellejä...
eli invocation, vanhels danse of macabre ja raise dead... muut taiat aika lower end spellejä...
-
Henkka1986
.
Viimeksi muokannut Henkka1986, Pe 02.11.2012 21:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jaahans, odotettu liskolista. Kyllästyit sitten sitten miscasteihin ja päädyit lifeen :) Mutta Villen welf suunnitelmia kyllä epäilen. Ei se pysty lähtemään nyt ilman light empireä mukaan. Varsinkin kun 2 undeadia tulossa vastaan :)
Kyllähän mulla joku suunnitelma oli listaa thedessä, mutta siinä oli kyllä yhtälailla halua peluuttaa Man at armeja ja jousi miehiä. Se miltä ne näyttää(ja edusti mun takaraivossa) oli osasyynä miksi mä tämän armeijan aloitin. Tietenkin tuo mun tunnettu noppien kiroaminen voi olla vain peite sille että olen huonohko pelaaja :P
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Eihän se. Mitä nyt vähän ärsyttävä kun väki herää eloon jne. Enemmän minnuu kiinnostaa ne loret vain sitä varten, että ei huijaa sitten liigan aikana ja tietty sulaminen. Kun ei ole enää vampirea kellään, niin puff sanoo armeija.Hapid kirjoitti:onko se vampire lore sitten muka niin paha?
- Sinitähti
- Sinitähti
Täällä kukaan mitään huijaapaitsi ehkä minä...Mut joo älä Anton huoli, kyl sulamiseen on varauduttu. Niin kuin takaisin nostatukseenkin...olet saamassa 20-0 voiton...PUFH!...porukka on tullut takaisin, et saanutkaan...:)
Näää vc armeijat yleensä pohjautuu tähän takasin tulemiseen... ja sitten ikäviin huutoihin joihin lizardmenien yksi pelin parhaista säännöistä
eli coldbloodilla ei ole osaa eikä arpaa... ja eroavaisuuksiin tombkingien kanssa, sulamista tapahtuu se yksivuoro jos tapat esim masternecromancerini
sillä kuka tahansa lore of vampires loren haltija voi ottaa komennon seuraavalla vuorolla...
eli coldbloodilla ei ole osaa eikä arpaa... ja eroavaisuuksiin tombkingien kanssa, sulamista tapahtuu se yksivuoro jos tapat esim masternecromancerini
sillä kuka tahansa lore of vampires loren haltija voi ottaa komennon seuraavalla vuorolla...
Viralliset listat sitten postailette tuonne toiseen topickiin ;)
Light lore & Empire on suunnitteilla ollut, katsotaan nyt mitä käy.Welffeille jokatapauksessa yritän jonkin laista listaa tässä vääntää mutta kun pistehinnat on hieman suolaisia suhteessa siihen mitä saa, niin näyttää että Empire tulee pelikenttille kylvämään kauhua. Katsellaan nyt viellä kk:n päivät niin sitten nähdään millä armeijalla lähden liikenteeseen.syrja kirjoitti:Jaahans, odotettu liskolista. Kyllästyit sitten sitten miscasteihin ja päädyit lifeen :) Mutta Villen welf suunnitelmia kyllä epäilen. Ei se pysty lähtemään nyt ilman light empireä mukaan. Varsinkin kun 2 undeadia tulossa vastaan :)
Tomilta puuttuu tuosta ilmatukijoukot tyystin eli ei tuo nyt ihan tuttua ja turvallista Tomia tällä kertaa ole. Tosin epä Breteillä kovinkaan paljoa ole varaa valita listaa tehdessä, joten minkäs teet.Hapid kirjoitti:tomi kui sullon melkeen sama pippeli lista liigasta toiseen, onko se häviäminen niin kivaa ;\
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
:) Tulta, tulta ja deathia siis luvassa....Se destroyeri on ihan pumpulia...Gerazu kirjoitti:Mä
Kaaoskääpiöt
Mä kopsaan ton listani tonne. En mä sitä jaksa enää säätää.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Muta kuis sitten kun ei ole enää ketään Vampire loren omaavaa äijää kentällä? Kai ne silloin sullaa joka vuoro? Mää kun ajattelin tappaa kaikki ekalla vuorollani.
- Sinitähti
- Sinitähti
Vampire counts armybook s. 26. slain general
Et kato sielt, kun kirjan omaat.
Haa mä pääsin leikkii halffii :)
Mut mut paljastetaan nyt muillekin, et joo sulaa (riippuen ld heitosta) ne joka oman vuoron alus
Et kato sielt, kun kirjan omaat.
Haa mä pääsin leikkii halffii :)
Mut mut paljastetaan nyt muillekin, et joo sulaa (riippuen ld heitosta) ne joka oman vuoron alus
Mitkäs noista teidän uniteistanne nyt sitten on niitä Etherealeja jotka tapetaan vain maagisilla atackeilla?
Hexafraitit nyt ainakin...
Hexafraitit nyt ainakin...
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Tomb bansheet, Cairn Wraith, Spirit host, hexwraith, ei muut tainnu ol?
Ethreal? ai niin juu toi sääntö oli olemassa... Voi räkä väärä liiga jättää sankarit ja Graalin ritarit pois! Ok täytyy vaan toivoa että voitan ne tappelut tai saan lämä loitsuja loreista.