Seuraavan Fabaliigan sääntövääntö
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Seuraavan Fabaliigan sääntövääntö
Jeps just noita ikäviä tankin jumittajia, joista esim hexafraititkin pyyhkäisee tankin pois kivasti.
Vielä kun mokomat eivät tunne inbaa edes niin paljon ei pelikentillä päästä edes näiltä piiloon/pakoon, liikkuvat siis sinne minne haluavatkin.
Vielä kun mokomat eivät tunne inbaa edes niin paljon ei pelikentillä päästä edes näiltä piiloon/pakoon, liikkuvat siis sinne minne haluavatkin.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Joo. Mut muistakaa et sulavat myös compatresoonkin. Et yksinäinen ethereali on aika heikoilla jos vastas on 3 riviä+lippu+chargee tms. Et tommoses tilantees ei riitä vaiks ethereal yksikkö tekis 3 haavaa, häviäis silti ja kärsis pari haavaa. Ja niitten etherealien tappelu taito ei oo kova. Tietty jumittaa siinä kyl ilkeesti muita kuin isoja boxeja
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Hmm... olisikohan mahdollista pitää joku ns gathering jossakin esim kaffetteluiden merkissä kun uusi täällä porukassa
olen niin näkisi ja pääsisi tustustumaan ja sun muuta shidiä ennen kuin turnauksemme alkaa ?
olen niin näkisi ja pääsisi tustustumaan ja sun muuta shidiä ennen kuin turnauksemme alkaa ?
^- Tässähän olis hyvä tilaisuus pitää taas uusi kahvihetki vaikka koko porin figuporukalle. Vihj vihj vihj vihj ;)Tou84 kirjoitti:Hmm... olisikohan mahdollista pitää joku ns gathering jossakin esim kaffetteluiden merkissä kun uusi täällä porukassa
Half-breed kirjoitti:Kuten jo sanoin muualla tämä on tajuttu ja korjattu Dwelleri sellaiseksi mikä sen pitäisi olla, eli massatappoloitsuksi joka voi säkällä viedä myös sankareita. Porissa tätä ei vain näköjään tajuta.
syrja kirjoitti:Mikä vika siinä on jos joku haluaa pelata niinkuin säännöt sanoo. Suurimmat vinkujat ja valittajat tuntuvat kuitenkin löytyvän etc käyttäjistä ja turusta
Kyllä jos sä halffi poju tuut nelos liigaan niin mä ainaki heitän tusina dwelleriä sun haltioiden niskaan.Half-breed kirjoitti: Koska faba nyt muutenkin on niin naurettava peli Montakos peliä putkeen tässä on tullut huttua miten Runt menettää n. puolet sankareistaan Dwelleriin? Varmasti on ollut kivaa hävitä vain siihen, että oho se pääsi säkällä läpi ja sitten se vaan tappo sankarit. Jos haluatte itse pelata "Kuka saa ekana irkutettua Dwellerin vastustajan sankariboksiin"-hammeria, niin siitä vaan hupipelaamaan, mutta kun pelataan edes jotenkuten vakavasti, niin sitten tollainen perseily pois.
Kaikki hyvä loppuu aikanaan
Häh saaks kääpöt loitsuja, vai onko sulla joku armeija jolal olis life... Vai aiotko tehdä ns Jarkot ja peluuttaa kääpiöitäs empirenä :DHapid kirjoitti:
Kyllä jos sä halffi poju tuut nelos liigaan niin mä ainaki heitän tusina dwelleriä sun haltioiden niskaan.
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
Tomi Tomi, eksää seuraa mitä ympärillä tapahtuu. Kääpiökunkku on kokoajan kasvattanut terraariota taustalla. Tulevassa liigassa on liika tarjontaa epäkuolleista ja läskisammakoista...
jarkko on pitäny silmänsä auki sillä aikaa kun tomi on nukkunut prinsessa ruususen unta.
noin alas mä en vajoaisi ikinä.ManAtArm kirjoitti:........peluuttaa kääpiöitäs empirenä :D
No niin, Nyt kun tuo toinen sisiliskojengikin ilmottautui niin meitä on jo 8 mukana! Hienoa. Vai toisaalta pitääkö mun tulkita asiaa niin, et Ville (runt) on päättänyt varmistaa etten voita. Eikä näin ollen lisää mua listalle vaikka listankin olen sinne jo julkistanu. Vai enkö ole huomannut et lukeeko jossain Jarkko komppi? :) Mutta toivottavasti tulee vielä lisää osallistujia. Joskos tuo parkanon kaima heräsi ja Tankki innostuisi/ehtisi myös. Tankille asiasta tuossa vihjasin, kun tavattiin. Aika näyttää.
Pudottaako muuten Ville sun sisiliskot häntänsä jos tulee pelottava zombi vastaan? Mielenkiintoista muuten nähdä minkälaisen nurkkajengin se liskoista on tehny. Ei se tappelemaan kuitenkaan uskalla...noloo kun hännät putoo ennen lyöntiä...Mut kameleontit kyl piiloutuu hyvin...:)
Kohta se kilahtaa...Toivottavasti saat pian lukea vampire kirjaa, niin saadaan taas pitkästä aikaa totaali hajoominen...
Pudottaako muuten Ville sun sisiliskot häntänsä jos tulee pelottava zombi vastaan? Mielenkiintoista muuten nähdä minkälaisen nurkkajengin se liskoista on tehny. Ei se tappelemaan kuitenkaan uskalla...noloo kun hännät putoo ennen lyöntiä...Mut kameleontit kyl piiloutuu hyvin...:)
Kohta se kilahtaa...Toivottavasti saat pian lukea vampire kirjaa, niin saadaan taas pitkästä aikaa totaali hajoominen...
Mä odotan innolla mun ja villen peliä, mulla on ainakin semmonen kulmalista et oksat pois :D Jotain tähän suuntaan.
Sorceror Prophet lvl4 AURINKO LORE, Chalice, 4+ Ward Save, Pistol, Lammasu 595
Daemonsmith lvl1 FIRE, Dispel Scroll, Pistol 125
Castellan BSB Enchanted Shield, Stone Mantle, Sword of Striking, Pistol 195
29 Infernal Guard FC 380
23 Infernal Guard FC, Pistol, Blunderbusses 448
Magma Cannon 145
Deathshrieker Rocket 100
Hellcannon 205
Hellcannon 205
TOTAL 2398
29 Infernal Guard FC 380
Magma Cannon 145
Deathshrieker Rocket 100
Hellcannon 205
Hellcannon 205
TOTAL 2398
Nyt on Jarkko lisätty listoille, myös kaimapoikaa on kosiskeltu liigaan mukaan ;)
Mitähän muuta sitä viellä oli? Saas nähdä montako peliä uudet liskot tulevat voittamaan tässä liigassa, luulen vahvasti että menee opettelemiseksi koko liiga. Aivan liikaa kaikkea uutta vanhalle kääpiö pelaajalle kuten magia ja lukuisat magic ittemit bannereineen päivineen.
Mitähän muuta sitä viellä oli? Saas nähdä montako peliä uudet liskot tulevat voittamaan tässä liigassa, luulen vahvasti että menee opettelemiseksi koko liiga. Aivan liikaa kaikkea uutta vanhalle kääpiö pelaajalle kuten magia ja lukuisat magic ittemit bannereineen päivineen.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
musta tuntuu että nurkissa on kökötelty jo tarpeeksi, tän jengin normiliike on sentään enemmän kuin 3".
kyl tarkotuksena tehdä semmonen predator-saalistus lista jotta saadaan tästäkin liigasta kunnon sikaliiga ;)
kyl tarkotuksena tehdä semmonen predator-saalistus lista jotta saadaan tästäkin liigasta kunnon sikaliiga ;)
:D Wow. Lentävä death! Hiukka ihmettelin tota lammasu valintaa, mut joo ihan kivaa suojaa sekin antaa. Mikäs lore sille tulee? Veikkaan et shadowin signaturea ensin ja sit aurinkoo perään :) Antti on hieno mies! Harmi ettei riittäny pojot senkin uppauksiin. Ootko löytäny oikeen vanhan lammasufigun? Miks blunderchampal on pislari? piste täyttöö? Jos haluut kunnon kulmalistan ni ota toiselle guardille fireglaivet. Mä vaihtasin melkein toisen hellcannonin magmaan ja lopuil kasvattaisin glaive(jos ottais niitä)guardia. Toisaalta noi kyl tappeleekin kivasti jos tarve tulee.Gerazu kirjoitti:Mä odotan innolla mun ja villen peliä, mulla on ainakin semmonen kulmalista et oksat pois :D Jotain tähän suuntaan.
29 Infernal Guard FC 380
Magma Cannon 145
Deathshrieker Rocket 100
Hellcannon 205
Hellcannon 205
TOTAL 2398
Mutta joo-o joo-o ilkeyttä löytyy. Ja pitää sunkin varoo aurinkoo...Ei silti ei taida olla kauheesti tulos vastaan.
Jaa, olis pitäny arvata et se meinaa lähtee carnosaurus loordil liikkeel. Onneks se nyt ei oo nii kova mitä ensin luulis :)Hapid kirjoitti:kyl tarkotuksena tehdä semmonen predator-saalistus lista jotta saadaan tästäkin liigasta kunnon sikaliiga ;)
Elä yritä ymmärtää, me ollaan yritetty sitä jo Kasi edikan tulosta asti. Meillä on toi kisu ketju näitä juttuja varten juuri siiitä syystä ;)
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
Näyttää siltä että saamme kunnon liigan aikaiseksi, jos Harkkari tuosta viellä mukaan lähtee pelaamaan niin pelaajia olisi tällä hetkellä 10.kpl
Sitten voitaisiin palata sääntöpakettiin pudotuspelien muodossa. Pelaammeko "runkosarjan" päätteetksi pudotuspelit kuten 3.liigassamme teimme, vai julistammeko voittajan "runkosarjan" jälkeen? Pelejähän näillä näkymin tulee 9.kpl/pelaaja, pudotuspelit jos otettaisiin tämä tarkoittaisi maximissaan ~12.peliä (riippuen miten toteutamme pudotuspelit).
Sitten voitaisiin palata sääntöpakettiin pudotuspelien muodossa. Pelaammeko "runkosarjan" päätteetksi pudotuspelit kuten 3.liigassamme teimme, vai julistammeko voittajan "runkosarjan" jälkeen? Pelejähän näillä näkymin tulee 9.kpl/pelaaja, pudotuspelit jos otettaisiin tämä tarkoittaisi maximissaan ~12.peliä (riippuen miten toteutamme pudotuspelit).
Voishan tolta sen Chalicen heittää vaikka pikkumaagil ni sais tolle laamalle uppei :D Ja lammasu on ainut sopivan hintainen (rahassa) mountti :D Saa 30e GW:ltä, vertaa taurukseen joka on 80e :D Ei oikeen innosta se. Fireglaivet ei oikeen innosta, mieluummi sit vaa suoraa GW:t, ei noilla kuitenkaan saa ees stand and shootata. Mistäköhän noi sotakoneet sais väsättyä... hömhöm..syrja kirjoitti::D Wow. Lentävä death! Hiukka ihmettelin tota lammasu valintaa, mut joo ihan kivaa suojaa sekin antaa. Mikäs lore sille tulee? Veikkaan et shadowin signaturea ensin ja sit aurinkoo perään :) Antti on hieno mies! Harmi ettei riittäny pojot senkin uppauksiin. Ootko löytäny oikeen vanhan lammasufigun? Miks blunderchampal on pislari? piste täyttöö? Jos haluut kunnon kulmalistan ni ota toiselle guardille fireglaivet. Mä vaihtasin melkein toisen hellcannonin magmaan ja lopuil kasvattaisin glaive(jos ottais niitä)guardia. Toisaalta noi kyl tappeleekin kivasti jos tarve tulee.Gerazu kirjoitti:Mä odotan innolla mun ja villen peliä, mulla on ainakin semmonen kulmalista et oksat pois :D Jotain tähän suuntaan.
29 Infernal Guard FC 380
Magma Cannon 145
Deathshrieker Rocket 100
Hellcannon 205
Hellcannon 205
TOTAL 2398
Mutta joo-o joo-o ilkeyttä löytyy. Ja pitää sunkin varoo aurinkoo...Ei silti ei taida olla kauheesti tulos vastaan.
Jaa, olis pitäny arvata et se meinaa lähtee carnosaurus loordil liikkeel. Onneks se nyt ei oo nii kova mitä ensin luulis :)Hapid kirjoitti:kyl tarkotuksena tehdä semmonen predator-saalistus lista jotta saadaan tästäkin liigasta kunnon sikaliiga ;)
E: Jaa näyttää tauruksenkin saavan GW:ltä 31e :D Valintoja valintoja..
tehdään tästä kaikkien liigojen äiti nyt kun halfkin jättäytyi pois ja otetaan kunnon pudotuspelit ja finaalipelit. kaikki jotka kannattavat tätä, yhtykää minuun.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Isosta D:stä on tosiaan aihe jo. Menkää sin miukumaan. Täällä puhutaan yhdynnästä! Mie yhdyn Villeen. Runkosarjat + Playoff.
Mites muuten, halluux joku yrittää selittää mulle muutaman jutun. Kun Jarkko pelotteli listallaan kaikki viime liigasta pois, mitä tämä liiga teki erillä tapaa? Hirveetä juustoa kaikilla. Hapidikin jopa pelaa tätä peliä muuallakin kuin shooting phasessa! Onko kellään mitään ideaa mitä on käynyt ja tapahtunut? Onko planeetat jännässä muodostelmassa vai onko tosiaan maailmanloppu tulossa?
Mites muuten, halluux joku yrittää selittää mulle muutaman jutun. Kun Jarkko pelotteli listallaan kaikki viime liigasta pois, mitä tämä liiga teki erillä tapaa? Hirveetä juustoa kaikilla. Hapidikin jopa pelaa tätä peliä muuallakin kuin shooting phasessa! Onko kellään mitään ideaa mitä on käynyt ja tapahtunut? Onko planeetat jännässä muodostelmassa vai onko tosiaan maailmanloppu tulossa?
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
Mikä glaivien s & s:n estää? S5 on kuitenkin kova tappelussa ja lyöt ennen gw:ita. Ne kuitenkin on yleisesti suosiossa. Toisaalta kilven kanssa tulee mukavaa kestoa lisää. Ja halvempia...et tosiaan valintoja valintoja. Eiks Manticilla oo ihan hyviä sotakone figuja? Ja kauppakin lähellä.Gerazu kirjoitti:Voishan tolta sen Chalicen heittää vaikka pikkumaagil ni sais tolle laamalle uppei :D Ja lammasu on ainut sopivan hintainen (rahassa) mountti :D Saa 30e GW:ltä, vertaa taurukseen joka on 80e :D Ei oikeen innosta se. Fireglaivet ei oikeen innosta, mieluummi sit vaa suoraa GW:t, ei noilla kuitenkaan saa ees stand and shootata. Mistäköhän noi sotakoneet sais väsättyä... hömhöm..
E: Jaa näyttää tauruksenkin saavan GW:ltä 31e :D Valintoja valintoja..
Sama, eli käy pleijaritkin. Mutta juu en tiedä mitä on tapahtunu. Sullakin on 4+ wardi ja +30yksiköitä...edelleen sokissa...El Capitan kirjoitti:Isosta D:stä on tosiaan aihe jo. Menkää sin miukumaan. Täällä puhutaan yhdynnästä! Mie yhdyn Villeen. Runkosarjat + Playoff.
onko sulla jo koko toi armeija koottuna ja maaleissa?Gerazu kirjoitti:syrja kirjoitti:Gerazu kirjoitti:Mä odotan innolla mun ja villen peliä, mulla on ainakin semmonen kulmalista et oksat pois :D Jotain tähän suuntaan.
29 Infernal Guard FC 380
Magma Cannon 145
Deathshrieker Rocket 100
Hellcannon 205
Hellcannon 205
TOTAL 2398