Porin 40k liiga II sääntökeskustelu
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Porin 40k liiga II sääntökeskustelu
Huh huh...huhhuhhuh...huh huh huh huh.
- Half-breed
Joo kyllähän ne liiasta naurusta voi kastua. Ja kun sun listassa tuskin on mitään joka liikkuu 6" nopeampaa (Paitsi ne kaksi Speederiä.), eikä kolmea enempää S8+ aseita, niin siinä on aika hyvin naurussa pitelemistä.El Capitan kirjoitti:Ei juma.
1 Mariini ja 3 Scouttia vajaa, että olisi kaikki nappulat pelissä. Perkeleen perkele. Mullahan on kuin onkin enemmän kuin 1750p näitä Marsuja. Siis Haloja. 9p vajaa oleva lista hätäisesti laskettuna. En ala uudestaan ynnäilemään.
Voittajalista on lähetetty. En uskalla laittaa suoraan tähän aiheeseen. Kastelin jo Fabailijoiden pöksyt. Nyt tehdään vain se Petterin housujen kohdalla.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Infoketjussa lojuvat listat...
- Half-breed
Voi ristus mitä listoja. Joo on siellä pari ihan ajatuksella tehtyä, ja Antin oma nyt ainakin näytti tosi mukavalta, mutta oli siellä pari listaa joiden kanssa piti miettiä pitkään, että mitä niillä on haettu. Antonin listan nyt osasi olevan täysin paska, mutta nyt Anton alitti senkin odotuksen. Kai sekin on jonkinlainen saavutus. Mutta noin muutoin hyvältä nuo listat näyttää, ja varmasti tulee hyviä matseja. Silti haluaisin oikeasti tietää mitä väki on ajatellut osassa tapauksista.
Kuitenkin jos nyt listan perusteella arvaan voittajaa, niin kai minä annan vedonlyöntisuositukseksi Syrja-Gera akselin. Tuon akselin pelaajilla on armeijat kunnossa, ja pelaajat ovat osoittaneet, että osaavat jopa pelata. Tosin itse laittaisin silti rahat likoon Örkkien tai vihreiden marsujen puolesta.
Kuitenkin jos nyt listan perusteella arvaan voittajaa, niin kai minä annan vedonlyöntisuositukseksi Syrja-Gera akselin. Tuon akselin pelaajilla on armeijat kunnossa, ja pelaajat ovat osoittaneet, että osaavat jopa pelata. Tosin itse laittaisin silti rahat likoon Örkkien tai vihreiden marsujen puolesta.
- Kardinaali
- Viesti:
Tosi kiva lista Antti. Toivottavasti sulla on peliseuraa jatkossakin. :) Muilla on se suolarinkelin tie jotenkin löydetty omasta mielestäni.
Jaa tou selittääkin miksi Halffis tykkäs listasta. Muut näkee sen pelottavana ja siinä ei ole lenturin lenturia :DKardinaali kirjoitti:Tosi kiva lista Antti. Toivottavasti sulla on peliseuraa jatkossakin. :)
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
- Kardinaali
- Viesti:
[GerazuWhine]Jotenki tommone kolmisenkymmentä 3+ save feel no pain assaultmarsua kyllä on mielestäni jotenkin niin rotitonta, kun tuntuu siltä että sen jonkun rotin perään koko ajan huudellaan. En tie mitä väliä jollain parilla liidokilla ja muilla on tommosten jälkeen. :D Mut ei väliks, voitetaan Tomi silti ku meil on enemmän lentokoneita ku muilla. Voi helvetti mihin me pystyttäisiinkään jos vie osattais pelata. :) Mut siis yhä Sateenkaari-mariinit rulettaa, oli edikka mikä hyvänsä. Ei oo paljoo Vaniljoilla asiaa minnekään paitsi tänne herrasmieheilemään. Uutta Codexia odotellessa. [/GerazuWhine]
Onneks Gerazulla on noi figut sit oikeasti että on edes Wysiwyg. Ei harmita niin paljon. :)
Onneks Gerazulla on noi figut sit oikeasti että on edes Wysiwyg. Ei harmita niin paljon. :)
Nyt tuli hirmee punastus...No ei silti olenhan mä pelannut 2 testipeliä 6 edikkaa ja ainakin 5 peliä edellistä. Et olenhan melkoinen kunkku.Half-breed kirjoitti:Kuitenkin jos nyt listan perusteella arvaan voittajaa, niin kai minä annan vedonlyöntisuositukseksi Syrja-Gera akselin. Tuon akselin pelaajilla on armeijat kunnossa, ja pelaajat ovat osoittaneet, että osaavat jopa pelata. Tosin itse laittaisin silti rahat likoon Örkkien tai vihreiden marsujen puolesta.
Nyt hieman harmittaa, kun tajusin hieman myöhään tuon mariineiden ja 3+ savejen määrän. Tuli meinaan ihan nerokas ajatus tuossa pari pv:ää sitten mieleen. En sit jaksanu kuitenkaan enää muuttaa listaa. Munhan olis tarvinnu ottaa rykelmä burnaboyzzeja! AP 3 burnat ois ollu kivoja tappelussa :) Nooh onneks mul on kovat ja hyvät ampujat :)
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Nyt kun noita listoja tyhmänä hiukan silmäillyt. Niin höksasin todella törkeän jutun! Voi tietty olla et aikojen saatossa eripura on laantunut. Mutta faba pohjalta järkytys on kauhea. Miten voi olla et deldarit on eldareiden kans kimpassa? Tosiaan kun en hyvin tätä 40k maailmaa tunne, niin homma voi olla eri. Mutta fabamaailmassa helffien ja delffien kimppa ois mahdotonta....Et en tiä pystyykö pelaan lainkaan...
- Kardinaali
- Viesti:
Syrja, Kaipa se menee 40k:ssa aavistuksen eri tavalla. Ne on meinaa taisteluveljiä ainakin sääntöjen puitteissa 40k:ssa. :D
- Half-breed
Deldareilla ja Eldareilla ei ole niin pahoja erimielisyyksiä keskenään kuin faban vertaisillaan. Ne ovat enemmänki eri filosofian omaavia Eldareita, mutta Eldareita silti, ja täten ne vetävät yhtä köyttä aina välissä.syrja kirjoitti:Nyt kun noita listoja tyhmänä hiukan silmäillyt. Niin höksasin todella törkeän jutun! Voi tietty olla et aikojen saatossa eripura on laantunut. Mutta faba pohjalta järkytys on kauhea. Miten voi olla et deldarit on eldareiden kans kimpassa? Tosiaan kun en hyvin tätä 40k maailmaa tunne, niin homma voi olla eri. Mutta fabamaailmassa helffien ja delffien kimppa ois mahdotonta....Et en tiä pystyykö pelaan lainkaan...
Se on jännä. Se voi toimia, mutta kun sinulla on armeijassa vain yksi AV-vehje ja siinä menee Nobit, niin tuskin ne koskaan yhtä vuoroa pitemmälle autollaan pääsevät. Itse olisin Nobit jättänyt matkasta ja ottanut mukaan lisää poikia, joita on myös aika vähän tämänkokoiseen listaan. PST-tultakin on vähänlaisesti, mutta kyllä tuo silti voi toimia.syrja kirjoitti:Sanokaas muuten (vaikka tonne lätinä ketjuun) konkarit ihan rehellisesti miltä tuo mun lista näyttää? Ei vissiin tyypillinen örkkimörkki viritys.
Mitä ihmeellistä siinä on? Geran lista on hyvä ja toimii, ja kuten sanottiin, niin 30 assaultmarsua FNP:llä on vaikea mennä rikkomaan. Lentsikat voi tuottaa ongelmia, mutta 12 missileä voi riittää säkällä.ManAtArm kirjoitti:Jaa tou selittääkin miksi Halffis tykkäs listasta. Muut näkee sen pelottavana ja siinä ei ole lenturin lenturia :DKardinaali kirjoitti:Tosi kiva lista Antti. Toivottavasti sulla on peliseuraa jatkossakin. :)
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Jos mun listani ei kelpaa Allulle, niin ole hyvä ja tee minulle uusi lista. Tuossa on tosiaan kaikki mitä löytyy 4:ää tyyppiä lukuunottamatta. Forge on vähän siinä ja siinä miltä se Spartani siihen hommaan menee, mutta pelatakko sitten fluffinvastaisesti ja pahasti alikokoisena? Pieni hinta minusta haittoihin verrattuna.
Mutta ole kuitenkin hyvä. Estraadi on sinun. Tee minulle lista.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
- Ookami_Tez
Juuh onhan ne Feel No Pain Assaultit aika kamalaia, jos armeijasta ei löydy 3 S8 lättyä ammuttavaksi vuorossa. No ei mitä nyt tässä on tullut mietittyä niin hemmetin tasainen liiga tulee kyllä olemaan ja mielenkiinnolla odotetaan mitä ton liigan kanssa tapahtuu.
Great Teacher Ookami_Tez
Blogi miniatyyreistä ja milloin mistäkin nörttihenkisestä.
Blogi miniatyyreistä ja milloin mistäkin nörttihenkisestä.
- Half-breed
Ok. Teen listan sit kun oon seuraavaksi sielläpäin.El Capitan kirjoitti:Jos mun listani ei kelpaa Allulle, niin ole hyvä ja tee minulle uusi lista. Tuossa on tosiaan kaikki mitä löytyy 4:ää tyyppiä lukuunottamatta. Forge on vähän siinä ja siinä miltä se Spartani siihen hommaan menee, mutta pelatakko sitten fluffinvastaisesti ja pahasti alikokoisena? Pieni hinta minusta haittoihin verrattuna.
Pöh minäkö rikkoisin fluffia. Kaikkea sitä...
Lähinnä mua Antin listassa painaa se epäherrasmiesmäinen seikka, että äijä copypasteaa proxya, mutta ehkä hän korjaa asian...
Joka tapauksessa Kardilla se yksi ärsyttävimmistä kärkilistoista on myös.
Nidit saa varmuuden välttämiseksi potentiaalinen yllättäjä-tittelin.
Halomariinit: Teleport Homer
Chaos: Uusin codex -> Automaattinen kusipäähattu ;)
Örkit: Lootat ahdistaa aina
Necronit... En mä oikeastaan tiedä mitä näihin sanoisi vaikka yritin ihmetellä mitä ton hq-horden kamat tekee. Eiku niin juu internet käski sanoo "iik croisantteja autowin autowin juustoo juustoo"
Okei vois tietty tehdä vakavampaakin analyysiä, mut toisaalta eihän tää liiga nyt niin vakavaa ookkaan...
Lähinnä mua Antin listassa painaa se epäherrasmiesmäinen seikka, että äijä copypasteaa proxya, mutta ehkä hän korjaa asian...
Joka tapauksessa Kardilla se yksi ärsyttävimmistä kärkilistoista on myös.
Nidit saa varmuuden välttämiseksi potentiaalinen yllättäjä-tittelin.
Halomariinit: Teleport Homer
Chaos: Uusin codex -> Automaattinen kusipäähattu ;)
Örkit: Lootat ahdistaa aina
Necronit... En mä oikeastaan tiedä mitä näihin sanoisi vaikka yritin ihmetellä mitä ton hq-horden kamat tekee. Eiku niin juu internet käski sanoo "iik croisantteja autowin autowin juustoo juustoo"
Okei vois tietty tehdä vakavampaakin analyysiä, mut toisaalta eihän tää liiga nyt niin vakavaa ookkaan...
Ei mun tarvi proxyttaa kuin tää viikonloppu, jos nyt pelaan, tuskin, sit on asia jo korjattu ;)Furinji kirjoitti:Pöh minäkö rikkoisin fluffia. Kaikkea sitä...
Ok, eli kuten hieman epäilinkin. Ei siis tarvi paheksua haltijota...toivun alkujärkytyksestä :)
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Mitä toi Homer tossa minun analyysissäni tarkoittaa?
- Sinitähti
- Sinitähti
Lähinnä se herätti, että on siellä muukin ajatus, kuin jalkahorde ;)El Capitan kirjoitti:Mitä toi Homer tossa minun analyysissäni tarkoittaa?
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Ei siin oo mitää muut ideaa kuin, että why do you always jump?
Jos en voita peliä, niin sitten voitan tyylikkyydessä ja fluffikuudessa. Ainakin omasta mielestäni.
Jos en voita peliä, niin sitten voitan tyylikkyydessä ja fluffikuudessa. Ainakin omasta mielestäni.
- Sinitähti
- Sinitähti