"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Seuraavan Fabaliigan sääntövääntö

Porin peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Runt

Re: Seuraavan Fabaliigan sääntövääntö

Viesti Kirjoittaja Runt »

Mitä itse olen liigojemme kehittymistä seuraillut, niin tasaiseen tahtiin on kaikkien listat menneet parempaan suuntaan. Nykyään ei lähdetä pelkästään kikkailemaan kahdella mega hordella, vaan tehdään tasapainoisia listoja kokonaisuutta ajatellen. Otetaan nyt esimerkki tuosta Jarkon Demonilistasta joka ei nyt kovimmasta päästä ollut listoja, mutta listassa oli kuitenkin selkeä idea millä lähdettiin pelejä voittamaan. Viime liigassa 2 listaa oli ylitse muiden (selkeät ideat ja monipuolisuus korostuivat) eli Lizardmen & Delf, jotka selkeästi nappasivat paikkansa kärkikaksikosta.
Uskoisin että alkavaan liigaamme saamme saman kaltaisia listoja useamman ja epätoivoiset yrityksen jätetään suosiolla hupipelien iloksi. Mielenkiinnolla tosin odotan miten 2*Vampire Counts pistää porukoiden päät sekaisin kun vaaditaan maagisia iskuja.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Runt kirjoitti: ja epätoivoiset yrityksen jätetään suosiolla hupipelien iloksi.
Dislike!
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
Hapid

Viesti Kirjoittaja Hapid »

Sitten tähän liigaan tulee seuraava sääntöosio jonka runt sitten lisäilee sinne turnauksen optionsseihin.

Koska jokaisella on armeijassaan helvetisti magiaa, liikkumista ja ammuskelua niin jos jokin vaihe jää kokonaan väliin tai jollaki ukolla on unohtanut tehdä jotain niin et sä saakuli rupee ammuskelun jälkeen enää heittää jotain loitsua tai lähiksien jälkeen ampumaan saatikka ampumisen jälkeen enää liikuttamaan sitä pientä harppy yksikköä vielä ku unohtu sillon aluks.

poikkeuksena on tietenkin ne mitkä on pakollisia, esim. rallyttamiset jne.....noh, noppien generointia ei voi kukaan pälli unohtaa, mut sitten on nää pysyvät loitsut ja niitten kumoamiset niin niillekin on oma vaiheensa oman vuoronsa aikana. ei esimerksiksi magic the gatheringissakaan makseta upkeeppeja enää vuoron lopus vaan untäppäyksen jälkeen.

se on vaan ***** väärin vastustajaa kohtaan jos se itsekään ei oo esim. huomannu että vastapuoli ei oo huomannu tehdä sitä ja sitä ja sitten vuoron lopus vasta aletaan muisteleen mitä piti alus tehdä.

mä ainakin vedän turpaan jos tämmöst ala-aste touhuu viä näkyy pelikentil. tää on sotaa.
Kaikki hyvä loppuu aikanaan
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Antaa tulla vaan. Aki yritti pelotella 40kg alfaurosta. Jos mää säikytin hänetkin jo kuuseen pimentämästä aurinkoani, niin kyllä mää sullekin samoin tulen tekemään.

Musta toi on puolestaan rumaa pelaamista. Jos on ihan selkeetä, että jotain oli tarkoitus, niin kyllä mie näkisin sen herrasmiessäännöksi antaa kaverille luvan fuskata. Näin siis vain silloin, jos pelikaveri on kiva ja söpö. Ihan tyhmää ne sellaiset on, että sitä magiaa ei saakkaan kun oli niin kova hoppu tykillä se Stankki/Stega/Tähtipelaaja tykittää sinne, missä pippuri kasvaa. Se kuitenkin misfirettää tai -castaa!

Moraalinen voitto myös reilusta pelaamisesta tuntuu hyvältä. Emmää ainakaan voi nukkua yötäni hyvin, jos voitan Jarkon kun se sattui unohtamaan vain jotain. Mää haluan voittaa sen vaikka se muistaisi kaiken. Jopa hiuslisäkkeensäkin. Tukkaa tai ei, ei se mua liigapelissä voita. Faban liigapelissä.
- Sinitähti
syrja

Viesti Kirjoittaja syrja »

=D
Hauskaa, munhan täs pitäis haastajana sulle uhota. Eikä toisinpäin. Taitaa meidän pikku Antonia pelottaa...No uhoa rauhassa. Mä olen valmis
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Hapid

mä muistan aina sen ku jonkun piti pelata syrjälää vastaan ja anttoni laitto tänne viestin "kosta jarkolle puolestani". on se anselmiki näköjään myös joskus hävinny ;)
Gerazu

Viesti Kirjoittaja Gerazu »

Tuli napattua parit dwarfisankarit Porin Pelikaupan blisterlaatikosta, lista vähän muuttuu kerroppas Jarkko mielipitees ( tai kuka vaan).

Koodi: Valitse kaikki

Sorceror Prophet: Lvl4 Death, Great Taurus, Chalice, 4+ Ward@540p
Castellan: Sword of Bloodshed, Enchanted Shield, Ironcurse Icon@175p
Castellan BSB: +1 Movement Lippu, Shield@147p
Daemonsmith: lvl1 fire, Dispel Scroll, Pistol@125p
27 Infernal Guard: FC@356p
23 Infernal Guard: FC, Blunderbusses, +1 LD lippu@461p
Hellcannon	: @205p
Magma Cannon:	@145p
Deathshrieker Rocket	: @100p
Magma Cannon: @145p
Total:@2399p
Täsä ei kyl oo mitään hötön poistoa, who cares.
syrja

Hmm, mihis sä ajattelit noilla juosta kun tollasen lipun bsb:lle otit? Samoin mietityttää ton toisen castellanin +3A miekka. Sillä kuitenkin vaan S4. Eli tiputtaako se ketään? Edelleen mä pelaisin fireglaiveilla. Eli pudottaisin nyky bsb:n pois ja tekisin toisesta bsb:n. Ja tiputetusta castellanista saaduilla pisteillä saisit tuosta toisesta guardista 26 kokoisen fc:lla ja glaiveilla. Sit jäis viel 5p esim bsb:lle luck stone. Jos siis pidät nuo muut kamat. Tuota miekkaa kyl miettisin. Jos haluat siihen tuon 60p uhrata niin satsaa sit ennemmin voimaan ja giantbladeen. Tai sit sillekin glaive kouraan ja satsaat suojiin lisää. Toki silloin jännittää etherealit :)
Jännää muuten ettei castellaaneille saa noita ensorcelled handweaponeita. Ei tarvisi meinaan muuta. Mutta kun ei saa niin ei saa.

EDIT. No sanotaan nyt ääneen. Eli jos haluisit sikailla enemmän. Niin unohda castellanit ja otat toisen pikkumaagin antamaan toisen kanssa rerolleja koneille. Ja pysyt siellä nurkassa. jolloin glaivet ja blunderit on hyvä puskuri koneiden suojaamiseen.
Gerazu

Viesti Kirjoittaja Gerazu »

syrja kirjoitti:Hmm, mihis sä ajattelit noilla juosta kun tollasen lipun bsb:lle otit? Samoin mietityttää ton toisen castellanin +3A miekka. Sillä kuitenkin vaan S4. Eli tiputtaako se ketään? Edelleen mä pelaisin fireglaiveilla. Eli pudottaisin nyky bsb:n pois ja tekisin toisesta bsb:n. Ja tiputetusta castellanista saaduilla pisteillä saisit tuosta toisesta guardista 26 kokoisen fc:lla ja glaiveilla. Sit jäis viel 5p esim bsb:lle luck stone. Jos siis pidät nuo muut kamat. Tuota miekkaa kyl miettisin. Jos haluat siihen tuon 60p uhrata niin satsaa sit ennemmin voimaan ja giantbladeen. Tai sit sillekin glaive kouraan ja satsaat suojiin lisää. Toki silloin jännittää etherealit :)
Jännää muuten ettei castellaaneille saa noita ensorcelled handweaponeita. Ei tarvisi meinaan muuta. Mutta kun ei saa niin ei saa.
Obisian Bladee mietein kans tolle castellanil, tai sitä Tamurkhanin KB miekkaa. Noit bull centaureit olis kans halunnu, mut ehkä noi manticin omat on vähän pieniä kun taitavat olla cavalry baseilla :D Ehkä täl mennään, tarvii vaan hellcannon ja toinen tykki hankkia ni voi kyykyttää teitä.
Runt

Hapid kirjoitti:Sitten tähän liigaan tulee seuraava sääntöosio jonka runt sitten lisäilee sinne turnauksen optionsseihin.

Koska jokaisella on armeijassaan helvetisti magiaa, liikkumista ja ammuskelua niin jos jokin vaihe jää kokonaan väliin tai jollaki ukolla on unohtanut tehdä jotain niin et sä saakuli rupee ammuskelun jälkeen enää heittää jotain loitsua tai lähiksien jälkeen ampumaan saatikka ampumisen jälkeen enää liikuttamaan sitä pientä harppy yksikköä vielä ku unohtu sillon aluks.

poikkeuksena on tietenkin ne mitkä on pakollisia, esim. rallyttamiset jne.....noh, noppien generointia ei voi kukaan pälli unohtaa, mut sitten on nää pysyvät loitsut ja niitten kumoamiset niin niillekin on oma vaiheensa oman vuoronsa aikana. ei esimerksiksi magic the gatheringissakaan makseta upkeeppeja enää vuoron lopus vaan untäppäyksen jälkeen.

se on vaan ***** väärin vastustajaa kohtaan jos se itsekään ei oo esim. huomannu että vastapuoli ei oo huomannu tehdä sitä ja sitä ja sitten vuoron lopus vasta aletaan muisteleen mitä piti alus tehdä.

mä ainakin vedän turpaan jos tämmöst ala-aste touhuu viä näkyy pelikentil. tää on sotaa.
Vetoat tässä nyt selvästikkin minun huonomuistisuuteeni, josta olet monesti saanut kärsiä ;)
Valitettavasti tämä liiga on tarkoitus pelata herrasmiesmäisesti, joten unohdukset pitää antaa antaaksi ja ottaa hieman taaksepäin pelissä (mikäli tälle ei ole estettä).
Toki jos vastustaja nyt unohtaa 3:lla ensinmäisellä vuorolla yhtä sun toista on hyvä tokaista jossain vaiheessa että jos viellä unohdat jotain niin takaisin päin ei vedetä.
Kyllä se sinuakun ärsyttäisi että pelipöydällä on 5 sinun loitsimaasi comeettaa ja loitsit yhden loitsut, eli tällöin et saisi heittää comeettojen räjähdys heittoja. Tai vaihtoehtoisesti mitäpä jos vastustaja unohtaisi heittää omalla 6:lla vuorollaan sinun 6:den komeetan räjähdykset? Aivan varmasti haluaisit että tuon verran otetaan taaksepäin koska voit saada mahdollisia pisteitä läjä päin!

Mutta siis perus järjellä mennään näissä. Toki jos sovit oman vastustajasi kanssa pelin alussa ettei mitään vedetä taaksepäin niin sitten toki asia on pihvi. Tosin tällöinkin kannattaa sopia että omalla vuorolla sellaiset heitot vedetään takaisin mistä voi olla mahdollisesti haittaa itselleen. Tällöin ei tapahdu mitään "vanhingossa" unohtamisia, näitäkin on nähty jokunen meidän liigojen aikana.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Hapid

syrja kirjoitti:Hmm, mihis sä ajattelit noilla juosta kun tollasen lipun bsb:lle otit? Samoin mietityttää ton toisen castellanin +3A miekka. Sillä kuitenkin vaan S4. Eli tiputtaako se ketään? Edelleen mä pelaisin fireglaiveilla. Eli pudottaisin nyky bsb:n pois ja tekisin toisesta bsb:n. Ja tiputetusta castellanista saaduilla pisteillä saisit tuosta toisesta guardista 26 kokoisen fc:lla ja glaiveilla. Sit jäis viel 5p esim bsb:lle luck stone. Jos siis pidät nuo muut kamat. Tuota miekkaa kyl miettisin. Jos haluat siihen tuon 60p uhrata niin satsaa sit ennemmin voimaan ja giantbladeen. Tai sit sillekin glaive kouraan ja satsaat suojiin lisää. Toki silloin jännittää etherealit :)

EDIT. No sanotaan nyt ääneen. Eli jos haluisit sikailla enemmän. Niin unohda castellanit ja otat toisen pikkumaagin antamaan toisen kanssa rerolleja koneille. Ja pysyt siellä nurkassa. jolloin glaivet ja blunderit on hyvä puskuri koneiden suojaamiseen.
tee ny mullekki armeijalista :D

ja on runt noita unohtamisia muillakin tapahtunut kuin pelkästään sulla.
ManAtArm

Viesti Kirjoittaja ManAtArm »

Hapid kirjoitti:mä muistan aina sen ku jonkun piti pelata syrjälää vastaan ja anttoni laitto tänne viestin "kosta jarkolle puolestani". on se anselmiki näköjään myös joskus hävinny ;)
Se oli mulle tarkoitettu, ja onhan Jarkko voittanut antonin kerran vai kaksi(löytyy edellisen liigan osiosta, en etsi) Ja Mun voittojani Täällä on Sinä, Parkanon Jarkko ja toinenkin Ville, joten ton kosto matsin tulokseen ei vaadita hyväää muistiä vaan arvauskin riittää :D
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Eiköhän tuo Villen sääntöpyyntö ole ihan jokaiselle, niin minulle, teille että hänelle itselleenkin tarkoitettu. Kaikki me unohdetaan asioita jossain määrin. Hauskaa muuten kun Ville tokaisit, että nämä liigat pelataan herrasmiesmäisesti nyt kun hetki sitten olit iloinen, että listamme ovat siirtyneet kilpailuhenkisempään suuntaan. Niin kummalla kantilla sie nyt ootkaan loppujen lopuksi?

Jarkon kanssa ollaan sitten törmätty pelikentillä vain 4 kertaa. 3 näistä on liigapelien merkeissä, jotka kaikki olen todistettavasti voittanut. Se häviö on tullut hupipeleissä 7th aikaan kun Delffit kurmottivat örkkejäni. En muista yhtään pelistä mittään muuta kuin, että se Steed of Shadows Assassin oli aika siisti. Kyllästynyt niihin Manbane + Fury of Khane bullshittiin. Kohta varmaan kalju saa uuden voiton kun pelataan 40k:ta.
- Sinitähti
syrja

El Capitan kirjoitti:Jarkon kanssa ollaan sitten törmätty pelikentillä vain 4 kertaa. 3 näistä on liigapelien merkeissä, jotka kaikki olen todistettavasti voittanut. Se häviö on tullut hupipeleissä 7th aikaan kun Delffit kurmottivat örkkejäni. En muista yhtään pelistä mittään muuta kuin, että se Steed of Shadows Assassin oli aika siisti. Kyllästynyt niihin Manbane + Fury of Khane bullshittiin. Kohta varmaan kalju saa uuden voiton kun pelataan 40k:ta.
Mitäs se pikku hippi täällä nyt pullistelee ja huutelee olemattomia? Joo mulla ei kato viisaus ja hiukset pysy samassa paikassa. Mutta Anton joko sulle on alkanut amisviikset kasvaa, vai riittääkö parranajoon vielä pelkästään karkea pyyhe?
Mutta nuo statit pitää paikkaansa. Liigoissa anton on ollut kompastuskivi. En tiedä miksi, varmaan joku alitajunnassa säälittänyt?
Hapid kirjoitti:tee ny mullekki armeijalista :D
Niin kauan kun sitä hammeria on pelattu vuodesta 99 asti. Niin ei mun tartte :) Enkä mä kenellekkään oo listaa tehny. Kommentoinut kyllä ja tuonut omia näkemyksiä. Se on sitten eriasia osaako muut ottaa viisauksia vastaan :D Sä et oo muistaakseni koskaan uskaltanut laittaa listasuunnitelmia etukäteen julki. On siis vaikea kommentoida. Ja toiseksi, kääpiötä en tunne niin hyvin et kannattais niistä mitään sanoa. Toi sun turnauslista suunnitelma tuolla yleisöosastolla oli kyllä ideana aika hieno. Mutta ilmeisesti laiton?
Mutta jos nyt haluat ehdottomasti mielipiteeni siitä, et mikä ois sun voitonavaimet liskoilla. Niin kenraaliksi lev1 skink priest jolle suojaksi talisman of protecktion. Ja loppupisteillä teet 3 skinkki megahordea full commandeilla....
harkkari

Viesti Kirjoittaja harkkari »

Tuo unohdushomma on muuten kinkkinen. Eipä niitä opi muistamaan, jos niistä ei oikeasti kärsi. Toisaalta se on aika tylsää. Sanotaan näin, että herrasmiesmäisyydelläkin on jotkut rajat. Jos aidosti joskus unohtaa yms, niin sitten unohtaa ja asian nöyrästi kun ottaa puheeksi, varmaan saa minulta anteeksi. Toisaalta jos joka vuoro on yhtä vuorojärjestyksen eessuntaassuttelemistä, niin alkaa se vituttaan. Ihan tylsäähän se sitten tosiaan on, jos voittaa sen takia että toinen unohtaa jotain siirtää. Niillä taidoilla kannattaa päteä muistipelissä. Eli periaatteessa sääntöjen mukaan, mutta kyllä kai tässä kaikki ihmisiä ollaan, ja vähän herrasmiehiäkin.
Kalat meni kotio...
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Kasvaahan ne. Ovat jopa tummia, että näkyvät sen neljän päivän jälkeen! Hassua kanssa, että posken päähän kasvaa vain partaakin. Ei yhtään mene kivasti silleesti leukaa pitkin. Mie olen näköjään siis syntynyt kantamaan ihailemaani mursupartaa.

Jooh, tässä tuli testattua tuon Joonaksen miekan mahti. Oli se aika terävä kyllä. Huomaa hyvin, että on aikaa viime örkkeilystä ja VC:n kohtaamisesta. Eka vuoro ja M4 väki oli keskellä pöytää. Niih, täähän näyttää hyvältä. Liskoilla kun sen 6:ko peliä pelasin, tottui siihen, että magiassa saadaan jotain aikaiseksi. Mää oikeasti kohta deletoin ton mun PDF:ni ja kiellän sen koko olemassa olon. Örkkimagia on ihan paskaa. Yell and Bawl on muuten kanssa ihan tuhnu. Mun borkit ei kerinnyt iskeä ja mun maagi Fist of Gorkilla vain idlas. En pelaa enää koskaan örkeillä.

En tii missä on vika, mutta voi herran pieksut kun 25 ghoulia vampirella pieksee 19 borkkia Gorkin nyrkkimaagin ja jätin, joka on vielä kyljessä.

Ei ole kiva tämä liiga. Mie kohta droppaan. Antti selvästi idolisoi Villeä, Jarkolla on Eye of the Tiger, Ville tuo Stankkeja kun welffit on mukamas niin kalliit, Ville tuo ties mitä liskoistaan ja Joonas tuo 2 Terroria, jotka btw on kovempia kuin mitä mie luulin. Jää Casketti alta aikayksikön jälkeen tappavuutensa puolesta. Ne 8 horroriakin on ihan jeessejä.

Jooh, i'm out. Lopetan kun olen vielä voitolla. Kai. Emmää tii. Ehkä. En. Joo, en ole. Mukana. Jooh, mukana ollaan.
- Sinitähti
Tou84

Viesti Kirjoittaja Tou84 »

Muuten Anton iha hyvä mutta se oli Timo ;)

ja mitä tähän unohdus sääntöihin niin jos kaikki on yhdenmielisiä että unohdukset saa korjata niin silloin se kelpaa.
Runt

El Capitan kirjoitti:Eiköhän tuo Villen sääntöpyyntö ole ihan jokaiselle, niin minulle, teille että hänelle itselleenkin tarkoitettu. Kaikki me unohdetaan asioita jossain määrin. Hauskaa muuten kun Ville tokaisit, että nämä liigat pelataan herrasmiesmäisesti nyt kun hetki sitten olit iloinen, että listamme ovat siirtyneet kilpailuhenkisempään suuntaan. Niin kummalla kantilla sie nyt ootkaan loppujen lopuksi.
Se että pelaa herrasmiesmäisesti ei tarkoita sitä etteikö voisi pelata kovaa listaa ja piestä vastustajia 20-0 pelistä toiseen. Tottahan toki ne vastustajan virheet pitää käyttää tylysti hyödyksi mutta asenne on hyvä pitää siellä herrasmiesmäisyyden tasolla. Jos nyt joku phase sattuu unohtumaan, voi hyvin vetää sen verran takaisin että kaveri saa pelata tämän jälkikäteen viellä.
Mutta kuten Harkkarikin tuossa mainitsi niin toistuvia unohduksia ei pidä enään antaa anteeksi, jolloin alkaa se oppiminen/muistaminen jäämään mieleen paremmin. Henkilökohtaisesti jokainen siis miettikööt mihin vetää rajan herrasmiesmäisyydessään.

Itseäni ei juurikaan häiritse satunaiset unohtelut mutta sitäkin enemmän vihaan kun tehdään reformeja ja yksikköä ei käännetä keskipisteensä ympäri vaikka näin pitäisi! (Isot ritarijunat eivät kovin näppärästi reformaa pelipöydän reunalla).
Swiftreformista kysyttävä sellainen, että kun tätä heittoa yrittää -> heiton epäonnistuessa reformi on jokatapauksessa tehtävä?
Eikä vain todeta että no mää liikunki sit eteenpäin kun en saanut onnistumaan swiftrefirmia.
Hapid

syrja kirjoitti: Niin kauan kun sitä hammeria on pelattu vuodesta 99 asti. Niin ei mun tartte :) Enkä mä kenellekkään oo listaa tehny. Kommentoinut kyllä ja tuonut omia näkemyksiä. Se on sitten eriasia osaako muut ottaa viisauksia vastaan :D Sä et oo muistaakseni koskaan uskaltanut laittaa listasuunnitelmia etukäteen julki. On siis vaikea kommentoida. Ja toiseksi, kääpiötä en tunne niin hyvin et kannattais niistä mitään sanoa. Toi sun turnauslista suunnitelma tuolla yleisöosastolla oli kyllä ideana aika hieno. Mutta ilmeisesti laiton?
Mutta jos nyt haluat ehdottomasti mielipiteeni siitä, et mikä ois sun voitonavaimet liskoilla. Niin kenraaliksi lev1 skink priest jolle suojaksi talisman of protecktion. Ja loppupisteillä teet 3 skinkki megahordea full commandeilla....
Väärin, lista korjattu lailliseksi.

ja aika paskat vinkit annoit liskolistaan, skinkki kenu +6 wardilla? jos skinkki listan tekisin kokonaan niin laittaisin sitte ennemmin skinkki shamaanin ancient stegadonin selkään engine of godsin kera. ja kyl nois megahordeis jtn perää on, poison attackkia vaan helvetisti ni kyl siinä joku joskus kaatuu.
syrja

Runt kirjoitti:Itseäni ei juurikaan häiritse satunaiset unohtelut mutta sitäkin enemmän vihaan kun tehdään reformeja ja yksikköä ei käännetä keskipisteensä ympäri vaikka näin pitäisi! (Isot ritarijunat eivät kovin näppärästi reformaa pelipöydän reunalla).
Swiftreformista kysyttävä sellainen, että kun tätä heittoa yrittää -> heiton epäonnistuessa reformi on jokatapauksessa tehtävä?
Eikä vain todeta että no mää liikunki sit eteenpäin kun en saanut onnistumaan swiftrefirmia.
Niin riippuu vähän millaiseksi yksikön reformaa. Kyllä ritaritkin siellä reunalla menee. Yksikköhän saa käydä osittain pöydän ulkopuolella esim wheelissä tai reformissa. Kunhan jää kokonaisuudessaan pöydälle liikkeen lopuksi. Lukee ihan fakissa.
Ja tuo swiftreformihan on ihan selvä sääntö. Ilmoitetaan jos sitä yrittää. Jos testi epäonnistuu niin sitten tehdään pelkkä reformi ilman liikettä. ei siinäpitäis olla mitään epäselvää.
Hapid kirjoitti:Väärin, lista korjattu lailliseksi.
Ok. kuten sanoin en tunne kääpiöiden juttuja niin kovin hyvin.
Hapid kirjoitti:ja aika paskat vinkit annoit liskolistaan
:D Miten nii...:D
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pori”