Skaven Warlordien ratsut?

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Eduboy

Skaven Warlordien ratsut?

Viesti Kirjoittaja Eduboy »

Onko näistä mihinkään? Kannattaako käyttää?
anwil

Re: Skaven Warlordien ratsut?

Viesti Kirjoittaja anwil »

Uuden faqin myötä T5 rat ogresta.. vaan kun ei ole monstrous cavalry unitteja niin look out siren puute on inha. Mutta hauska modeli tehdä ja kohtuu kustannustehokas. Fellbladen käteen ja menoksi. Itse olen tykästynyt warlitteriin (josta kuvia eri säikeessä), halpa ja 40mm basella oleva infantry model, mahdollistaa erinäistä skavenhenkistä kikkailua, mm. Skitterleap toimii. Pox rat lienee version kurja ratkaisu pelillisesti.
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
http://www.nopat.fi
jupu_pupu_mies

Viesti Kirjoittaja jupu_pupu_mies »

Jos haluut et tykit ampuu boksista sun lordin niin ota toki.
Morrslieb

Viesti Kirjoittaja Morrslieb »

Litterihän ei tainnut muuttaa unit tyyppiä mihinkään, look outti pelastaa ainakin joskus.
I am who I pretend to be
jupu_pupu_mies

Viesti Kirjoittaja jupu_pupu_mies »

Morrslieb kirjoitti:Litterihän ei tainnut muuttaa unit tyyppiä mihinkään, look outti pelastaa ainakin joskus.

Rat ogre muuttaa, niin siellä oli joku litterikin. Ei noita voi muistaa kun ei tuu pelattua muita ku grey seerejä :P
nälkärotta

Viesti Kirjoittaja nälkärotta »

anwil kirjoitti:Uuden faqin myötä T5 rat ogresta.. vaan kun ei ole monstrous cavalry unitteja niin look out siren puute on inha. Mutta hauska modeli tehdä ja kohtuu kustannustehokas. Fellbladen käteen ja menoksi. Itse olen tykästynyt warlitteriin (josta kuvia eri säikeessä), halpa ja 40mm basella oleva infantry model, mahdollistaa erinäistä skavenhenkistä kikkailua, mm. Skitterleap toimii. Pox rat lienee version kurja ratkaisu pelillisesti.
Rat ogre ratsuna ihan pätevä, lyöpi melko lujaa. Joo, siinä on puutteensa, kuten look out sir-puute.
En ole muita vielä kokeillu, tartteepa kokeilla ihan yleisen kivan takia.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijat ja yksiköt”