Toi on nin paras källi. :D
Ja se järkeily on vielä parempi.. "Käytin 6 focusta täysin turhaan juttuun, että saan estettyä 1 pinnan nappeja tekemästä asioita.." Joita ne ois voinu tehdä siitä huolimatta..
Mut hieno rapsa taas! En tiedä menikö toi actionin selitys vähän monimutkaiseksi, kun toi kohdekin tuli siihen näyttöön. Mitä muut on mieltä? Noppia en olis tarvinnu siihen näyttöön, mut se mua ehkä vähän kiinnostais, et siin lukis "hit" tai "miss", riippuen tilanteesta, koska mul ei oo pienintä hajua et mitä noihin osumiin ois tarvittu, eli se nopista heitetty kutonen tai kasi ei kerro niin paljon kuin "hit". Voi siinä olla myös "critical hit", jos semmonen sattuu tulemaan. Damagerollin yhteydessä voisi olla "X damage", eli jos ei tapa niin "0 damage", jalkaväen kohdalla tappaessa "1 damage" tai monihaavaisen kohdalla joku oikea luku, jonka jälkeen se gridi hiipii sieltä esiin.
En siis sano, etteikö tois ois ihan utopistisen hienolla tasolla jo nyt, nää on vaan ehdotuksia.
EDIT:
Johonkin voisi mahduttaa tiedot tyyliin "9+ to hit, dmg dice -8" tms.
Musta toi "hit/miss" -asteikko on ihan riittävä. Ton alapalkin hyvä puoli on se selkeys ja simppeliys, joka mun mielestä katoaa jos siellä on liikaa juttuja ja pitää tuijottaa koko ajan alapalkkia, eikä itse peliä ja hienoja figuja. Itseasiassa noi "hit" ja "miss"kin voisivat olla eri väreillä tai symboleilla tms, että ne bongaa sieltä kivasti sivusilmällä heiton yhteydessä. Tai sit ne voi toteuttaa jollain looney toons -ääniefekteillä. Joo okei ehdotusten taso alkaa laskea.. Nukkumaan! ;)
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment