LORD
Battle Wizard Lord 254.pts
-4.lvl, Talisman of Endurance, Dispel Scroll, Barded warhorse, Lore of Light
Arch Lector 333.pts
-War Altar, Heavy armour, Shield, Sword of battle, dragon helm, talisman of preservation
HEROES
BSB 139.pts
-Sword of might, Full plate armour, Shield, Barding Warhorse, Dragonbane Gem, Luckstone
Master Engineer 65.pts
Master Engineer 65.pts
CORE
16*Knightly Orders (IC) 445.pts
-FC, Standard of Discipline
21*Grosbowmen 189.pts 2316
SPECIAL
Cannon 120.pt
Cannon 120.pt
5*Demigryph Knight 300.pts
-Musicant
RARE
Steam Stank 250.pts
Luminark of Hysh 120.pts
2400.pts
Empire 2400.p Liigaan
Empire 2400.p Liigaan
Paikallinen faba liiga starttailee taas kk sisällä ja lista pitäisi sitä ennen saada kuntoon. Mielipiteitä ja korjaus/muutos ehdoituksia otetaan vastaan.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Re: Empire 2400.p Liigaan
En kommentoi tehokkuutta, kun sellaisesta en välitä, vaan kyselen kiinnostuneena taktiikan perään.
1) a. Kaikki taikuus on yhdessä Lordissa. Ilmeisesti tarkoitus on piilotella IC yksikössä? Mutta IC taitaa olla hyökkäyskärjessä? Uskallatko irrottautua seikkailemaan ja loitsimaan yksinäisellä lordilla, vai meetkö mättämään silläkin?
1) b. Menevätkö itse asiassa kaikki charrut Engineerejä lukuun ottamatta Ic ritareihin? Puolet pisteistä yhdessä läjässä? Sen mukaan sitten voitetaan tai hävitään...
2) Kaksi Engineeriä ja kaksi tykkiä. 185 pojon tykkejä. :) Näistä on siellä ja täällä väännetty, mutta ilmeisesti Engineerit on pisteidensä väärtejä? Tai sinä tykkäät kontrollista?
3) 21 Crossaria. :) Menevätkö nää pitkäksi riviksi keskelle, pakottavat vihollisen käymään päälle ja ratsuväki seivaa sivuilta?
Tää on mun mielestäni hauska ampumista ja raskasta ratsuväkeä yhdiselevä lista. Just tällaista en oo ennen nähny. Tosin en ole listanikkareita kauheesti seuraillutkaan. Sori jos kysymykseni ovat naiiveja. :D
-ile
1) a. Kaikki taikuus on yhdessä Lordissa. Ilmeisesti tarkoitus on piilotella IC yksikössä? Mutta IC taitaa olla hyökkäyskärjessä? Uskallatko irrottautua seikkailemaan ja loitsimaan yksinäisellä lordilla, vai meetkö mättämään silläkin?
1) b. Menevätkö itse asiassa kaikki charrut Engineerejä lukuun ottamatta Ic ritareihin? Puolet pisteistä yhdessä läjässä? Sen mukaan sitten voitetaan tai hävitään...
2) Kaksi Engineeriä ja kaksi tykkiä. 185 pojon tykkejä. :) Näistä on siellä ja täällä väännetty, mutta ilmeisesti Engineerit on pisteidensä väärtejä? Tai sinä tykkäät kontrollista?
3) 21 Crossaria. :) Menevätkö nää pitkäksi riviksi keskelle, pakottavat vihollisen käymään päälle ja ratsuväki seivaa sivuilta?
Tää on mun mielestäni hauska ampumista ja raskasta ratsuväkeä yhdiselevä lista. Just tällaista en oo ennen nähny. Tosin en ole listanikkareita kauheesti seuraillutkaan. Sori jos kysymykseni ovat naiiveja. :D
-ile
kiitos ile, tämä avasi silmäni kunnolla tulevaa liigaa varten :D
Kaikki hyvä loppuu aikanaan
Haha Hapid.
Toisin kuin mä, Runt on pelannut ja osaa pelata. Mies käy varmaan sanomassa täällä, että just noin listan on tarkoitus toimia, ja pörröttää sitten lempeästi tukkaasi jollain ihan toisella taktiikalla.
Jos ratsuväkiosastojen toimivuutta miettii, smaxx ainakin on voittanut turnauksen (turnauksia) tämän tyyppisillä listoilla. Vaan millä taktiikoilla, mene ja tiedä...
-ile
Toisin kuin mä, Runt on pelannut ja osaa pelata. Mies käy varmaan sanomassa täällä, että just noin listan on tarkoitus toimia, ja pörröttää sitten lempeästi tukkaasi jollain ihan toisella taktiikalla.
Jos ratsuväkiosastojen toimivuutta miettii, smaxx ainakin on voittanut turnauksen (turnauksia) tämän tyyppisillä listoilla. Vaan millä taktiikoilla, mene ja tiedä...
-ile
- jupu_pupu_mies
Ritarit lojuu nurkassa ja ampuu tykeille, tervettuloa etc lojuhammerin pariin. (okei kai ne chocot osaa ajaakkin joissakin matseissa, ainakin skaveneita vastaan giant rateista saa hullusti pisteitä)
Alkuun kerrottakoon että listaan tulee pieniä muutoksia todennäköisesti: IC:t tippuu 13 modeliin ja grossarit tippuu kokonaan pois, tilalle suunnittelin 46 spearmenia FC:llä tai ainakin lipun ja muusikon haluan.
LORD
Arch Lector on War Altar 334.pts
Heavy armour, Enchanted Shield, Sword of battle, dragon helm, talisman of preservation
HEROES
BSB 139.pts
-Sword of might, Full plate armour, Shield, Barding Warhorse, Dragonbane Gem, Luckstone
Master Engineer 65.pts
Master Engineer 65.pts
CORE
13*Knightly Orders (IC) 370.pts
-FC, Banner of Swiftness
46*Spearmen 260.pts
-FC
SPECIAL
2*Cannon 120.pt
-Musicant
RARE
Steam Stank 250.pts
Luminark of Hysh 120.pts
Sitten "uusi" lista muutoksineen. Pitäisikö tuosta tiputella yksi demi pois ja suurentaa keihäs boxia niin saadaan steadfast varmemmin joka on elin ehto näille?ile kirjoitti:En kommentoi tehokkuutta, kun sellaisesta en välitä, vaan kyselen kiinnostuneena taktiikan perään.
Taktiikkana on/oli amuskella vihollisen möröt pois ja mahdollisesti heikentää kovia yksikköjä jos mörköjä ei ole. 2*Cannon, Luminark, Steam tank, Arch lechtor ja velho hoitavat tätä hommaa tehokkaasti. Lopuksi sitten isketäänkin tankilla, ritareilla ja demeillä vastustajaan kiinni toivoen parasta. Vaunut mahdollisuuksien mukaan tulevat myös tukemaan close combatteja.
1) a. Kaikki taikuus on yhdessä Lordissa. Ilmeisesti tarkoitus on piilotella IC yksikössä? Mutta IC taitaa olla hyökkäyskärjessä? Uskallatko irrottautua seikkailemaan ja loitsimaan yksinäisellä lordilla, vai meetkö mättämään silläkin? Niin onhan tuolla velhon lisäksi Luminarkt ja Lehtori jotka loitsivat, mutta tosiaan IC boxissa yhdessä läjässä tarkoitus oli peluuttaa. Velholla yksin seikkauleminen on täysin pelistä kiinni uskaltaako vai ei. Velhon vieminen close combattiin onkin ollut aina se oma kompastuskiveni. En kuitenkaan näe velhon paikkaa jalkaväki boxissakaan, ei vaan tunnu sopivan omaan päähäni mitenkään...
Velho ja BSB IC boxiin ja Lehtori seikkailee alttarin päällä.
Hintalaatu suhteesta mene ja tiedä, ajatuksena oli kuitenkin kokeilla varmempaa tykistö pelaamista. Testipelissä tämä ainakin toimi ihan kiitettävästi lizardmenejä vastaan.
Keskelle/laitaan tykistön, luminarkin ja alttarin suojaksi, pitkälti maasto tulee vaikuttamaan näiden depottamiseen. Tosin nyt nämä olisi jäämässä pois että saadaan chargen vastaan otto bunkkeri (spearmenejä).
Hemmetin hyvä että joku edes kyseenalaistaa omia valintojani, saa ainakin hieman erillaista näkökulmaa asioihin, asiallinen kritiikki kun on aina tervetullutta.
-ile
LORD
Heavy armour, Enchanted Shield, Sword of battle, dragon helm, talisman of preservation
HEROES
BSB 139.pts
Master Engineer 65.pts
Master Engineer 65.pts
CORE
-FC, Banner of Swiftness
46*Spearmen 260.pts
-FC
SPECIAL
2*Cannon 120.pt
-Musicant
RARE
Steam Stank 250.pts
Luminark of Hysh 120.pts
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Itse olen pyöritellyt saman tyyppisiä 'hybridilistoja' uudella empirellä ja taktiikkaselvennyksesi muistuttavat pitkälti omia mietteitäni. On yksi asia mitä itse en jättäisi tekemättä näissä listoissa:
Taktiikkana siis maksimoida magia- ja tykkipatteriston lasautteluaika ennen kuin vihollinen iskee kamat kiinni ja päästään tekemään vastapalloliikkeitä. Miksipä et ottaisi archereita? Niillä saa käytännössä ostettua lisäaikaa tykinlauluun ja magian runnottamiseen syöttämällä ne päälle tuleville yksiköille divertteinä. Pisteet jouskareihin saat tiputtamalla toisen insinöörin ja yhden keihäsmiehen. Siis 2x5 detachmentti keihäslootalle.
Pelasin viime viikonloppuna Ostiumissa vikan pelin woccia vastaan ja archerit toivat mulle ison voiton.
Kaksi insinööriä kahdelle tykille kuulostaa mun korvaan vähän överiltä ja kalliilta. Makuasia vissiin.
Taktiikkana siis maksimoida magia- ja tykkipatteriston lasautteluaika ennen kuin vihollinen iskee kamat kiinni ja päästään tekemään vastapalloliikkeitä. Miksipä et ottaisi archereita? Niillä saa käytännössä ostettua lisäaikaa tykinlauluun ja magian runnottamiseen syöttämällä ne päälle tuleville yksiköille divertteinä. Pisteet jouskareihin saat tiputtamalla toisen insinöörin ja yhden keihäsmiehen. Siis 2x5 detachmentti keihäslootalle.
Pelasin viime viikonloppuna Ostiumissa vikan pelin woccia vastaan ja archerit toivat mulle ison voiton.
Kaksi insinööriä kahdelle tykille kuulostaa mun korvaan vähän överiltä ja kalliilta. Makuasia vissiin.
Pienten jouskaridetujen syöttö vastaantuleville divertteinä on käsittääkseni nykyisen Empiren vakiotaktiikoita. Ainakin siitä on paljon jauhettu ja positiivisessa mielessä.
Itse pelasin aikoinaan paljon O&G:ta vastaan, ja ne pienet syöttöyksiköt oli kullan arvoisia kun yögobbobokseista pulpahteli niitä Fanaticceja. Tämä siis diverttaamisen hyödyn lisäksi.
Ison keihäsyksikön ottaminen kentälle on mulle tuttua ja turvallista: teen itse näin, ja näen hyvin, miten se toimii. Moni vastustajan kova jengi kyllä syö sen hetkessä, oli Luminarkin saveja tai ei, mutta niiden sivustaan sitten ratsuväellä kiinni.
Tavallaan olisin kuitenkin tykännyt enemmän crossarilaumasta, koska en ole sellaista itse kokeillut. Olisi ollut kiva kuulla, miten se toimii ja tuottaako se kivaa peliä. Jos tarkoitus oli tosiaan ampua paljon, crossareiden vähentäminen johtaa perinteisempään käsikähmä-hybridi-peliin.
Mitään en tahdo kritisoida, koska en varsinaisesti välitä turnaustehokkuudesta. Empiren listat on kuitenkin aina kivoja pohdiskella. Tämän listan lukuisat bannerit ja isohkot ratsuväkiyksiköt tuottavat kentälle komean näköisiä yksiköitä. Keihäslauma sopii siihen komeuteen kauniisti. Nykyiset kärryt on mun mielestäni rumia, mutta makuasioista ei saa kiistellä, ja ovathan ne eittämättä kompakteja katseenvangitsijoita nekin. :)
T. Ilkka
Itse pelasin aikoinaan paljon O&G:ta vastaan, ja ne pienet syöttöyksiköt oli kullan arvoisia kun yögobbobokseista pulpahteli niitä Fanaticceja. Tämä siis diverttaamisen hyödyn lisäksi.
Ison keihäsyksikön ottaminen kentälle on mulle tuttua ja turvallista: teen itse näin, ja näen hyvin, miten se toimii. Moni vastustajan kova jengi kyllä syö sen hetkessä, oli Luminarkin saveja tai ei, mutta niiden sivustaan sitten ratsuväellä kiinni.
Tavallaan olisin kuitenkin tykännyt enemmän crossarilaumasta, koska en ole sellaista itse kokeillut. Olisi ollut kiva kuulla, miten se toimii ja tuottaako se kivaa peliä. Jos tarkoitus oli tosiaan ampua paljon, crossareiden vähentäminen johtaa perinteisempään käsikähmä-hybridi-peliin.
Mitään en tahdo kritisoida, koska en varsinaisesti välitä turnaustehokkuudesta. Empiren listat on kuitenkin aina kivoja pohdiskella. Tämän listan lukuisat bannerit ja isohkot ratsuväkiyksiköt tuottavat kentälle komean näköisiä yksiköitä. Keihäslauma sopii siihen komeuteen kauniisti. Nykyiset kärryt on mun mielestäni rumia, mutta makuasioista ei saa kiistellä, ja ovathan ne eittämättä kompakteja katseenvangitsijoita nekin. :)
T. Ilkka
Mitään ETC-turnee listaa ei nyt olla kasaamassa, pelaamme ihan komppaamatonta fabaa eli tupla tankkiakin saisi ajeluttaa vapaasti halutessaan.
Detuja? Heh hei, melkein oli unohtanut näiden olemassa olon, tähän päivään mennessä kun ei ole tullut peluutettua viellä ensinmäistäkään.
Nyt menikin sitten pää pyörälle kun alkoi miettimään taktiikkaa, teoriassa ainakin pitäisi toimia eri asia sitten käytännössä.
Grossaritkin tukisivat omalta osalta listaa todella hyvin, uskon kuitenkin että saan spearmeneillä enemmän vahinkoa tehtyä kuin grossaleilla. Grossareilla kun ei mörköjä tiputeta kuitenkaan ja jotain paikallaan pysyvää tarvitaan listassa massan poistamiseen.
IC:stä voisi melkein tuon bannerin tiputella pois ja tiputtaa yhden demin, näistä saaduilla pisteillä voisi sitten miettiä detuja tai lisä keihäitä? Vaihtoehtoisesti WP hepanpäällä, niin saataisiin velho etulinjasta pois.
Nyt kun kannatatte yhden engineerin taktiikkaa niin kertokaapa hieman enemmän? Re-rollattava sotakone kun pitää valita ennen ampumista niin arpapeliksi menee kumpaan käyttää re-rollit, ellei sitten depottele tykkejä irralleen toisistaan. Toki sotakoneet ovat haavoittuvaisia lentäviä unitteja vastaan ja täten myös engineerit ovat helppoja saaliita. Depotuksessa kuitenkin pääsee suht hyvin yleensä tukkimaan charge linjat sotakoneisiin, kiitos true lossin.
Detuja? Heh hei, melkein oli unohtanut näiden olemassa olon, tähän päivään mennessä kun ei ole tullut peluutettua viellä ensinmäistäkään.
Nyt menikin sitten pää pyörälle kun alkoi miettimään taktiikkaa, teoriassa ainakin pitäisi toimia eri asia sitten käytännössä.
Grossaritkin tukisivat omalta osalta listaa todella hyvin, uskon kuitenkin että saan spearmeneillä enemmän vahinkoa tehtyä kuin grossaleilla. Grossareilla kun ei mörköjä tiputeta kuitenkaan ja jotain paikallaan pysyvää tarvitaan listassa massan poistamiseen.
IC:stä voisi melkein tuon bannerin tiputella pois ja tiputtaa yhden demin, näistä saaduilla pisteillä voisi sitten miettiä detuja tai lisä keihäitä? Vaihtoehtoisesti WP hepanpäällä, niin saataisiin velho etulinjasta pois.
Nyt kun kannatatte yhden engineerin taktiikkaa niin kertokaapa hieman enemmän? Re-rollattava sotakone kun pitää valita ennen ampumista niin arpapeliksi menee kumpaan käyttää re-rollit, ellei sitten depottele tykkejä irralleen toisistaan. Toki sotakoneet ovat haavoittuvaisia lentäviä unitteja vastaan ja täten myös engineerit ovat helppoja saaliita. Depotuksessa kuitenkin pääsee suht hyvin yleensä tukkimaan charge linjat sotakoneisiin, kiitos true lossin.
Pienillä muutoksilla saatiin seuraavan lainen luomus aikaiseksi. WP:n osalta mietin gw:n vaihtamista magic weaponiin, saadaan täten jotain maagisia iskuja keihäsboxiin, liigassa kun vastaan astelee kaksi VC armeijaa vastaan ja pudotupeleissä todennäköisesti jompi kumpi astuu toistamiseen eteen. Disspell scrollin pois tiputtamista harkitsin josta saataisiin pisteet WP:n magic weaponiin.
LORD
Battle Wizard Lord 245.pts
-4.lvl, Talisman of Preservation, Dispel Scroll, Lore of Light
Heavy armour, Enchanted Shield, Sword of battle, White cloak of Ulric
HEROES
BSB 135.pts
-Sword of might, Full plate armour, Shield, Warhorse, dragon helm, Luckstone
Master Engineer 65.pts
Warrior Priest 120.pts
-Armour of Meteoric Iron, Great weapon
CORE
14*Knightly Orders (IC) 380.pts
-FC
46*Spearmen 260.pts
-FC
SPECIAL
Great Cannon 120.pt
4*Demigryph Knight 242.pts
-Musicant
RARE
Volley Gun 120.pts
Steam Stank 250.pts
Luminark of Hysh 120.pts
Viimeksi muokannut Runt, La 17.11.2012 09:02. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Arch Lectorilla on Enchanted Shield ja Dragonhelm , vaikka vain toinen saa olla . Varmaan joku ajatusvirhe , mutta ajattelinpa mainita.
Ja BSBllä Luckstone ja Dragonbane Gem , molemmat Talismaneja
Ja BSBllä Luckstone ja Dragonbane Gem , molemmat Talismaneja
ipe123 kirjoitti: ja paras noobin huutaja on kyllä skaven pelaaja
Nyt on korjaukset tehty, ittemeiden osalta.
Laske vielä Battle Wizard Lordin ja BSBn pisteet uusiksi ;)
ipe123 kirjoitti: ja paras noobin huutaja on kyllä skaven pelaaja
"Kohtuullinen" kompromissi ratkaisu tehtiin tämän kertaiseen liiga listaan. Tupla tankki valinta oli sen verran houkutteleva, että pitää koeajaa tämäkin mahdollisuus liigassamme. Yhden turneen olen tupla tankkeilla aikaisemmin pelaillut eikä pahaa sanottavaa näistä kapistuksista itselleni tullut. Omalla tapaa toki riski valinta mutta onnistuessaan todella loistava valinta, sanoisin itse näin. Listan osalta suurin epävarmuus on tuo IC boxi sankareiden kera, suht helppo maalitaulu tietyille loitsuille yms...
LORD
Battle Wizard Lord 269.pts
-4.lvl, Talisman ofPresevation, Barded warhorse, Lore of Light
Grand Master 247.pts
-Barded Warhorse, Full Plate Armor, Shield, Runefang, Dragonbane Gem
HEROES
BSB 140.pts
-Sword of might, Full plate armour, Shield, Warhorse, dragon helm, Luckstone
Batle Wizard 90.pts
-Dispel Scroll, Lore of Light
CORE
-FC, Standard of Dicipline
13*Grossbowmen 117.pts
5*Knightly Orders 115.pts
SPECIAL
Great Cannon 120.pts
Great Cannon 120.pts
5*Demigryph Knight 310.pts
-Musicant, Standard Bearer
RARE
Steam Stank 250.pts
Steam Stank 250.pts
No siinä on aggressiivinen ja konstailematon jyrä-Empire. :)
Sulta jää paavi ja taikavaunujen buffit pois, mutta etulinjan suorittavaa kalustoa ja tykistöä (4!) löytyy, valomaagi saa paiskottua kivoja taikoja ja jonkun buffin, ja kai Crossaritkin saa jotain tuikittua.
Ykköslevelin maagista voi olla montaa mieltä, mutta saat sieltä sen vakkaribonuksen taikavuorollesi ja pystyt melkein valitsemaan loitsut isolle maagille. Jonkunhan se rullakuski on oltava. Tohon hintaan kentällä vois kyllä olla myös Witch Hunter tai toinen listalla alun perin keikkuneesta Engineeristä. Mä en osaa sanoa, mikä olis tehokkainta, siisteintä yms. En myöskään muista noita uusia taikaesineitä, joten en osaa sanoa niiden "toimivuudesta".
Kyllä tuolla pitäisi aika hyvin pärjätä erilaisia vastaantulijoita vastaan. Ehkä monilukuisia armeijoita vastaan tulee vaikeaa, kun omia liikkuva yksiköitä on noin vähän. Vaarana on, että sieltä tulee 1-2 pienempää yksikköä läpi rokottelemaan sivustoja ja tykistöä. Mutta ainahan niitä tulee...
Tietenkään kahta STankkia ei pidetä reiluna, se on fluffillisesti haastavaa (kun ritarikunnan pomo johtaa), jne. jne. Mutta jos pelataan kirjan säännöillä eikä tasoittavista kompeista välitetä, mikäs siinä.
-ile
Sulta jää paavi ja taikavaunujen buffit pois, mutta etulinjan suorittavaa kalustoa ja tykistöä (4!) löytyy, valomaagi saa paiskottua kivoja taikoja ja jonkun buffin, ja kai Crossaritkin saa jotain tuikittua.
Ykköslevelin maagista voi olla montaa mieltä, mutta saat sieltä sen vakkaribonuksen taikavuorollesi ja pystyt melkein valitsemaan loitsut isolle maagille. Jonkunhan se rullakuski on oltava. Tohon hintaan kentällä vois kyllä olla myös Witch Hunter tai toinen listalla alun perin keikkuneesta Engineeristä. Mä en osaa sanoa, mikä olis tehokkainta, siisteintä yms. En myöskään muista noita uusia taikaesineitä, joten en osaa sanoa niiden "toimivuudesta".
Kyllä tuolla pitäisi aika hyvin pärjätä erilaisia vastaantulijoita vastaan. Ehkä monilukuisia armeijoita vastaan tulee vaikeaa, kun omia liikkuva yksiköitä on noin vähän. Vaarana on, että sieltä tulee 1-2 pienempää yksikköä läpi rokottelemaan sivustoja ja tykistöä. Mutta ainahan niitä tulee...
Tietenkään kahta STankkia ei pidetä reiluna, se on fluffillisesti haastavaa (kun ritarikunnan pomo johtaa), jne. jne. Mutta jos pelataan kirjan säännöillä eikä tasoittavista kompeista välitetä, mikäs siinä.
-ile
1.lvl light maagi päätyi listaan sen takia että liigassamme on 2*VC ameijat vastassa, samalla kuskailee rullaa takalinjan suojissa.
Liigassamme mukana ovat seuraavat armeija: 2*VC, 2*Lizardmen, High Elf, Bretonnia, Chaos Dwarf, Empire (minun).
Mitään järin suurta massa-armeijaa ei siis pitäisi vastaan tulla (poislukien VC:t), Skavenitkin kun skippasivat tämän liigan.
Tupla tankki lienee Porin piireissä ihan hyväksyttävä valinta, viime liigassamme nähtii kuitenkin 2*Hydra sekä 2*Slann. Tulevassa liigassa puolestaan tullaan näkemään myös 2*Terrorgheist, joten tankit mahtuvat hyvin joukkoon.
Liigassamme mukana ovat seuraavat armeija: 2*VC, 2*Lizardmen, High Elf, Bretonnia, Chaos Dwarf, Empire (minun).
Mitään järin suurta massa-armeijaa ei siis pitäisi vastaan tulla (poislukien VC:t), Skavenitkin kun skippasivat tämän liigan.
Tupla tankki lienee Porin piireissä ihan hyväksyttävä valinta, viime liigassamme nähtii kuitenkin 2*Hydra sekä 2*Slann. Tulevassa liigassa puolestaan tullaan näkemään myös 2*Terrorgheist, joten tankit mahtuvat hyvin joukkoon.