Porin lautapelailu
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Porin lautapelailu
Harrastetaanko jossain porissa lautapelaus ryyppäjäisiä, awesome count me in.
Joo tässä keskustassa mun kämpillä ja vaihtelevasti jossain muualla. Ongelmana on porin vässyköiden lautapeli innostus. Kunhan Timo tulee matkoilta niin väsätään taas peliä, voi olla että on jo tullutkin.
Soi viulu
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Tyhmä Timo aina matkoillansa. Pitäisikö meidän vähän kiristää otetta ja olla päästämättä häntä lähtemään mihinkään koskaan? Avainlaji Porin lautapelaajien herkässä ekosysteemissä.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
oolrait, itteki asun tässä keksustassa mutta ei oo kovinkaan iso kämppä ni tuo pelilauta tuo omat haasteensa.
Ilotelkaa koska ja mitä pelaatte jos sopii ni voisin lähteä mukaan ottamaan kaljaa ja pelailemaan.
Ilotelkaa koska ja mitä pelaatte jos sopii ni voisin lähteä mukaan ottamaan kaljaa ja pelailemaan.
Vässykät ja vässykät taitaa se ongelma olla lähinnä etteivät Porin lautapelaajat ole vielä tarpeeksi tutustuneet toisiinsa, että ryhmät menisi ristiin tarpeeksi.
Tarteeks mun tulla sinne laittaa teillekkin pystyyn virallinen lautapeli kerho vai saatteko itse? http://www.lautapeliseura.fi/index.php?id=5 tossa olis vähän apuja ;).
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
Ohan Porissa nytkin jo 2-3 seuraa joissa pelaillaan lautapelejä muun toiminnan ohessa ;)
On mulla vähän sellanen kutina, että pahimmassa tapauksessa ensi vuonna voi olla uusikin, jonka piiriin se myös kuuluu. Niin tai näin vähän yhtenäistämistä enemmän tämä porukka kaipaisi eikä välttämättä ensimmäiseksi mitään yhdistystouhuja ettei päädytä perse edelle puuhun turhan takia.
On mulla vähän sellanen kutina, että pahimmassa tapauksessa ensi vuonna voi olla uusikin, jonka piiriin se myös kuuluu. Niin tai näin vähän yhtenäistämistä enemmän tämä porukka kaipaisi eikä välttämättä ensimmäiseksi mitään yhdistystouhuja ettei päädytä perse edelle puuhun turhan takia.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Yaarr!
Eiks vaan?
Eiks vaan?
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
Lauantaina olis 10 Rauman kirjastolla Peliä taas tarjoollla :P.
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
Ensi Torstaina 22.11. Olisi Ulvilassa jotain vähän isompaa lautapeliä tarkoitus pelailla. Ilmeisesti Conquest of the Empire olisi silloin listoilla. Pari pelaajaa varmaan mahtuisi mukaan vielä, jos innostaa. Laittakaa vaikka YV:tä ja soitelkaa, tietty tähänkin voi vastata, mutta ei ole takuuta että muistan lukea. Kyydit varmaankin poriin ja porista järjestyy, kunhan tietää etukäteen.

http://boardgamegeek.com/boardgame/1771 ... the-empire
Tietty jos ei innosta, niin ainahan sitä voi pelata vaikka Twilight Imperiumia.

http://boardgamegeek.com/boardgame/1771 ... the-empire
Tietty jos ei innosta, niin ainahan sitä voi pelata vaikka Twilight Imperiumia.
Kalat meni kotio...
Tarkennan vielä, että minkäänlaista sääntötietämystä ei tarvita. Ei olla kertaakaan tätä vielä pelattu, että pääsee mukaan ikäänkuin puhtaalta pöydältä. Eikö kukaan ole innostunut huomenna lautapelailusta?
Kalat meni kotio...