"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

ETC-WElffit

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Piano-id

ETC-WElffit

Viesti Kirjoittaja Piano-id »

Highborn : Stone of Crystal Mere , Ogre Blade , Charmed Shield , General , Light Armour , Potion of Foolhardines= 228
Spellweaver : The Rhymers Harp , Dispel Scroll , lv4 Life = 350

Noble : Eternal Kindred , Battle Standart Bearer , Obsidian Lodestone , Ironcurse Icon = 145

35 Eternal Guard : Full Command = 450
10 Glade Guard : Musician = 126
10 Glade Guard : Musician , Standart , Banner of Eternal Flame = 148

14 Wild Rider : Musician , Standart , Razor Standart = 427
6 Treekin = 390
Treeman = 285
Great Eagle = 50

2598

Ajatuksia ? kaikki sankarit menee Eternaaleihin.
Viimeksi muokannut Piano-id, Su 18.11.2012 15:05. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
ipe123 kirjoitti: ja paras noobin huutaja on kyllä skaven pelaaja
Tupsu

Re: ETC-WElffit

Viesti Kirjoittaja Tupsu »

Onko sulla jokin oikea syy saada toi wild rider noble tonne ryhmään mukaan? Stagin kanssa se ei saa look outtia, vie ryhmän fast cavalry säännön, eikä lyö pisteisiinsä nähden paljoa ryhmää kovempaa. Muutenkin tässä on hyvin vähän mitään muuta kuin charactereita, jotka welffeillä eivät hirvesti kestä hyvistä wardeista huolimatta.
Piano-id

Kiitoks huomautuksesta , en tajunnut että unitti menettää fast cavalryn :/ Mitään varsinaista syytä ei ole Staginobleen ole , ajattelin että se nostaa unitin lyöntivoimaa. Look Out Sirin tiesin , Amaranthi Brooksin pitäisi suojata muuta kuin kääpiökoneistoa vastaan ihan hyvin.

Charactereissa on kyllä paljon pisteitä , mutta näen kaikki muut paitsi tuon Stagnoblen pakollisiksi. Highborni tuomaan stubbornin , leadership 10 ja tekemään Eternal Guardeista corea , spellweaver koska lv4 , BSB on aika selvä ja HoDA on nyt vaan liian hyvä ollakseen pois listasta.

Pitäisikö Wild Ridereille ottaa liikelipun tilalta AP ? Nykyään kun kovapeltisiä unitteja löytyy vähän kaikilta , olisi iso etu saada chargen kanssa -3 armouriin.
Mitä pitäisi ottaa Stagnoblen tilalta ? Miten ois jos tiputtaisin HoDA-noblen ja staginoblen ja tilalle ottaisin Alter Kindred-Noblen Charmed Shieldillä , Briarsheathilla , HoDAlla ja Great Weaponilla ? Sillä voisi käydä sotakoneita tiputtamassa . Loppupisteillä vaikka Glade Guardeja.
Tupsu

Viesti Kirjoittaja Tupsu »

Itse olen pelannut wild ridereillä AP lippua ja todennut sen ihan kelvolliseksi, kun kuitenkin niitä tappoja olisi pakko noilla saada. Alter noble on vähän turhan kallis hakemaan sotakoneita, kuolee kuitenkin pariin vihollisen magic missile taikaan. Oletko muita forest spirittejä harkinnut listaan, itse olen dryadeja ja treekinejä peluuttanut melko onnistuneesti.

Eternal Guard -boksi on vähän siinä ja siinä, että kuinka hyvä unitti se on: todella hieno se on ideana, mutta loppujen lopuksi vain kohtuullinen läjä S3 lyöntejä ja 5+/ 5++ savet. Jos on tarkoitus pelata kaveripelejä niin tuolla ei ole väliä, ellei ihan vakavissaan hae voittoa, turnauksissa ennemmän.

Mitä taikoja koitat lifestä saada? Lore of beastin signature spelli auttaisi ehkä welffien closista jonkinverran, tosin muut beastin taiat eivät ole niin optimaalisia welffeille, paitsi tietysti amber spear, jolla voi koittaa paikata sotakoneiden puutetta.
Piano-id

Forest Spiriteistä olen Treekineä ajatellut , mutta niiden suolainen hinta mietityttää ( 6 treekiniä = 82e ). Rautalankaa olen joskus hommannut ja aatellut konvertoida ne , mutta ei minun taidoilla semmosta pysty :) Toinen puumies olisi myös kiva. Dryadit ei oikein vakuuta , onhan niillä T4 ja 5++ save , mutta yhdellä nopalla heitetyn Ruby Ringin jälkeen ne ei enää combatissa suorita.

Millä kannattaa hakea sotakoneita welffeillä ? Waywatchereilla ?

Wild Ridereiden lippu vaihtuu Razor Standartiin. Lifen vaihto Beastiin kuullostaa mielenkiintoiselta , iso Savage Beast of Khorros antaisi eternaaleihin lisäpotkua ( kaikki sankarit saa +3 A & S ) Lifestä pyrin saamaan Flesh to Stonea , Earth Bloodia ja ehkä regrowthia.
smaxx
Valvoja

Viesti Kirjoittaja smaxx »

Piano-id kirjoitti:Forest Spiriteistä olen Treekineä ajatellut , mutta niiden suolainen hinta mietityttää ( 6 treekiniä = 82e ). Rautalankaa olen joskus hommannut ja aatellut konvertoida ne , mutta ei minun taidoilla semmosta pysty :)
Vaikea niistä millään konvertoinnilla on tehdä GW:n versioita huonompia :) Treekineistä on tullut nähtyä paljon onnistuneita konffauksia, mutta en nyt tähän hätään löytänyt kuvia. Treekinit antaa kyllä oleellista potkua WE armeijaan, joten kannattaa joku konsti keksiä, mutta niitä GW:n klönttejä ei kyllä ihan ensimmäisenä kannata hankkia, jos vaan jonkun muun ratkaisun keksii.
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/
Piano-id

Tajusinpa juuri , että olen tehnyt 3 ''treekiniä'' ( jtn puuhevosia joihin lisännyt oksia ja lehtiä). Jos filleröin vielä kolme , saan unitin niitä armeijaan :) Se tosin verottaa glade guardeista...
Piano-id

Listaa muokattu , nyt 98 pistettä liikaa. Mitä pois listasta ?
santso

Viesti Kirjoittaja santso »

ei bsb noble pois, et sä tol hodalla mun mielestä tee juuri mitään, sulla on lyöviä yksikköjä ihan tarpeeksi ettei tarvii ylihintasta häröpalloo, saat kotkan viel listaan joka kyl hakee sit sotakoneet paremmin kuin noble.

ite oon pyörittäny 8 edikan alus saman tapasta mut ilman wildiksii ja kahel treemanil+enemmän ampujii, mut kai noi nyt toimii paremmin.
Omenapiirakka on tietäjien ruokaa.
Piano-id

Kiitos vastauksesta , listaa muokattu ja highbornin pisteet korjattu.

Kertokaas mielipiteitä , pitäisikö Spellweaverin lore vaihtaa beastiin ?
santso

Viesti Kirjoittaja santso »

ite pitäsin lifen, saat t7 eternalit/haavoja sit palautettuu treemanille tai tosiaan juustot t9 treekinit... beasti toimii paremmin siinä skirmish helvetissä ku saat t/s5 dryadit ja pari härökikkaa(kunnon konekivääri highbornin esmes.)
Omenapiirakka on tietäjien ruokaa.
Piano-id

Totta tuokin. Taidan ottaa testipelejä armeijalla ja miettiä sitten kumpi sopii paremmin pelityyliin :/

Noista kikoista , voisitko jakaa alottelevalle puunhalaajalle pari protippiä ? Lisäksi , konekivääri-highborn = alter kindred highborn Bow of Lorenilla , arcane bodkinsilla ja beastin Savage Beast of Khorroksella ? tulee nyt ekana mieleen sanasta konekivääri-highborn , onhan se 8 kutia ilman armoreja.
Ninnuli

Viesti Kirjoittaja Ninnuli »

bsb ei voi kuulua mihinkään kindredin...kirjassa sivulla 53 luke selvästi "he may not be member of a kindred"
Wh40k
Adeptus mechanicus/Skitarii
1.1.18 =>
W-D-L
15-6-25
Faba
OK
1.1.18 =>
W-D-L
5-7-2
Piano-id

Muistaakseni ETC sanoo , että BSB saa ottaa kaiken mitä ei-BSB saisi. Taisi olla kyllä vain equipmenteista... Tarkistan kun kerkeän. Kiitos huomautuksesta jos näin oli !
PistolGripPump

Viesti Kirjoittaja PistolGripPump »

Modaa tästä etc-versio

Highborn - Dawnspear, Armour of Silvered Steel, Merciw's Locus
Spellweaver - Level 4, Beasts, Rhymer's Harp, Annoyance of Netlings
Noble - BSB, Rageth's Wildfire Blades, Dragonhelm, Stone of Rebirth, Light Armour

31 Eternal Guard + f/c + Razor Standard
10 Glade Guard + banner/mus + Banner of Eternal Flame
10 Glade Guard + mus
8 Dryads
8 Dryads

5 Treekin
5 Treekin

Great Eagle
Great Eagle

http://www.asrai.org/viewtopic.php?f=13&t=22424
Piano-id

Oikein mukavan oloinen lista. Jos toisien kinien tilalle ottaisi 10 Wild Rideriä ? Jäljelle jäänellä pisteillä vaikka treeman.
PistolGripPump

Viesti Kirjoittaja PistolGripPump »

Melkein ottaisin vain kuudennet kinit ja modaisin toisen ampujan 8 waywatchereiksi ihan vaan pendant-pellen kiusaksi.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijalistat”