Pari mun kaveria Ruotsissa organisoi Västeråsissa "Tag Team" WHFB turnauksen 2-3.2.2013.
En ole itse päässyt sinne vielä muuta organisoija tunnen Island Insanitystä, hyvää porukkaa. SOTAKONE on myös ollut siellä ja ruotsalaiset kuulemma haluisivat enemmän veljeskansaa mukaan.
Sääntö ja tietopakkaus (ruotsiksi)
Edit: Sori, mun moka. Unohdin ihan tyystin että on olemassa muita pelejä kuin fabaa. Warhammer Fantasystä oli siis kyse.
Kun Ahvenanmaalta ei nyt itse päästä niin lupasin yritää paikata vaietta vähän markkinoimalla sen mannermaalle. Mehän kovasti aina yritämme yhtenäistää veljeskansat. Tai jotai sellaista.
Tag Team Västerås 2-3.2.2013 (WHFB)
Tag Team Västerås 2-3.2.2013 (WHFB)
Viimeksi muokannut snowblizz, La 24.11.2012 12:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Der Dexter
Re: Tag Team Västerås 2-3.2.2013
Jos SOTAKONE tarkoittaa warmachine/hordesia, niin toki lisäpelaajat skeneen ovat tervetulleita.
seuraava inkursio on tammikuun lopulla Aros kingdoms uppsalassa, joten jos eivät nämä ihmiset sinne ovat olleet menossa, niin nyt kannattaa. Siellä voi lisää kontaktia suomen skeneen saada.
seuraava inkursio on tammikuun lopulla Aros kingdoms uppsalassa, joten jos eivät nämä ihmiset sinne ovat olleet menossa, niin nyt kannattaa. Siellä voi lisää kontaktia suomen skeneen saada.
Aliquando Insanire Iucundum Est
-
Luolapeikko
Re: Tag Team Västerås 2-3.2.2013
Sotakone tarkoittaa peliporukkaa, joka vieraili tapahtumassa viime vuonna.
Puitteet ovat hienot, haaste kova ja kanssakisaajat järjestäen erittäin mukavia.
Sotakoneen miehistö ei ole näillä näppäimillä tänä vuonna osallistumassa, mutta voin suositella elämystä haastetta ja hyvää harrestelijakuntaa kaipaaville.
Puitteet ovat hienot, haaste kova ja kanssakisaajat järjestäen erittäin mukavia.
Sotakoneen miehistö ei ole näillä näppäimillä tänä vuonna osallistumassa, mutta voin suositella elämystä haastetta ja hyvää harrestelijakuntaa kaipaaville.
- Elämä on muutakin kuin white metallin syömistä -