"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Seuraavan Fabaliigan sääntövääntö

Porin peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Gerazu

Re: Seuraavan Fabaliigan sääntövääntö

Viesti Kirjoittaja Gerazu »

syrja kirjoitti:
Runt kirjoitti: Terroria viimeiseksi lähtisin pelkäämään kun liskoilla pelaat, 3D6 pienin pois LD testit ovat todella kovia, tuskimpa epäonnistut yhdessäkään LD testissä jos bsb on kantamassa.
Heittäkääpä muutkin omat spekulaatiot vaikeimmasta/helpoimmasta vastustajasta.
Siis 3D6 ja isoin pois. Mut joo.
Hmm vaikein vastustaja....No sehän on luonnollisestikin.....MINÄ :D
Helpoin on ainakin Syrja, vaikeita ei ole :)
syrja

Viesti Kirjoittaja syrja »

No no. Antillehan on alkanut kasvamaan kivekset. Tai sitten on löytänyt Hapidin. Siltä näyttää omat menneen hukkaan kun noin taas pelkää :)
Mutta uhotkaa pojjaat rauhassa....
No leikki sikseen, vaikee sanoo pahinta tai helpointa. Kaikki tulee olemaan vaikeita vastuksia. Ja Antti se sun Figus matkusti Tomin mukana Lassin luokse vai saitkos sen jo.
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Gerazu

syrja kirjoitti:No no. Antillehan on alkanut kasvamaan kivekset. Tai sitten on löytänyt Hapidin. Siltä näyttää omat menneen hukkaan kun noin taas pelkää :)
Mutta uhotkaa pojjaat rauhassa....
No leikki sikseen, vaikee sanoo pahinta tai helpointa. Kaikki tulee olemaan vaikeita vastuksia. Ja Antti se sun Figus matkusti Tomin mukana Lassin luokse vai saitkos sen jo.
Juu, pääsee asetoni kylpyyn seuraavaks.
Hapid

Viesti Kirjoittaja Hapid »

joo mä aattelin et jos pelais ensimmäisen liiga pelin sitten vaikka tomia vastaan niin saa ainaki helpon aloitusvoiton heti alkuun. sen jälkeen ykstellen kaataa sitten jokainen. viimeisenä pelaan luultavasti sitä samaa vastaan niinkuin kahdesti aiemminkin ;) jätetään siihen peliin kaikki ässät hihoihin.
Kaikki hyvä loppuu aikanaan
Henkka1986

Viesti Kirjoittaja Henkka1986 »

Sanotaan nyt että tässä liigassa en usko voittoihin vampire peleissä , taitaa se jarkko olla niin vahvoilla tässä liigassa jossei rotat tuu peleihin mukaan =) helpoimmat pelit tulee olemaan liskoja , brettejä ja empireä vastaan . käävät taitaa yllättää taka vasemmalta ( siis tässä on vaa ne keitä vastaan oon pelannu ) =)
syrja

:D Ennenko nyt täysin myytte maanne niin muistakaa, et mäen oon pelannut vielä yhtä ainuttakaan peliä vampiireilla! Mut aloitus pelistä veikkaan lähtökohtasesti tasasta.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Half-breed kirjoitti:Tuleeko kenellekään muulle kuvaa Hapidista henkilönä joka on ollut koomassa viimeiset miljoona vuotta, ja nyt kaikki on ihan uutta ja outoa hänelle (I have hands?!)?
Kai se nyt outoa on, jos kirjat uudistuvat ja kokemusta oli edellisestäkin vähäsen. Kaikki eivät kuitenkaan työnnä nokkaansa jokaisen armeijan huhuketjuihin ja lue jokaista uutta uutista aaltojen aikoina, että mitä uutta onkaan tulossa. Olen minäkin pelannut tätä peliä kauan aikaa, mutta en minä mitään tiedä VC:stä tai sen suuremmin uudesta Kaaoksestakaan, vaikka kyseinen armeija löytyy laatikosta sängyn alta.

Henkka muuten voisi kerrata magiakamojen ottamiseen liittyvät säännöt. Voisin myös lyödä vetoakin, että Slannin pisteet ovat listassaan täysin väärin. Mitä kuitenkin magiakamoihin tulee, niin kannattaa muistaa BSB:n ihmeellinen rajoitus, joka pakottaa valitsemaan muiden kamojen ja lippujen välillä. Siellä on sammakolla mm. rulla ja maaginen lippu. Oi voi, oi voi.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

El Capitan kirjoitti:Kai se nyt outoa on, jos kirjat uudistuvat ja kokemusta oli edellisestäkin vähäsen. Kaikki eivät kuitenkaan työnnä nokkaansa jokaisen armeijan huhuketjuihin ja lue jokaista uutta uutista aaltojen aikoina, että mitä uutta onkaan tulossa. Olen minäkin pelannut tätä peliä kauan aikaa, mutta en minä mitään tiedä VC:stä tai sen suuremmin uudesta Kaaoksestakaan, vaikka kyseinen armeija löytyy laatikosta sängyn alta.
Saa olla aika pusikossa, jos onnistuu pitämään itsensä täysin pimennossa eri armeijoista ja niiden säännöistä, etenkin jos ne säännöt on olleet samat jo sen yli 10 vuotta. En minäkään pelaa LotRia, tai seuraa sitä mitenkään tarkkaan, mutta silti minulla on suhteellisen hyvä käsitys sen säännöistä, ja eri jengien toiminnasta.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Gerazu

Hapid kirjoitti:joo mä aattelin et jos pelais ensimmäisen liiga pelin sitten vaikka tomia vastaan niin saa ainaki helpon aloitusvoiton heti alkuun. sen jälkeen ykstellen kaataa sitten jokainen. viimeisenä pelaan luultavasti sitä samaa vastaan niinkuin kahdesti aiemminkin ;) jätetään siihen peliin kaikki ässät hihoihin.
Ai Tomi sais helpon aloitusvoiton? :D

1/51+puhveli+gigantti fikua maaleissa!
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Half-breed kirjoitti:
El Capitan kirjoitti:Kai se nyt outoa on, jos kirjat uudistuvat ja kokemusta oli edellisestäkin vähäsen. Kaikki eivät kuitenkaan työnnä nokkaansa jokaisen armeijan huhuketjuihin ja lue jokaista uutta uutista aaltojen aikoina, että mitä uutta onkaan tulossa. Olen minäkin pelannut tätä peliä kauan aikaa, mutta en minä mitään tiedä VC:stä tai sen suuremmin uudesta Kaaoksestakaan, vaikka kyseinen armeija löytyy laatikosta sängyn alta.
Saa olla aika pusikossa, jos onnistuu pitämään itsensä täysin pimennossa eri armeijoista ja niiden säännöistä, etenkin jos ne säännöt on olleet samat jo sen yli 10 vuotta. En minäkään pelaa LotRia, tai seuraa sitä mitenkään tarkkaan, mutta silti minulla on suhteellisen hyvä käsitys sen säännöistä, ja eri jengien toiminnasta.
Mitä sitten, jos säännöt ovat aina olleet samat? Jos kyseistä armeijaa ei ole koskaan nähnyt, miten niistä voi olla perillä? Peli ei rajoitu pelkästään Fabaan vaan myös 40k:nkin. Kuinka vanha Siskojen kirja on esim.? Meinaakko nää oikeesti, että jokainen 40k:n pelaaja olisi niistä Faith-pisteistä tietoinen? Tai vaikka miten Demonit tulee pöydälle tai jotain muuta tälläistä. Mää tiin, että niillä on sellaiset omituiset pisteet ja Demonit tulee Deeppinä ja siinä se sitten onkin.

Se, että sinä olet yli-ihminen ja tiedät kaikesta kaiken, ei tarkoita sitä, että meidän kaikkien pitäisi olla yhtä kiinnostuneita tietämään ja seuraamaan peliemme kehitystä. Kaikki eivät Sotussa pyöri jokainen päivä jokaista viestiketjua lukien vaan keskittyvät vain jonkun n0b0n pelikaverinsa turhanpäiväisiin löpinöihin, miten hän nyt sattuu voittamaan kaikki seuraavassa liigassa. Kaikki eivät myöskään Mätkyä hakkaa pöydän päällä lähibaarissa tai kaupassa, jossa tapaa ihmisiä, jotka keskustelevat näistä asioista. Landelle erakoitunut ja syrjäytynyt, yhteiskunnan ylläpitämä ongelmanuori ei välttämättä ole perillä samoista asioista kuin ihmisiä joka päivä tapaava vässykkä.

8th on miljoona vuotta vanha edikka ja totta tätäkin peliä on pelannut jo useamman pelin. Ei mulla ainakaan oo mitään hajua miten tätä peliä pelataan saatika säännöistä. Tottahan sitä ihmeteltiin hetki sitten, että hatred ei pakota pursuittiin enää ja tällä hetkellä päätä edelleen raavitaan Strider ja Vanguard säännön kohdalta. Mitä ne on, ei mulla ainakaan ole harmainta aavistustakaan.

Elä vastaa, koska mää en enää jaksa tästä aiheesta yhtään viestiä lisää kirjoittaa.
- Sinitähti
syrja

El Capitan kirjoitti:Henkka muuten voisi kerrata magiakamojen ottamiseen liittyvät säännöt. Voisin myös lyödä vetoakin, että Slannin pisteet ovat listassaan täysin väärin. Mitä kuitenkin magiakamoihin tulee, niin kannattaa muistaa BSB:n ihmeellinen rajoitus, joka pakottaa valitsemaan muiden kamojen ja lippujen välillä. Siellä on sammakolla mm. rulla ja maaginen lippu. Oi voi, oi voi.
Oi voi oi voi. Nyt voisi hallitseva liskomestari tarkistaa ite slannin säännöt. Kuten jo tuolla toisessakin ketjussa sanoin Villelle :D
Ja mitä noihin armeijoiden jne erikoisääntöihin tulee. Niin mulla on ainakin muutakin elämää kuin pelkästään päntätä kaikkia mahdollisia erikoissääntöjä. Hyvä jos muistaa jotenkuten edes omien armeijoiden sääntöjä. Tietty jos elää pelkästään omassa herttaisessa fantasia maailmassaan niin mikäs siinä sitten. Kukin tyylillään.

Mutta mutta mitä slannin pisteisiin tulee niin joo. Anton olet oikeassa. Aloin nyt oikeen tarkistamaan asiaa. Eli Slannin oikeat pisteet on 420p!!! Sulla on Henkka kokonaispisteet siis 2448!! Jottain tarttis siis tehdä. Muuten pisteet on oikein. Eli miten asian korjaat tai lähinnä mitä pudotat pois? Ehdotan et pudotat 5 saurusta pois jolloin kokonaispisteet putoo alle sallitun ja kuitenkin core pysyy laillisena. Muuten ei mielestäni aiheuta muuta toimenpiteitä, koska Henkka hävisi pelinsä nollilla. Mutta muutos siis siten et jotain pois muttei mitään muita muutoksia. Joko siis nuo 5 saurusta pois tai templeguardin lippu+ salamanterin extra crew tai 4 saurusta+extracrew tms. Noin siinä sit käy kun julkistelee lista muutoksia tunnin välein. Joku virhe jää vahingossa mukaan :D No ei vaan, ei maailma tähän kaadu.
Ja hei muutkin vois varmuuden vuoksi tarkistaa pisteensä. Itekin olin omani ajatellut vielä varmistaa.
Hapid

syrja kirjoitti:
Mutta mutta mitä slannin pisteisiin tulee niin joo. Anton olet oikeassa. Aloin nyt oikeen tarkistamaan asiaa. Eli Slannin oikeat pisteet on 420p!!! Sulla on Henkka kokonaispisteet siis 2448!! Jottain tarttis siis tehdä. Muuten pisteet on oikein. Eli miten asian korjaat tai lähinnä mitä pudotat pois? Ehdotan et pudotat 5 saurusta pois jolloin kokonaispisteet putoo alle sallitun ja kuitenkin core pysyy laillisena. Muuten ei mielestäni aiheuta muuta toimenpiteitä, koska Henkka hävisi pelinsä nollilla. Mutta muutos siis siten et jotain pois muttei mitään muita muutoksia. Joko siis nuo 5 saurusta pois tai templeguardin lippu+ salamanterin extra crew tai 4 saurusta+extracrew tms. Noin siinä sit käy kun julkistelee lista muutoksia tunnin välein. Joku virhe jää vahingossa mukaan :D No ei vaan, ei maailma tähän kaadu.
Ja hei muutkin vois varmuuden vuoksi tarkistaa pisteensä. Itekin olin omani ajatellut vielä varmistaa.
perkeleen perkele nyt veit jarkko sanat munki suustani, juma mitä touhuu jos mulla olis ollu pisteet noin mitä sattuu niin muthan ois heti haukuttu pata luhaksi!
syrja

Mut sä ootkin eriasia :D
Ei vaan tuskin ois haukuttu. Onhan noita kömmähdyksiä sattunut itsekullekin. Ja siks hyvä et on kaikkien näkösällä. Tietty tollasii piste virheitä on hankalampi huomata toisin kuin jotain tupla itemejä. Ite en ainakaan heti viitti tarkistella jonkun pistelaskuja. Ellei satu joku todella tuttu yksikkö/hero ja oudontuntuinen pistemäärä. Ja sit tietty hankalaa jos ei ole itellä toisen armeijan tietoja. Mut julkistas nyt Hapid oma virityksesi niin pääsen syynäämään sitä suurennuslasilla. Liskokirja kun iteltä löytyy :)
Hapid

(4lv)Slann Mage-Priest: BSB, Rumination, Mystery, Divine Plaque of Protection, Dispel Scroll
(shadow)-405pts

Saurus Scar-Veteran: Cold One, Light Armour, Charmed Shield, Burning Blade of Chotec,
Dawnstone-160pts

Saurus Scar-Veteran: Cold One, Light Armour, Halberd, Dragonhelm, Glyph Necklace,
Venom of the Firefly Frog-164pts

(2lv)Skink Priest: Plaque of Tepok(heavens)-115pts

32xSaurus Warriors: FC-382pts
30xSaurus Warriors: FC-360pts
10xSkink Skirmishers:70pts

3xTerradon Riders-90pts
3xTerradon Riders-90pts
3xTerradon Riders-90pts
5xChameleon Skinks-60pts
5xChameleon Skinks-60pts
5xChameleon Skinks-60pts

2xSalamander Hunting Packs-150pts

-2396pts-
Runt

Viesti Kirjoittaja Runt »

Jaa että tuollainen vedos, ihan mielenkiintoinen kyllä.
Shadow lorena tuolta pomppasi ensinmäisenä silmille, en olisi uskonut tuota näkeväni listassasi (ihan hyvä lore valinta). Empä osaa sanoa parempaakaa lorea tuohon höttö listaan tältä kädeltä.
Listan toimivuudesta sitten en osaakkaan sanoa, itse kun olen tottunut pelaamaan unitteja joissa on hieman enemmän massaa. Listassasi kun kököttää 9 "höttö" unittia, niin chargeja ainakin pitäisi saada hyvin ohjattua pois sauruksista ja Scareista. Scarit toki pärjäävät yksinäänkin mutta tarkkana pitää olla liikuttaessa. Pitkälti jää saurusboxien hoideltavaksi pelit slannin avustaessa.

Tosin veikkaan että tuo lista muuttunee täysin viellä ennen lopullista vedosta.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Häh? Mitääh? Mistä lähtien? Mitä ihmettä? Poikkeuksen poikkeuksia ja sellasta vaan. Tää peli on ihan paska. Vielä yksi tuollainen erikoisuus jollekin armeijalle, niin viimeinenkin hermo napsahtaa. Vai, että maagisia kamoja ja lippuja samalle Bösbille. Just. Niin moni muukin haluaisi saman oikeuden. Ihan helvetin paskaa joku rotta esimerkiksi maagisella lipulla kun saa tyytyä hurjaan T4 4+ saveen. Jee. Kiitti.

Hapid kävi vähän ETC-listoja copipasteamassa. Nähtäväksi jää osaako mies pelata MSU:a.
- Sinitähti
syrja

Ihan kirjan julkaisusta lähtien ja eikös sekin tapahtunut jo ammoisilla 7 edikan aikoina :) Rotat niin...no ne nyt saa kaikkee muuta.

Ja mitä Hapidin listaan tulee niin mielenkiintoinen. Mut sama ajatus kuin runtilla...en usko et on lopullinen :)
Henkka1986

Viesti Kirjoittaja Henkka1986 »

Oon pahoillani jos on sattunu jokin piste moka , mut tosta pelistä , niin siinä vaan taas jälleen kerran kävi että saurus blokki lähti ilmaiseksi ilman taistelua ja tietysti irkku 3 nopalla ja iso lätty päälle tuntuu et mulla tulee joka pelissä se irkku ainakin 1 kerran ja aina kaatuu sen 12 - 15 temppeli kaartia . stega pysyi hengissä hyvin kun miettii että 2 tykkii + 2 tankkii jauho sitä useamman vuoron ajan . lähiksen olisin voittanu jos olis ollu se 26 temmpeli kaartia eikä 12 =)
'

mut ei se yks 20 - 0 häviö maailmaa kaada ja uskosin et en oo ainoo joka hävii 20 - 0 pelin =)
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Hapid kirjoitti:20 Saurus Temple Guard: fc, lichebone pennant, biting blade 380p
Ville, kultaseni. Tuo on kyllä vähän erikoinen valinta, tiesiks. Biting Blade on maaginen ase, joka korvaa mundanen kunnes se rikkoutuu syystä tai toisesta (lue: ei koskaan). Sää maksat kymmenen pistettä, että saat -1S, saat AP:n ja mahdollisuuden käyttää kilpeä. Olethan sie tietoinen, että se S5 halberdista voisi olla vähän kätsympi?
- Sinitähti
Hapid

joo tää on tätä ku väsyneenä koittaa miettii näitä, aina jtn unohtuu....

skinkki armeijaa ei tule sen takia koska mä en tykkää maalata niitä, ne on mun pikkurillin pään kokosia enkä tykkää pidellä niitä käsis
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pori”