New warlocks for each faction, including the first-ever warlock units.
Vaikka kielioppi päässytkin unohtumaan niin eikös warlocks ole monikko? Suoralla käännöksellä tuo vissiin tarkottaisi että jokainen factioni saisi useita warlockeja. Jos olisi tulossa 1 per factioni, tuo olisi muotoa: new warlock for each faction... Typo kai, tai sitten viitataan monikolla warlock-unitteihin. Tai olen vain väsynyt.
Väitän et Samu voitti vaan siks et se osaa pelaa, on ollu WTC:s ja on mukava tyyppi
No siinä on Retribuution casteri hepalla. Vyros näyttää jotenkin nuoremmalta primeversioon verrattuna ja on muutenkin hämmentävän näköinen, kaippa tohon tottuu. No jos tän epicsällin hankin, nii sille käy samanmoosesti ku primelle, eli Dawnguardin kypärä päähän.
Onneksi the bird is the word on mukana. Heh aikamoone tussari, haltiamainen katkaistulla tuplapiipulla ja piippujen välissä tehokkaan oloinen hedelmäveitsi.
yritin kirjoittaa jotain fiksua...mutta se ylitti 200 merkin rajan... enkä keksinyt muuta.
Sopuli kirjoitti:
Vaikka kielioppi päässytkin unohtumaan niin eikös warlocks ole monikko? Suoralla käännöksellä tuo vissiin tarkottaisi että jokainen factioni saisi useita warlockeja. Jos olisi tulossa 1 per factioni, tuo olisi muotoa: new warlock for each faction... Typo kai, tai sitten viitataan monikolla warlock-unitteihin. Tai olen vain väsynyt.
Vain yksi warlock per faction on tulossa: Grim2, Morvahna2, Makeda3 ja Lylyth3. Minionit saavat yhden per pact, kalagaattoreille tulee Rask ja possuille Midas.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Sopuli kirjoitti:
Vain yksi warlock per faction on tulossa: Grim2, Morvahna2, Makeda3 ja Lylyth3. Minionit saavat yhden per pact, kalagaattoreille tulee Rask ja possuille Midas.
Juu tämä on itselläkin tiedossa, lähinnä jäin ihmettelemään sanamuotoa.
Vyros saanut selvästi nuorennusleikkauksen.
Väitän et Samu voitti vaan siks et se osaa pelaa, on ollu WTC:s ja on mukava tyyppi
Mohvana2 on kyllä figuna erinomaisen näköinen. Pitää varmaan harkita ihan maalaustarkoituksia varten hankkimista. Vyros2 näyttäisi olevan helvattua kuljettaa yhdessä osassa. Muuten bulkki dawnguard on teeman mukainen.
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
Mä just nimenomaan petyin tohon Morvahnan figuun. Onhan se hieno ja muuta mut jos miettii sitä maalaamattomana ni se on aika basic, eli pitää panostaa TODELLA paljon tohon maalaukseen, että siitä saa hienon näkösen. Paljon tyhjiä, paljaita tasaisia pintoja, joita pitää jotenkin säätää tai kuvioida.
Kyllä mä sen silti varmaankin hankin.. On se nyt kuitenkin eeppinen lyyli pukin päällä..
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
Mä tykkään eVyrosista. Kasvot ovat tosin hämmentävän nuorennäköiset verrattuna edelliseen versioon. Ja hiuksetkin on kasvattanut. Paljon komeampi tuo on figuna kuin taiteena. En tykännyt yhtään Colossalin kuvasta. Ase on kieltämättä aikamoinen möhkäle. Näyttää enemmän kaksipiippuiselta haulikolta kuin kivääriltä, mutta ihan siisti kuitenkin.
"Söpö sixpackmonsteri!" -kauneinta mitä Nightbringeristä on koskaan sanottu
petskules kirjoitti:Mä just nimenomaan petyin tohon Morvahnan figuun. Onhan se hieno ja muuta mut jos miettii sitä maalaamattomana ni se on aika basic, eli pitää panostaa TODELLA paljon tohon maalaukseen, että siitä saa hienon näkösen. Paljon tyhjiä, paljaita tasaisia pintoja, joita pitää jotenkin säätää tai kuvioida.
+1
Musta kasvot on ykkös-Morvasta rumenneet (rumentuneet? kielipoliisit??). Tukkalaite on ihan pöljän näköinen, ja asentokin aika persuuksista.
Kokonaisuutena silti figu jonka kyllä hankin, kun nyt vaan kuitenkin Syysterässä oon niin että siitä tykkään
Charad kirjoitti:Molemmat makeita. Varsinkin Morvahna miellytti silmää. Täytyy varmaan ostaa nuokin, vaikka Vyros on köyhän miehen Amon.
Ei mikään muu caster voi korvata Amonia. Eeppinen Amon julkaistaisiin, ellei se olis jo. Chuck Norris soitti Amonille ja pyys osaa sen parhaudesta. Amon, Chuck Norris, Arnold Schwatzenegger ja Psy meni baariin...
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
Diogenes kirjoitti:
Musta kasvot on ykkös-Morvasta rumenneet (rumentuneet? kielipoliisit??). Tukkalaite on ihan pöljän näköinen, ja asentokin aika persuuksista.
Morvahna1:n skulptaaja oli Werner Klocke, joka onkin tunnettu nimenomaan sarjakuvamaisen korostetuista naishahmoistaan. Morvahna2:n skulptaaja puolestaan on Julie Guthrie, jolla on historiaa "realistisempien" figujen skulptaajana. Tyyliltään ovat kovin erilaisia, mutta tykkään molemmista (Klockesta tosin enemmän). Vuohipukki on ylvään majesteetillinen, ja sivusatulassa istuva täti itse näyttää juuri niin itseään täynnä olevalta tärkeilijältä kuin Morvahnalta sopii odottaakin. Kyllä tuntuu siltä, että oma Circleni saa tuosta kivan vastapainon Baldurille (pitkän tähtäimen ajattelua, ei minulla ole Circlestä kuin vasta väriteematestifigu maalattuna).
Vyros2 on jotenkin neidimmän näköinen kuin ykkönen, eli enempi haltia.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Greed, ferocity, and cunning are virtues esteemed by farrow, and Midas lacks for none of these. A potent bone grinder, he is empowered by lives stolen and feasted upon. The energies released in death are weapons and tools for Midas, who consumes his foes to gain their powers and knowledge. At his command, the bones of fallen beasts become animate and dead flesh rises to fight again.
Kultapossu ja roskapönttö. Ihan hauska. Tulee varmaan hommattuu.
Todellakin.. menee taas rahaa!!!! Tempest mageja hopoteilla!!! (mitähän tuo kommentti tossa fluffissa tarkoittaa... " Even at full gallop Tempest Blazers wield their magelock pistols with deadly accuracy and imbue their rune bullets with supernatural lethality to penetrate magical protections and wards." pystyyköhän ne ohittaan spellit?)
demel kirjoitti:Todellakin.. menee taas rahaa!!!! Tempest mageja hopoteilla!!! (mitähän tuo kommentti tossa fluffissa tarkoittaa... " Even at full gallop Tempest Blazers wield their magelock pistols with deadly accuracy and imbue their rune bullets with supernatural lethality to penetrate magical protections and wards." pystyyköhän ne ohittaan spellit?)
Voisin veikata yhdeksi bullet-tyypiksi blessediä.
Skornelle lisää tavaraa, aiemmin jo mainittu.
Siis toi mammuttihan tulee toisen basen verran yli. (eli siis linjassa skornen muoden petojen kanssa)
Noi uudet gunmaget on kyllä hienoja, melkeen tekis mieli aloittaa cygnari. Toisaalta, ehkä noitakin saa merkeille, niin jos ne saisi vaikka joku vuosi maaleihin.
JArrow kirjoitti:Noi uudet gunmaget on kyllä hienoja, melkeen tekis mieli aloittaa cygnari. Toisaalta, ehkä noitakin saa merkeille, niin jos ne saisi vaikka joku vuosi maaleihin.
Erratan myötä toki ehkä, mutta tällä hetkellä ei ainakaan. Highborn-kontrakti ja Ashlynin tieri molemmat antavat Arcane Tempest Gun Mage -yksiköitä, mutta Tempest Blazerit on pelkästään Arcane Tempest -yksikkö. Sen sijaan esim pCainen tieriin noi saa (vaatii pelkästään Arcane Tempest), sekä eCainelta saa Gunfighterin (jos noilla sitä ei jo ole).
Mammutti on kyllä tosi kiva. Toivottavasti vaan noissa tuskeissa tulee valmiina joku magnetisointihässäkkä, muuten on vähän inhoittava tuuppia tota ees taas.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.