Slooten kirjoitti:Eli oo siis hiljaa sitten? Ei sullakaan oo mitään äänioikeutta tähän tai tohtorin paperit alalta esiin.
Mutta oikeesti, jos sulle ei kelpaa sääntökirjan kuvat ja spear sääntö tai et saa sovittua asiaa vastustajan kanssa säännöstä, niin älä käytä kyseistä modellia, turha siitä on itkeä.
Edelleen. Mistä lähtien sääntökirjan taustahutun kuvat ovat olleet sääntöjä? Jos ne jotain ovat sääntöpuolelta, niin ne on ohjenuoria, mutta kun säännöt itse käskee kattomaan itse figusta, niin tällöin se figun ase menee ristiin sen taustahutun ohjenuoran kanssa. Eli se kuva ei edelleenkään auta, vaan sekottaa pakkaa.
Waterfall Dragon kirjoitti:Ja tästä päästäisiin tulokseen, että virhe olisi Vetockin vika. Kirjoittajat voinevat vaihtua lennosta, mikä johtaa siihen, että virhe voi olla kenen tahansa vika. On siis turha alkaa syytämään yhtä tiettyä virhettä yhdelle kirjoittajalle joukossa ilman varsinaisia todisteita.
Virhe on alunperin Wardin, mutta Vetoc on syypää siihen, että hän jätti virheen korjaamatta. Kumpi on tehnyt mokan? Jantteri joka kirjoittaa tekstin päin helvettiä, vai jantteri joka oikolukee sen ja päästää sen läpi? Molemmat, mutta se ongelman syypää, eli jantteri joka sen kirjoitti on se pahin mokaaja.
Waterfall Dragon kirjoitti:Kyseessä on melko pieni yksittäistapaus, joka jäi power weaponien laajentumisen siirtymävaiheessa osittain määrittelemättömäksi. Selvät säännöt saat vain FAQ:sta, et pelaajien keskustelufoorumilta. Foorumi voi antaa tässä tienviittaa, mutta lopullinen ratkaisu täytyisi selvittää GW:ltä.
Pienestä mokasta kasvaa iso. Ja tämänkin ongelman olisi voinut ratkaista vain sillä, että jantterit olisi miettineet mitä tämä vaihdos saisi aikaan, eivätkä olisi katsoneet kellosta kauanko Bugman on vielä auki.
Ja Huru-ukolle tiedoksi, että jotkut meistä välittävät siitä onko heidän harrastuksensa balanssissa, ja hyvin tehty. Jos itse et välitä siitä että peli kusee, eikä omaa balanssia, niin siitä vaan, mutta itse vaadin kyllä rahoilleni vastinetta, enkä näe saavani sitä nykyisellä menolla.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.