"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Confrontation: The Comeback

Kaikki ne eksoottisemmat tinan ja muovin siirtelytavat, jotka eivät löytäneet paikkaansa ylempää.
Hammerheart

Re: Confrontation: The Comeback

Viesti Kirjoittaja Hammerheart »

Merimetsä kirjoitti:
Hammerheart kirjoitti:?
Siinä oli spämmiposti, jonka ylläpito poisti jo. Peukkuja modeille.
Ah, käy järkeen! =)
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Phoenixin säännöistä. vetäkää Google translaten kautta: http://confrontation.xooit.fr/t232-Des- ... hoenix.htm
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Ghaassas

Viesti Kirjoittaja Ghaassas »

Silveri kirjoitti:Phoenixin säännöistä. vetäkää Google translaten kautta: http://confrontation.xooit.fr/t232-Des- ... hoenix.htm
Paperilla ainakin tässä voisi olla ihan potentiaalia hyväksi sääntösetiksi. Automaattisesti kämmäävien ykkösten poistaminen on mielestäni vain hyvä asia, vahinkoheiton sisällyttäminen osumisheittoonkin voi olla, jos se vain toteutetaan kunnolla. Vanhoilla korteillahan tämä systeemi ei oikein toimisi, mutta ilmeisesti yksiköt ovat saamassa uudet kortit ja niiden myötä uudet säännöt, jotka on toivon (ja järjen) mukaan sovitettu tähän uuteen järjestelmään. Uusi korttidesign on kyllä vanhaa rumempi, mutta kaikkea ei voi saada.

Yksiköiden tasapainopäivitys on kuitenkin se tervetullein asia, loppua kohtihan Konfro kärsi ihan hillittömästä powercreepistä. Jo jotakuinkin tasapainoiset tehot joukkojen välillä saisi pelin maistumaan paljon paremmalta. Lopuista uudistusideoista en oikein osaa olla mitään mieltä, kun en juuri pappeja, velhoja tai pelottavia mörköjä aikanaan ulkoiluttanut. Streamlinetys on kuitenkin ilmeisesti päivän sana. Se on vähän kaksiteräinen miekka sekin.

Ei tietenkään voi sanoa mitään lopullista, mutta ihan positiivisilta nuo uudistukset pääosin näyttävät. Toivotaan että tekijät tietävät mitä ovat tekemässä.

Edit: Pakko myöntää etten oikein ymmärrä tuota raivoamista neliöbeisseistä ranskiksien (ja vähän muidenkin) keskuudessa, Konfrossa on kuitenkin se 180 asteen lossi ja fray splittingi oli olennainen osa lähitaistelua, enkä ymmärrä miten sen voisi yhtä fiksusti toteuttaa ympyräbeisseillä.
Spongebob-Väyrynen

Viesti Kirjoittaja Spongebob-Väyrynen »

Pedventele sentään.
Pitänee ilmeisesti aina kerran vuodessa kattella että mitä täällä puuhataan, taas sai yllättyä.
Jos tämä comebäkki tulee skulaamaan niin pitänee itsekin kaivaa nuo nappulat tuolta kätköistä ja alkaa taas pikku_ukkojen_vääntämis_hommiin.
Half-bread kirjoitti:Nyt sitten suosittelen sinua pysymään hiljaa kun aikuiset puhuvat.
Corgimaster

Viesti Kirjoittaja Corgimaster »

Punainen kirjoitti:Pedventele sentään.
Pitänee ilmeisesti aina kerran vuodessa kattella että mitä täällä puuhataan, taas sai yllättyä.
Jos tämä comebäkki tulee skulaamaan niin pitänee itsekin kaivaa nuo nappulat tuolta kätköistä ja alkaa taas pikku_ukkojen_vääntämis_hommiin.
oon mukana, boom!
"vi vi ***** dry dry drybr brushaa gob gob goblin gg greenillä"
thamus

Viesti Kirjoittaja thamus »

Ainakin minä häiritsee että jos ne aikoo tehdä rajallisen määrän noita ukkoja.
Ainakin huhun mukaan joku rajallinen määrä tulee per ukko.
Samassa artikkelisssa oli että 2-4 äijää kuukaudessa tulis julki, montako vuotta ne mainas painaa noita.
Rackham teki kuitenkin jonkun 500-700 figua? kai?
When i see basilisk i say; For the Emperor.
When i see Slaanesh Demonettes i say; Fuck the Emperor, Hurray the Slaanesh.
HtUnliving
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja HtUnliving »

Onko missään tullut tietoa et tulisko noita vanhempia figuja minkäänlaisina uudelleenjulkaisuina?
Luokkaa Sophet Drakas, King of Ashes, tai Chagall, the Hound of Darkness. Nuo kun kovasti haluaisin...
Aiemmin Jan Von Carstein.
"Itse en ole koskaan välittänyt siitä, kuka on taitava pelaaja. Pääasia että liikutellaan nappeja kentällä ja vastustaja ei voita." -amazing slug
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

CMONin kaupasta voinee katsoa, Rackham Legends -nimikkeellä. Maksaa tosin todennäköisesti kultaa, hopeaa ja esikoislapsesi veriuhrina.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut miniatyyripelit”