Kiitti peleistä, oli taas hullua. Läskeihin lyötiin herranpelkoa taas, kun kolmessa vikassa matsissa piti mennä nurkkaan pelkäämään. Ensin Antin Wocceja, sitten Veetin O&G:tä ja lopuksi Esan DE:tä vastaan. Vikaa lukuunottamatta päädyttiin nurkasta huolimatta hulluihin deathstarmättöihin keskellä. Kämmin taas enemmän kuin pitkään aikaan, ekassa maneatterit päättivät ottaa 1b:llä white lionit fronttiin, sitten tuuppasi ironblaster itsensä T7 jelloniin ja kuoli, ja Veetiä vastaan kolme charrua päätti rynniä 6b:llä arkkimaagia salamurhaamaan Savagelatuan kylkeen. Hitler finds out the Black Orc Warboss had a sword of anti-heroes[/youtubelink]. Huomatkaa jännä kolmas persoona, komentajan syytä tappiot eivät ikinä ole!
Max. pisteet olivat 90, koska ekan pelin pisteet puolitettiin. Tässä valossa, taidettiin tehdä turnaushistoriaa: Voittajan pisteet ovat varmaankin suhteessa matalimmat ikinä. Äärimmäisen tasainen turnaus. Olli reiluna pelaajana posautti arkkimaaginsa vikan vuoron vikalla finaalimatsissa, niin ei tarvinnut katsella pukkeja turnausvoittajana.
Jännä anomalia on myös tuo ihmeellinen ogrejen liikenneruuhka. Sijoilla 22.-25. oli bileet, vain mua ei oltu kutsuttu.
Empirellä on vaikea voittaa. Se ei osaa oikein steam rollata isoa voittoa puolustavasta vastustajasta, ja imeytyy aurinkoon kun itse joutuu pahaan tilanteeseen. Nyt voi alkaa pelaamaan empirellä ironisesti.
Deathia oli taas ladattu kolmeentoista armeijaan, Suomessa ikävöidään auringon perään!
blackmetalsiili kirjoitti:
Turnauspaikalle olis voinu olla joku jätesäkkisysteemi mihin heittää syntyneet roskat.
Toin seittemän kassia tavaraa paikalle, jotain unohtui tietysti. Tokana päivänä mä olin krapulassa ja muut järkkärit ei muistaneet. Hyvin meni.