Eldareita näytille. NImi on peräisin maalipurkista mikä toimi armeijan pohjana, joten kiitos sille purkille, säästit minut pähkäilyltä:). laitan linkin mitä kautta pääsee katsomaan "kylmään" teemaan maalattuja eldareita tarkemmin.
Yritän muistaa päivittää kuvia edistymisen mukaan.
Vaikuttaa äkkiseltään siltä, että olet vetäissyt valkoisen pohjamaalin ja monta kerrosta Nuln Oilia. Sori, jos olen väärässä, koska kuvista ei oikein saa selvää. Luu on lystikäs väri etenkin noissa lentovehkeissä.
Rutisisin vähän tuosta Craftworldin nimestä. Valinnanvapaus on tietysti sinulla, mutta druchii = dark elf Hammerspeakillä. Itse olen sen verran vanhan koulukunnan pelaaja, että pidän WFB:tä ja WH40k:ta toisiinsa linkittyvinä maailmoina, joten tuntuu hassulta, että eldarit kutsuisivat itseään dark elffeiksi. Vähän vastaava olisi esimerkiksi kaartirykmentti Zharr-Naggrund XI, Deathwing-kapteeni nimeltään Nagash tai kaaosloordi nimeltään Sigmar Heldenhammer.
To fight the Alpha Legion is to fight on a shifting layer of deception and trickery, where every weakness can hide strength and every apparent advantage may be revealed as a trap.
nimi tuli vaan koska pää oli tyhjä ja jotain piti keksiä joten otin maalipurkin mitä käytin ja mikä kuulosti eldar maiselta. teema on sellainen violetti-sininen missä on luun rikkomassa sävyä. Kuva näytti paremmalta kännykäs :)