Peli-illat Lauttasaaressa
-
Der Dexter
Re: Peli-illat Lauttasaaressa
olen lauantaina iltavuorossa, ja ilta pitäis varmaan pistää nappeja kasaan ja maaleihin, mutta sunnuntaina voisin kyllä ottaa erää jos vielä peli-inota riittää, voisi noita randomlistoja vähän testata, ja vaikka pelata peli tai kaksi täysin uudella casterilla...
Aliquando Insanire Iucundum Est
Tuun huomenna johonkin aikaan X. Aikaisin, jos se musta on kiinni. Viikonloppu ja etenkin eye of the tiger nappaisi kanssa.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Yritän päästä tänään pelaamaan, ja mahdollisesti myös viikonloppuna. Jos vaikka saisi pöydänkin lakattua ja mukaan siihen mennessä... Joskus viiden ja kuuden välillä varmaan mestoilla.
Enköhän mä tänään n. kahdelta osu paikalle. Jos ei tule pimeyden voimille haastajia, niin askartelen aluksi. Pitäisi kuitenkin saada uusi faktio ens perjantaiksi valmiiksi, jotta onhan tossa aikataulua.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
- GreenMeanie
Mun kurkku onkin ainakin nyt sitä mieltä, ettei tänään olisi pelaamaan asiaa. Ilmoitelkaa mitä sovitte viikonlopusta jos en ilmesty illalla paikalle.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Tulossa varmaankin joskus neljän-viiden aikaan, aikaisemmin mikäli kohtalo suo.
lupasin demottaa kaverille, ni mä ainaki löytysin La kertsiltä ihan mielellään.
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
Joo oli tosiaan tarkoituksena lauantaina pelailla. Kirjotelkaapa vaan että mihin aikaan huvittaa alotella, enköhän itteni saa siirrettyä paikalle ukkoa tökkimään melkein mihin aikaan vaan.
Mä voisin tulla joskun lauantaina mieluiten iltapäivällä. Saa ehdottaa aikoja.
- GreenMeanie
Uskoisin saavani itteni kerholle vaikka 12 mennessä jos ovet on auki?
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Mul ois toiveita saada joku mestoille siinä klo 11 ja ehtiä pelaamaan pari peliä ennen neljää. Sit voisin häippästä, mutta palata illalla jos väkeä nappaisi vetää erä Eclipseä. Tai jos ei, niin su-jatkot onnistuu myös.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
- GreenMeanie
Aika epäinhimillinen aika mut mä tuun sit siihen 11.
-
Der Dexter
kattoo miten maalaus etenee, että olenko sunnuntaina mestoilla, voi olla että käytän senkin ajan maalaamiseen.
mutta pistäkää ilmoa jos kaipaatte häviöitä punakonetta vastaan, niin opitte joskus pelaamaankin...
vaikkapa tänne, aiga magee... http://en.diorama.ru//gallery/misc/2867/
mutta pistäkää ilmoa jos kaipaatte häviöitä punakonetta vastaan, niin opitte joskus pelaamaankin...
vaikkapa tänne, aiga magee... http://en.diorama.ru//gallery/misc/2867/
Aliquando Insanire Iucundum Est
Mua vois alustavati kiinnostaa pelata sunnuntaina joskus iltapäivästä/illalla. Etenkin jos Olli saa mun Hyperionin kuosiin siihen mennessä. :)
"Söpö sixpackmonsteri!" -kauneinta mitä Nightbringeristä on koskaan sanottu
Tämä selvä!GreenMeanie kirjoitti:Aika epäinhimillinen aika mut mä tuun sit siihen 11.
Oliko iltapelailusta kiinnostusta vaiko nou? Tiedän sit raahaanko pelin mukana...
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
- GreenMeanie
Peli vaikuttaa ihan supermakeelta, mutta taitaa mennä muut jutut illalla ohi.
Enköhän mäkin sitten paikalle ilmesty 11-12 maissa. Eclipse illemmalla nappais meikäläiselle kybällä mikäli sakkia siihen löytyy tarpeeksi.
Mä en kyllä varmaan ehdi ennen yhtä paikalle, mutta voisin tulla tokalle pelikierrokselle mukaan. Ja taitaa jäädä illan eclipsekin väliin.
me tullaan kaverin kaa varmaan kahekstoista
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
Mä ehdin joskus iltapäivällä / illalla, ehkä neljältä..? Askartelen, jos ei löydy ketään. Askartelen kyl vähän muutenkin, kun pakko on..