Tällainen on näköjään julkaistu:
http://privateerpress.com/files/WM%20MK ... 202013.pdf
Eipä sisällä pikavilkaisulla oikeastaan mitään uutta merkittävää.
EDIT: Ellei sitten merkittäväksi laske, että pThaggyn feattia ei ole nerffattu olemaan toimimatta Archangelin kanssa, vaikka tästä on ollut puhe.
Uusi Errata
Uusi Errata
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Re: Uusi Errata
No aika iso muutos on tossa LOS:ssa. Saat tsekata vain omaa LOS:a. (Etkä kenen tahansa kuten aikaisemmin.)
Toi critical amputation on vähän outo. Tarkoittaako tämä nyt, että amputoitua kättä ei voi korjata mekaanikolla?
Toi critical amputation on vähän outo. Tarkoittaako tämä nyt, että amputoitua kättä ei voi korjata mekaanikolla?
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
Se käsi on vaan paskana. Vissiin siitä merkataan myös loput damageboksit?
Voiko joku selventää ton scrap thrallin death burstin, jossa sanotaan että se damage on "unboostable"? Eli jos scrap thrall osuu chargeattackillaan niin se kohde saa P+S 16 osuman (koska cryx on tasapainoinen faktio), mutta toi on silti boostaamaton, vaikka onkin chargeattack chargekohteeseen?
Voiko joku selventää ton scrap thrallin death burstin, jossa sanotaan että se damage on "unboostable"? Eli jos scrap thrall osuu chargeattackillaan niin se kohde saa P+S 16 osuman (koska cryx on tasapainoinen faktio), mutta toi on silti boostaamaton, vaikka onkin chargeattack chargekohteeseen?
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Ref: FU PPValander kirjoitti:It was decided not to errata Thagrosh's feat at this time.
Yes, this means he can return an Archangel. Enjoy.
“Common sense is not so common.” -Voltaire
Pakko linkata:

Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ennen joku oli tulkinnut että myös Superstructure ja ja Subcortex on "weapon systemejä" jotka voi rikkoa amputaatiolla. Nykyään vaan kädet ja pää.Merimetsä kirjoitti:Toi critical amputation on vähän outo. Tarkoittaako tämä nyt, että amputoitua kättä ei voi korjata mekaanikolla?
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "