Reilukerho Grand Tournament II - 2013 - TULOKSIA!
Re: Reilukerho Grand Tournament II - 2013 - TULOKSIA!
Lähinnä toi "rikkominen" liittyy enemmän vielä GW:täkin huolimattomammin kirjoitettuihin sääntöihin. Ilmeisesti kuitenkin forge on tässä suhteessa parantanut aika paljon, ja siitä tää ilmiö forge-ystävällisistä turnauksista varmaan osaltaan johtuukin.
Tiukka on kyllä kilpailu jos tuolta kantilta asiaa ajattelee ja ottaa tarkasteluun pari uusinta codexia ja sääntökirjan, jotka kaikki erratoitiin aika nopsaan puuttuvien ja onnettomien sääntöjen vuoksi. Josta syystä en jaksa kauhean tosissani tätä peliä ylipäätään pelatakkaan ja jätän yleensä senhenkiset tapahtumat väliin.Malkuth kirjoitti:Lähinnä toi "rikkominen" liittyy enemmän vielä GW:täkin huolimattomammin kirjoitettuihin sääntöihin. Ilmeisesti kuitenkin forge on tässä suhteessa parantanut aika paljon, ja siitä tää ilmiö forge-ystävällisistä turnauksista varmaan osaltaan johtuukin.
40k:ta turnauksissa pelatessa on tosiaan aina hyvä muistaa, että koko touhu on lopulta vähän sellaista neliskulmaisen palikan tunkemista pyöreään reikään, kun peli on suunniteltu ihan toisenlaiseen käyttöön. Suomessa nyt ei onneksi mistään isoista palkinnoista pelata ikinä, ja sen takia liian tosissaan pelaaminen on varsin harvinaista mun kokemuksen mukaan. Makuasia tietysti mikä on "liian". Järjestäjänä mä sen sijaan yritän ottaa pelin tietyllä tapaa hyvinkin tosissani, koska muu olisi mun mielestäni pelaajien väheksymistä.
Joo onhan gw sanonut itekin että tää on semikilpailullinen hupipeli. Otetaan tosissaan, mutta hyvän meiningin on pysyttävä päällä. Jos se menee niin on ihan tarpeetonta pelata koko peliä. Itellä on joskus käynyt näin ihan omaa tyhmyyttäni.
-
Paha-Samuli
Iteltä löytyy jonkin verran Forgen juttuja ja niitä on joskus ihan mukava ulkoiluttaa.
Tykkään kirjoittaa "forge" peleihin ihan omat skenaariot joihin ne sitten sopii.
Oon ehkä pelannu liikaa roolipelejä :)
Joskus pelattiin niin et nyppästiin isosta White Dwarf pinosta joky randomi lehti ja
pelattiin siinä esiintyvä skenaario. Ei paljo pystyny valmistelemaan. Suosittelen!
-samuli
Tykkään kirjoittaa "forge" peleihin ihan omat skenaariot joihin ne sitten sopii.
Oon ehkä pelannu liikaa roolipelejä :)
Joskus pelattiin niin et nyppästiin isosta White Dwarf pinosta joky randomi lehti ja
pelattiin siinä esiintyvä skenaario. Ei paljo pystyny valmistelemaan. Suosittelen!
-samuli
"Samuli on kakkapylly ja sil on huonot savet" - GTIII palaute
Sieltä voi pudota kyllä jotain tosi kovaa shittiä jostain vuodelta -92 :)
-
Paha-Samuli
Tai sit vaan shittiä :) Ei maar se on ihan virkistävää.rikuturso kirjoitti:Sieltä voi pudota kyllä jotain tosi kovaa shittiä jostain vuodelta -92 :)
-Samuli
"Samuli on kakkapylly ja sil on huonot savet" - GTIII palaute