N&T Ry Warmachine / Hordes Tournament 23.-24.2.2013
Re: N&T Ry Warmachine / Hordes Tournament 23.-24.2.2013
Joo siis aivan täysin tarkoituksella mennään aika täysin steamrollerin säännöillä ja mieluiten tolla 60 minuutillakin, että voidaan sitten aidosti antaa palautetta miten se toimii ihan "kirjan mukaan" pelattuna.
Seuraavaksi sitten ne ajastetut vuorot, eiks je? Vai abusataanko sitä Suomen metassa liikaa? Meillähän on se vessassakäyntiongelmakin, mitä ei briteissä ole..
Seuraavaksi sitten ne ajastetut vuorot, eiks je? Vai abusataanko sitä Suomen metassa liikaa? Meillähän on se vessassakäyntiongelmakin, mitä ei briteissä ole..
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Ootkos sä Tero ite tuomarina hoitamassa sääntöepäselvyydet? Ihan mielenkiinnosta, jos tarkotus on mennä tolla "kello ei pysähdy koskaan" -tyylillä.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Mahdollisesti.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
-
SpartanMk1
Lintula Niko ilmoittautuu mukaan peleihin.
Ehkä vähän kaukaa haettua, mutta koitetaan. Oiskohan kukaan tuonne turnaukseen menijöistä ajelemassa autollaan Joensuun kautta? Itsellä olis kiinnostusta lähteä wm/h turnaukseen, mutta 37euroa junalipusta suuntaansa + 25e osallistuminen + ruuat yms.. menee melko kalliiksi. Joten jos joku on autolla liikenteessä laitelkaa yv:tä jos kyytiin mahtuu väkeä, osallistun tietenkin bensakuluihin.
The plan required something that felt no pity. No pain. No fear. Something unstoppable.
Olen ko. viikonlopun töissä, eli Jesse Nikkanen pois. Yksi Cryxi vähemmän.
Ja selvennyksenä tännekin. Päätimme, että tämä turnaus on yksi Suomen qualifier-turnauksista Göteborgin syksyiseen Iron Mootiin.
asdasdasda
Viimeksi muokannut Arctico, Pe 14.03.2014 14:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jos mä sit kans.
Janne Mikkola
Janne Mikkola
Kai maar sit.
Eetu Jokinen mukaan.
Nää turnaukset on säännöllisempiä kun mun pelaaminen muuten. :)
Eetu Jokinen mukaan.
Nää turnaukset on säännöllisempiä kun mun pelaaminen muuten. :)
UUU, Hugo, Gustav ja "the great man" Rickard tulossa kans... Eeppinen viikonloppu tulossa :)
Always argue with Idiots. Bring them down to my level, and beat them with my experience
Hienoa viikonloppua tosiaankin tulossa.
Tero, miltä näyttää skenut? Onko jo sopivat mielessä?
Tero, miltä näyttää skenut? Onko jo sopivat mielessä?
Rats keep running!
Jos nyt turnauspaikan ensin keksin. Ei mahdu kerholle, saas nähdä mistä tilat. Saa ehdottaa, mut kyllä jotain ilmaantuu.
Rupesin selvittämään tuota Keravan optiota. Jos sinne matkakortilla pääsee, niin tuskin se liian kaukana on. Vai onko?
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
Aika moni tulee autolla ja ainakin ulkkareille saa kyydin, eli ei se sula mahdottomuus ole. Selvitä ihmeessä.
Kyllä Kerava sen verran lähellä on, että uskoisin kaikkien sinne pääsevän.
Rats keep running!
Ilmoittaudutaan nyt Backmanina messiin.
Mä oon kans näillä näkymin tulossa autolla, et mun kyytiin mahtuu ~3... Olen ehkä jo perjantaina siellä (hesassa), mut ei sitä koskaan tiiä
Always argue with Idiots. Bring them down to my level, and beat them with my experience
Todella yllättäen näyttäisi olevan vapaa viikonloppu tuolloin. Antti Ilmavirta siis messiin. Josko tulis vaikka Hyperionia työntelemään. :)
Luinhan nyt myös varmasti oikein, että maalauspakkoa ei ole? Siinä tapauksessa saatan työntää kentälle vähän pollejakin. *gasp*
Luinhan nyt myös varmasti oikein, että maalauspakkoa ei ole? Siinä tapauksessa saatan työntää kentälle vähän pollejakin. *gasp*
"Söpö sixpackmonsteri!" -kauneinta mitä Nightbringeristä on koskaan sanottu
- Ihme_apina
Simat meni pulputtamaan, pitäis ehtiä tähän tapahtumaan mennessä :)
GreenMeanie kirjoitti: ... en oo mikää "Nätti Nakuna" niiku hebe
Veripallo kirjoitti:PELI 2 (vs eLylyth) Destruktion.
Pudotan Rahnin. Kävelen kolme tuumaa depolta ja kuolen.