Night Goblin Fanatics
Night Goblin Fanatics
Mitä mä oikein teen niitten kanssa :? ? Ne on ihan karseita :x ! Niitten käsiä ei millään saa liimattua paikoilleen kun ne aina tippuu! Onko kenelläkään samaa ongelmaa tai neuvoja mulle?
Re: Night Goblin Fanatics
Hiukkasen green stuffia + pikaliimaa ja jo pysyy. Tai tee pienet reiät käteen ja ruumiseen ja laita tapilla kiinni.Runefang kirjoitti:Mitä mä oikein teen niitten kanssa :? ? Ne on ihan karseita :x ! Niitten käsiä ei millään saa liimattua paikoilleen kun ne aina tippuu! Onko kenelläkään samaa ongelmaa tai neuvoja mulle?
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
- Machiavelli
- Peliporukkavalvoja
Liimalla mä ainakin kaikki korjaan. Liimaa väliin ja kärsivällisyyttä. Muuten jos käytät gw:n liimaa sen kannattaa antaa kuivua siinä eka pari kymmentä sekunttia, ja sit ku se on jo hieman tahmeahkoa vasta laittaa ne osat paikoilleen. Tämä on ainakin ainoa tapa jolla mä oon saanu tuloksia gw:n liimalla.Runefang kirjoitti:APUA!!! :x Nyt yheltä katkes se ketju! Millä mä saan sen paikattua? Vastatkee äkkiä! Pliis!
Sincerely yours, Machiavelli.
Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.