Pienet Flames aiheet, jotka eivät kaipaa omaa ketjuaan.
- Halkomahooli
Re: Pienet Flames aiheet, jotka eivät kaipaa omaa ketjuaan.
1945 itärintama kiinnostaa, joskohan ne sais jagdpantherit itärintamallekkin, tammikuussa 1945 saatiin nimittäin ensimmäiset käyttöön! odottelin tosin että joku hurjan kallis 2 jagdpantherin optio olis ollu jo GW:ssa mut ymmärrän myös miksi ei, kun pääosa taisteluista sijottuu vuodelle -44.
An Eternity Of War And Carnage
Tarkoitatko että ensimmäiset tuli käyttöön itärintamalle silloin vai viittaatko johonkin muuhun? Kyllä ne Jagdpantterit on tapellut Syksystä '44 alkaen.Halkomahooli kirjoitti:tammikuussa 1945 saatiin nimittäin ensimmäiset käyttöön!
Nykyään suunnittelee Itä-Saksan johtamista.
- Halkomahooli
hmm kehtaatko laittaa lähteen missä sanotaan näin? oma lähteeni on seuraava, mistä olen oman tietoni kaivanut http://sturmvogel.orbat.com/pzjgabt.htmDovahkiin kirjoitti:Tarkoitatko että ensimmäiset tuli käyttöön itärintamalle silloin vai viittaatko johonkin muuhun? Kyllä ne Jagdpantterit on tapellut Syksystä '44 alkaen.Halkomahooli kirjoitti:tammikuussa 1945 saatiin nimittäin ensimmäiset käyttöön!
An Eternity Of War And Carnage
"Huoh" siis kokonaisuudessaan ne tappeli aikaisemmin mutta Tammikuussa ne tuli Itärintamalle. Ja niitä eniten palveli juuri Itärintamalla yhteensä.Halkomahooli kirjoitti:hmm kehtaatko laittaa lähteen missä sanotaan näin? oma lähteeni on seuraava, mistä olen oman tietoni kaivanut http://sturmvogel.orbat.com/pzjgabt.htmDovahkiin kirjoitti:Tarkoitatko että ensimmäiset tuli käyttöön itärintamalle silloin vai viittaatko johonkin muuhun? Kyllä ne Jagdpantterit on tapellut Syksystä '44 alkaen.Halkomahooli kirjoitti:tammikuussa 1945 saatiin nimittäin ensimmäiset käyttöön!
Nykyään suunnittelee Itä-Saksan johtamista.
-
Vonrichthofen
- Viesti:
Tais olla niin, että Jan-45 itärintama tuli niitten luo eikä päinvastoin ;)Dovahkiin kirjoitti:"Huoh" siis kokonaisuudessaan ne tappeli aikaisemmin mutta Tammikuussa ne tuli Itärintamalle. Ja niitä eniten palveli juuri Itärintamalla yhteensä.Halkomahooli kirjoitti:hmm kehtaatko laittaa lähteen missä sanotaan näin? oma lähteeni on seuraava, mistä olen oman tietoni kaivanut http://sturmvogel.orbat.com/pzjgabt.htmDovahkiin kirjoitti:Tarkoitatko että ensimmäiset tuli käyttöön itärintamalle silloin vai viittaatko johonkin muuhun? Kyllä ne Jagdpantterit on tapellut Syksystä '44 alkaen.Halkomahooli kirjoitti:tammikuussa 1945 saatiin nimittäin ensimmäiset käyttöön!
Nopat & Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
"Stuff breaks, people die"
-CP2020-
VonRichthofen's Lounge
-CP2020-
VonRichthofen's Lounge
Vaikka Assault vaiheessa on vaikka mitä judansseja, saa tämä kuva sen näyttämään paljon monimutkikkaammalta kun mitä se oikeasti on :D
http://forum.wwpd.net/resources/V3%20As ... %201.0.pdf
-
Vonrichthofen
- Viesti:
Ei toi pdf oikein kuvana toimi... Samaa mieltä vuokaaviosta, joku koodari taas vauhdissa :)Earnest kirjoitti:Vaikka Assault vaiheessa on vaikka mitä judansseja, saa tämä kuva sen näyttämään paljon monimutkikkaammalta kun mitä se oikeasti on :D

Nopat & Taktiikka Ry
-CP2020-
VonRichthofen's Lounge
-CP2020-
VonRichthofen's Lounge
Huh- johan on kaavioEarnest kirjoitti:Vaikka Assault vaiheessa on vaikka mitä judansseja, saa tämä kuva sen näyttämään paljon monimutkikkaammalta kun mitä se oikeasti on :D
Nopat ja Taktiikka Ry
Mikäs yleismeno Flamesin osalta on kerholaisten keskuudessa? Turnaus toki pidettiin, mutta viikonlopuiksi tuntuu olevan vähän jengiä tarjolla. Onko siellä taas säännölliset pelipäivät pyörimässä, sovitaanko matsit muuta kautta vai onko vain yleisinnostus jotenkin alhainen tällä hetkellä?
Sappi kirjoitti:Mikäs yleismeno Flamesin osalta on kerholaisten keskuudessa? Turnaus toki pidettiin, mutta viikonlopuiksi tuntuu olevan vähän jengiä tarjolla. Onko siellä taas säännölliset pelipäivät pyörimässä, sovitaanko matsit muuta kautta vai onko vain yleisinnostus jotenkin alhainen tällä hetkellä?
Syksyllä oli vähän alavireistä aktiivisuus kerholla. Vakiopelipäivät Noppakerholla oli mutta olin siellä useamman kerran ainoana paikalla. Voi olla että väki taas aktivoituu ja pelipäiville olisi kysyntää. Jos porukkaa riittää niin toi on mun mielestä hyvä systeemi.
Nopat ja Taktiikka Ry
-
Vonrichthofen
- Viesti:
Jahka saamme tämän provinssivierailun päätökseen, hyökkään jäseneksi ja olen kiusaksi asti kinuamassa peliä ;) nyt on hinku kova kun on 5-6 vuotta lukenut foorumeita ja vihdoin saanut retkut väreihin...
Nopat & Taktiikka Ry
-CP2020-
VonRichthofen's Lounge
-CP2020-
VonRichthofen's Lounge
Pelaaminen on ollu paljon heikompaa aikataulun takia omalta osalta. Helmikuussa olen ite takaisin pk seudulla ja valmis pelaamaan viikonloppuisin.
-
Vonrichthofen
- Viesti:
Oletteko käyttäneet jonkinlaisia turn markkereita turnajaisissa? Jos niin nerokkaita ideoita kuuntelen, tuntuu menevän itsellä taju noista rundeista, ja kuitenkin useassa tehtävässä aika oleellinen asia?
Nopat & Taktiikka Ry
-CP2020-
VonRichthofen's Lounge
-CP2020-
VonRichthofen's Lounge
Mä olen käyttäny sitä GW :n noppapakettia, siis sitä joka on itessäänkin ison nopan näkönen, pitäs vaan muistaa kääntää sitä..MikkoH kirjoitti:Oletteko käyttäneet jonkinlaisia turn markkereita turnajaisissa? Jos niin nerokkaita ideoita kuuntelen, tuntuu menevän itsellä taju noista rundeista, ja kuitenkin useassa tehtävässä aika oleellinen asia?
“A good plan violently executed now is better than a perfect plan next week.”
Nopat ja Taktiikka Ry
Nopat ja Taktiikka Ry
-
Vonrichthofen
- Viesti:
Pitää varmaan askarrella niin iso, ettei voi olla huomaamatta...gutrot kirjoitti:Mä olen käyttäny sitä GW :n noppapakettia, siis sitä joka on itessäänkin ison nopan näkönen, pitäs vaan muistaa kääntää sitä..MikkoH kirjoitti:Oletteko käyttäneet jonkinlaisia turn markkereita turnajaisissa? Jos niin nerokkaita ideoita kuuntelen, tuntuu menevän itsellä taju noista rundeista, ja kuitenkin useassa tehtävässä aika oleellinen asia?
Nopat & Taktiikka Ry
-CP2020-
VonRichthofen's Lounge
-CP2020-
VonRichthofen's Lounge
Jaha, joku on tainnut taas napata väärän kirjan mukaansa. Kerholla on kyllä parikin kappaletta Grey Wolffia, muttei sitä mun nimikoimaa. GW:n omistavat noppakerholaiset: tarkastakaapa siitä kotonanne olevasta kappaleesta onko etukannen kartta-aukeamalla ylänurkassa nimikointini. Palauttakaa kerholle, jos on.
-
Vonrichthofen
- Viesti:
Leo ? Mulla siis, sorry vaan, vaihdetaan jahka sinne eksyn seuraavan kerran....Sappi kirjoitti:Jaha, joku on tainnut taas napata väärän kirjan mukaansa. Kerholla on kyllä parikin kappaletta Grey Wolffia, muttei sitä mun nimikoimaa. GW:n omistavat noppakerholaiset: tarkastakaapa siitä kotonanne olevasta kappaleesta onko etukannen kartta-aukeamalla ylänurkassa nimikointini. Palauttakaa kerholle, jos on.
Nopat & Taktiikka Ry
-CP2020-
VonRichthofen's Lounge
-CP2020-
VonRichthofen's Lounge
Ei hätää, pääasia että löytyi.. Jätä vaan kerholle jos ja kun käyt, pidän niitä muutenkin siellä.MikkoH kirjoitti: Leo ? Mulla siis, sorry vaan, vaihdetaan jahka sinne eksyn seuraavan kerran....
-
Vonrichthofen
- Viesti:
Kävin, mutta unohdin kirjan switchin... Gutrotin kanssa 1-1 No-Retreat BBB FJ vs Bulge Parat...Sappi kirjoitti:Ei hätää, pääasia että löytyi.. Jätä vaan kerholle jos ja kun käyt, pidän niitä muutenkin siellä.MikkoH kirjoitti: Leo ? Mulla siis, sorry vaan, vaihdetaan jahka sinne eksyn seuraavan kerran....
Nopat & Taktiikka Ry
-CP2020-
VonRichthofen's Lounge
-CP2020-
VonRichthofen's Lounge
Mihinkä suuntaan suomi stugin vaunun komentajannluukun kuuluisi avautua? Netistä kun läytyy kumpaakin suuntaa.
ja 
ja