Terve terve. Palatkaamme taas noin 3v(?) tauon jälkeen taas hieman aktiivisemmin skeneen. Tälästä jännää Morghoul listaa olen pari kertaa pyöritellyt päässäni. Ideahan on listassa on hyvin simppeli ampua Brime vastustajan Casteriin/Lockiin ja seurata teurastusta. Gator posse taas on mukana all around työ koneena jalkaväen ja koneiden/petojen pitäisi kyllä kaatua tai ainakin olla sidottuna tarpeeksi että pääsee ohjuksella asemiin. Voidin hommaksi taas jää ärsyttävien soolojen metsästys.
Mielipiteitä, risuja ruusuja?
Master Tormentor Morghoul 7
-Basilisk Krea 4
-Titan Gladiator 8
-Aptimus Marketh 3
-Agonizer 2
Gatormen Posse (Leader and 4 Grunts) 9
Gatorman Witch Doctor 3
Paingiver Task Master 2
Rorsh & Brine 9
Void Spirit 2
Lord Tyran't the missile is Brimed (Skorne 35p lista)
Lord Tyran't the missile is Brimed (Skorne 35p lista)
Nothing to see here move along noob.
- GreenMeanie
Re: Lord Tyran't the missile is Brimed (Skorne 35p lista)
Okei, mä näkisin listassa sen ongelman, että chargattuaan 9 + 2 abusesta +2 rushista Brine on kaukana Rorshin controllilta (Vaikka olettaisikin että Diversionaryt menisivät samaan suuntaan). Sitten sulla on MAT 6, toki kolme kertaa damabuustattuna lyövä, peto kiinni vastustajan casterissa. Keskivertoheitoilla Def 14/15 casteriin osut kerran pov 14/15, jonka jälkeen Rorsh kuoleekin sitten puhallukseen ja vie Brinen mukanaan. Voi olla että oon vaan ylinegatiivinen tai etten tajunnut jotain listassa.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Onko toi Brine/Rosch combo oikeasti pisteidensä arvoinen ? (omistan ne, mutta ainakaan Masiina puolella, jossa ei oikein voi combottaa sen animus kikkailua, se jää hieman kylmäski mun mielestä.. 9pojoo kuitenkin.. kun sillä sais vaikka ..hmm... Defenderin tai Centurionin?)
]
Possun raaka numeraalinen lyönti voima on kyllä tunnetusti hiukan pehmeää mutta eiköhän se nyt kuitengin ole sen 16/17 ja boostin siasta Pig farm antaa extra nopan meleedamageen. Ja kyllähän tuolta noita keinoja vhollisen deffin laskemiseen on Krean pyssy ja animus. Animuksen toimittajina voivat toimia krea itse ja morgula sprintinsä kanssa. Sitten on vanha jekku slammätä jotain cladiaattorilla casterin yli. Ja tietysti ehkä se tärkein Noita tohtorin forseamis kupla.GreenMeanie kirjoitti:Okei, mä näkisin listassa sen ongelman, että chargattuaan 9 + 2 abusesta +2 rushista Brine on kaukana Rorshin controllilta (Vaikka olettaisikin että Diversionaryt menisivät samaan suuntaan). Sitten sulla on MAT 6, toki kolme kertaa damabuustattuna lyövä, peto kiinni vastustajan casterissa. Keskivertoheitoilla Def 14/15 casteriin osut kerran pov 14/15, jonka jälkeen Rorsh kuoleekin sitten puhallukseen ja vie Brinen mukanaan. Voi olla että oon vaan ylinegatiivinen tai etten tajunnut jotain listassa.
Ulkomaan peelojen foorumilla tuntuvat ainakin suuresti arvostavan duon liikkuvuutta. Jos löytyy Pumppua liikkumiseen/melee damageen ihan suositeltava duo. Cygnarilla tosin jättäsin ihan suosiolla kotio. Samaan hintaan kun saa Rowdyn joka vaan on ahhh...demel kirjoitti:Onko toi Brine/Rosch combo oikeasti pisteidensä arvoinen ? (omistan ne, mutta ainakaan Masiina puolella, jossa ei oikein voi combottaa sen animus kikkailua, se jää hieman kylmäski mun mielestä.. 9pojoo kuitenkin.. kun sillä sais vaikka ..hmm... Defenderin tai Centurionin?)
[quote="demel"]Onko toi Brine/Rosch combo oikeasti pisteidensä arvoinen ? (omistan ne, mutta ainakaan Masiina puolella, jossa ei oikein voi combottaa sen animus kikkailua, se jää hieman kylmäski mun mielestä.. 9pojoo kuitenkin.. kun sillä sais vaikka ..hmm... Defenderin tai Centurionin?)[/quote]
Ulkomaan peelojen foorumilla tuntuvat ainakin suuresti arvostavan duon liikkuvuutta. Jos löytyy Pumppua liikkumiseen/melee damageen ihan suositeltava duo. Cygnarilla tosin jättäsin ihan suosiolla kotio. Samaan hintaan kun saa Rowdyn joka vaan on ahhh...[/quote]
Juu, Ol´Rowdy on aika nami :) mutta kun mietin turnaus listoja, ja Ol´Rowdyn saa vain yhteen listaan..
Ulkomaan peelojen foorumilla tuntuvat ainakin suuresti arvostavan duon liikkuvuutta. Jos löytyy Pumppua liikkumiseen/melee damageen ihan suositeltava duo. Cygnarilla tosin jättäsin ihan suosiolla kotio. Samaan hintaan kun saa Rowdyn joka vaan on ahhh...[/quote]
Juu, Ol´Rowdy on aika nami :) mutta kun mietin turnaus listoja, ja Ol´Rowdyn saa vain yhteen listaan..
No normi Ironclad+soolo SLancerit+soolo tai Stromclad on siinä tapauksessa varsin valideja korvikkeitademel kirjoitti:...Juu, Ol´Rowdy on aika nami :) mutta kun mietin turnaus listoja, ja Ol´Rowdyn saa vain yhteen listaan..