"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Porin 40k-liiga II

Porin peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Gerazu

Re: Porin 40k-liiga II

Viesti Kirjoittaja Gerazu »

Paitsi sun juustoisella warp lance tuurilla.
Boogeyman

Viesti Kirjoittaja Boogeyman »

Gerazu kirjoitti:Paitsi sun juustoisella warp lance tuurilla.
Hyst, älä kerro sitä sille.
Kardinaali
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kardinaali »

Kantsii hei varoo tosiaan Boogiemanin Warp lanceja lentokoneilla. Pasin noppatuurilla se riittää hänen ilmatorjunnakseen. Toivottavasti jinxsasin nyt. Röllöröö. :P
syrja

Viesti Kirjoittaja syrja »

No niin lisätkäähän nyt sitten tämän päivän vääntö tuonne tuloksiin.
Örkit vs dramaqueen mariinit 0-20, big gun skenu ja normaali depo.
Hyvä peli kyllä oli. Ja paljon tuli oppia mariineista. En kerran niistä juuri mitää tiedä. Melko tasasta vääntöä oli. Lopussa mariini ampuminen käänsi pelin. No kyllä se ampuminen oli kovaa alusta asti, kun niitä ihme munia alko putoileen kentälle :) Jokatapauksessa väsynyt mutta onnelinen kardinaali piti kasvonsa. Eikä ottanut pataan tälläseltä viheltelijä rookielta...
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
syrja

Kerros Lassi muuten hiukan näkemyksiä pelistä. Siis örkkien silmin. Mitä olisi kannattanut tehdä ehkä toisin, teinkö jotain ihan hölmöä jne. Itse mietein ainakin sellaista et olisi pitänyt jättää se kenraalisi yksikkö lopussa rauhaan. Se ei kuitenkaan scorannut jonka tajusin vasta loppumetreillä. Siitä saamarin ihmetykistä olisi pitänyt päästä heti eroon. Ja sen kyllä tajusin, kun kerroit sen toiminnasta ennen peliä. Ei vaan mopot ehtiny sinne saakka. Ja sitten niitä munia alkokin jo satelemaan. Se sun tykkisi mielestäni ratkaisi pelin sulle. Sillä kuitenkin tuhosit mun yksiköitä eniten käyttökelvottomaksi.
Ookami_Tez

Viesti Kirjoittaja Ookami_Tez »

Niin on se Thunderfire Cannon vaan niin huono, ei sillä oikeen oo mitään virkaa missään pelissä.

Ei mitään vaikka ei matsia tullut ihan täydellä huomiolla seurattua, vaikka olisi ehkä ollut hyväkin seurata, niin molemmilla näytti olevan hyvä vääntö päällä ja loppu tulos ei taida ihan kertoa kuinka lähelle kyseinen matsi meni.
Great Teacher Ookami_Tez
Blogi miniatyyreistä ja milloin mistäkin nörttihenkisestä.
Kardinaali
Viesti:

Syrja vastasin sinulle YV:llä. Ei sitä nyt kaikkien kuullen voi mitä hyvänsä paljastaa. ;)

3-4 vuorojen kieppeillä olin täysin vakuuttunut siitä, että peli olisi Syrjan voitto, mutta peli kääntyi kun Vulkanin ryhmä sai Warbossin onnekkailla overwatchaus-liekinheittimillä nurin ja viimeisen taktisen drop podin alastulo onnistui sopivaan paikkaan ja nopat pyörähtivät tarpeeksi myös siinä assault-rangessa tykkigrotteihin.

Peli ratkesi mielestäni noppiin. Pelasimme molemmat mielestäni hyvää peliä. Molemmat tekivät muutaman virheen, mutta ei mitään suurta.
Kardinaali
Viesti:

Kardi - El Capitan 20-0
Crusade ja Hammer and Anvil.
Multa kuoli vulkan, molemmat dredut ja moni taktisista rampautui. Capitanilla oli pelin lopussa aika huonosti mitään scoraavaa jäljellä. Objektiveja oli 5 kappaletta. Pari contestoitua ja mulla kolme hallussa ja first blood. Piste-ero matsin pisteissä 10?
Furinji
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Furinji »

Jälleen kerran peli paljon tasaisempi kuin pistetulos antaa ymmärtää. Trooppien määrään se tais lopulta ratketa kapun terminaattorit ei vaan saaneet niitettyä niitä kaikkia kardilta pois vaikka yritystä ei ainakaan puuttunut. Vulkanin kuolema eeppinen. Näin yleisöstä todettuna
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Emmää vaan kyllä tiiä, mitä ihmettä tuossa pelissä tapahtui. Sen verta varmalta voitolta vaikutti.

Peliin lähdettiin tietäen ainoastaan vain vastustajasta, että hän on blondi, siksi tyhmä. Onneksi olen kuitenkin karttunut eräkävijä tällä pallolla, että olen oppinut kantapään kautta, että stereotypiat, vaikka usein paikkaansa pitävätkin, toisinaan niistä ei saa ottaa ennakkoluuloja oli se kuinka kivaa tahansa. Ohan meillä tuolla Fabassakin kalju yksi pelaajista ja kaljuus on iän mukana tuleva sairaus kuten dementia ja seniiliys. Ainakaan toistaiseksi en ole Jarkossa huomannut dementian oireita, joten nyt pitää olla tarkkana. Käyttäytyykö Lassi kuten blondin kuuluu vain onko hän vain joku ihme wannabee copicat?

Mind gamen ollessa parhaimmillaan, alettiin heittelemään sitä ja tätä tuonne noin. Aakeet kaakeet kenttä täynnä ja oikein kivasti vielä pitemmin päin lähti peli käyntiin. Kaikki objektiivit jossain tuolla toisella puolella, joka vaikuttaisi olevan aika pahasti kateudesta vihreiden sotureiden haltuun ottamina. Emmää mitään muuta loogista syytä tii miksi ne olis vihreit. Ohan mun armeija kuitenkin kokonaan maaleissa toisin kuin erään. Da cunnin' plan on yleensä jotain, mikä muodostuu vasta pelin jälkeisessä kättelyvaiheessa, mutta nyt aivonystyräni olivat ylikierroksilla. Kaiken mahdollisen ollessa vähintään 4+ coverissa ja selvästi aikeissa paistaa Camping-makkaraa koko pelin ajan, joukkoni tekivät 540 asteen käännöksen ja marssivat parempiin suojiin. Jos et sää tuu keskelle, niin emmääkään sit. Ei kiinnosta olla pihvi kahden sämpylän välissä. Ohan sul kuitenkin noita podeja enemmän kuin luoja sallii.

Ainoa asia mikä tässä nyt retrospective häiritsee on pelin tyhmyys. Jos templatease ei koske jotakuta, niin miksi sen täytyy kuolla? Jos tää peli oli viimeinkin niin fiksu, että LOSin ulkopuolella eivät kuole tulitukseen, niin miksei sitten tässäkin kohtaa? Leim. Tiitkö mikä muukin on tyhmää? Ampua nyt paniikkiin mariini objektiivilta kun ollaan 3" päässä valmiina lähistelemässä. Hyvä suunnitelma, koska minun ei teekkään yhtään mieli putsata myös tuo toinen objektiivi tuolla noin. Contestoidaan tää sitten kun toi homo kerää rohkeutensa takaisin ja juoksee lähtöpaikkaansa.

Peli oli täynnä pieniä tuommoisia hienoja oveluuksia. Vedätin ihan itseänikin kun en tiennyt välissä mitä sitä tässä tekisi. Toi tekee tota ja MC hyppää kiertoradalta keskelle kenttää, yksinään. Se on niin dabass, että ei kuole tuohon meltaan tuolla noin, joka katselee ihanasti kohti. "PUM!" kuului kun äänivalli meni rikki ja aivan kuten kaikissa kovissa äskönleffoissa, kuti lensi kauniisti halki kentän ja sitten se tippui maahan kaivaen maata tieltään pois nostaen suuren, meidän kaikkien idolimme, kukkulan päälle vauhdin loputtua juuri sopivasti varpaiden kohdalle. Mitä mä sanoin. Se on bädässä eikä kuole mihinkään meltaan.

Minnuu rassaa kaksi asiaa tuossa pelissä. Jos olisin heti alusta saakka ollut da cunnin' planin mukana, olisi voinut olla hieman erilaista, hieman. Olisi ollut Homer käytössä mm. Ensi kerralla on myös hyvä muistaa, että assault termokset eivät ole sama juttu kuin normit. Ne on ihan nössöjä. Siis oikeesti. Epic charge dredin kimppuun ja overwatchissa päätti sitten yksi Hammer kuolla. Ou jee beibi. Yhdellä vasaralla sitten 13 peltiä rikki. Kato ku tapahtuu. Minun meltanikin voisi joskus osua. Emmää teist tii, mutta se ei koskaan osu kun on kantamalla. Kahdesti tykitti kohti drediä siltä ihanalta kantamaltaan ja yngh! äänitehosteetkaan eivät tuota tulosta. Kun nyt kovasti mietin, ynhg!:in teho on hieman laskenut vuosien varrella. Aina pienenä se auttoi kaikkien kuilujen yli hyppäämistä ja sword lungeissa, mutta nykyään se lähinnä saa aikaan vain hauskoja Youtube-clip showeja.

Emmää tii mitä mieltä Lassi ja Leevi oli, mutta mie vaan työnsin joukkojani eteenpäin. Siellä oli 3+ coverissa paljon kamaa, joihin en oikein voi koskea ja kaksi lennokkia, jotka ovat liian korkeita Y:n mahtavalle voimalle. Ei se ehkä autolose ollut, mutta emmää missään vaiheessa voittoa nähnyt silmissäni. Sen verta paljon compimeltaa ja muuta pelottavaa. Varmaan kanssa se väkimassan paljous kun omat termokset kuitenkin kaatuvat iloisesti, jos yrittää yhtään enemmän. Kun on kolme jäljellä, niin ei ole niin kivaa pomppia kaikkien niiden yksiköiden, lentsikoiden ja Thunderfiren keskellä.

Vulkan vs Chief oli kyllä pähee. Kumpi on kovempi, kumpi murtuu eka. Re-rollit ja 3+ save vai kaiken kattava siisteys ja 2+ save. Overwatchin kaksi saatua haavaa oli kyllä kanssa tosi södee näky. Tulee ihan muistoja mieleen...

Lassi on myös tyhmä pelikaveri. Ei anna anteeksi ja ei pääse palaamaan liikkumavuoroon, että olisi voinut tökkiä joukkoja hieman eteenpäin. Emmää tienny, et yöllä on 12" lyhympi kantama. Mää mittailin 48" huomioon ottaen. Se myös voitti. Kai sää tiedät, että mää en pelaa niiden henkilöiden kanssa, jotka eivät anna minun voittaa? Miksi sää luulet, että mää jatkan Fabailua edelleen?

Mikä kuitenkin tässä pelissä oli parasta, on ehdottomasti +1. Vai olikohan se jopa +2. Allu saa nenilleen yhä kovempaa. Usko jo. Mun armeija on maailman upein. Halo-jengissä ei ole mitään vikaa. Jonain päivänä sitten Dinoraiders jengi pystyyn, niin saa sitten minunkin armeija hieman rikottua herrasmieskomppien max AV100 säännön.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
Kardinaali
Viesti:

El Capitan kirjoitti:Emmää vaan kyllä tiiä, mitä ihmettä tuossa pelissä tapahtui. Sen verta varmalta voitolta vaikutti.
Peliin lähdettiin tietäen ainoastaan vain vastustajasta, että hän on blondi, siksi tyhmä. Onneksi olen kuitenkin karttunut eräkävijä tällä pallolla, että olen oppinut kantapään kautta, että stereotypiat, vaikka usein paikkaansa pitävätkin, toisinaan niistä ei saa ottaa ennakkoluuloja oli se kuinka kivaa tahansa. Ohan meillä tuolla Fabassakin kalju yksi pelaajista ja kaljuus on iän mukana tuleva sairaus kuten dementia ja seniiliys. Ainakaan toistaiseksi en ole Jarkossa huomannut dementian oireita, joten nyt pitää olla tarkkana. Käyttäytyykö Lassi kuten blondin kuuluu vain onko hän vain joku ihme wannabee copicat?
Mä oon oikeasti mustatukkainen. Mä vaan uitan joka aamu mun tukan kloriitissa. Parran pesen aina porkkanapyreessä.
El Capitan kirjoitti: Ainoa asia mikä tässä nyt retrospective häiritsee on pelin tyhmyys. Jos templatease ei koske jotakuta, niin miksi sen täytyy kuolla? Jos tää peli oli viimeinkin niin fiksu, että LOSin ulkopuolella eivät kuole tulitukseen, niin miksei sitten tässäkin kohtaa?
Koska mä veikkaan, että se liekinheittimen templaatti ei oo mikään ehdottomat rajat ja standardit täyttävä liekki jokaisessa universumin liekinheittimen käyttötapahtumassa. Heittimen liekki on satunnaisempi ja pipi voi tulla vieressä olevalle kaverille vain lämpöaallostakin, vaikka nurkan takaa coverista. :P En mä tie mitä tää ketään auttaa, mutta noin mä näen miten GW sen näkee.
El Capitan kirjoitti: Tiitkö mikä muukin on tyhmää? Ampua nyt paniikkiin mariini objektiivilta kun ollaan 3" päässä valmiina lähistelemässä. Hyvä suunnitelma, koska minun ei teekkään yhtään mieli putsata myös tuo toinen objektiivi tuolla noin. Contestoidaan tää sitten kun toi homo kerää rohkeutensa takaisin ja juoksee lähtöpaikkaansa.
Toi oli kieltämättä kyllä ihan tyhmää. Ole ens kerralla vähemmän tyhmä armeijan kapteeni.
El Capitan kirjoitti: Minnuu rassaa kaksi asiaa tuossa pelissä. Jos olisin heti alusta saakka ollut da cunnin' planin mukana, olisi voinut olla hieman erilaista, hieman. Olisi ollut Homer käytössä mm. Ensi kerralla on myös hyvä muistaa, että assault termokset eivät ole sama juttu kuin normit. Ne on ihan nössöjä. Siis oikeesti. Epic charge dredin kimppuun ja overwatchissa päätti sitten yksi Hammer kuolla. Ou jee beibi. Yhdellä vasaralla sitten 13 peltiä rikki. Kato ku tapahtuu. Minun meltanikin voisi joskus osua. Emmää teist tii, mutta se ei koskaan osu kun on kantamalla. Kahdesti tykitti kohti drediä siltä ihanalta kantamaltaan ja yngh! äänitehosteetkaan eivät tuota tulosta. Kun nyt kovasti mietin, ynhg!:in teho on hieman laskenut vuosien varrella. Aina pienenä se auttoi kaikkien kuilujen yli hyppäämistä ja sword lungeissa, mutta nykyään se lähinnä saa aikaan vain hauskoja Youtube-clip showeja.
Jep, jos oisit noilla assault termuilla lähtenyt sinne kentän keskivaiheille kahakoimaan niin objectiven holdaukset olis ollu ihan eri määrissä. Valitsit väärän kohteen. :I
El Capitan kirjoitti: Emmää tii mitä mieltä Lassi ja Leevi oli, mutta mie vaan työnsin joukkojani eteenpäin.
Sä menit myös taaksepäin. Mene ens kerralla enemmän ja nopeammin etiäpäin.
El Capitan kirjoitti: Vulkan vs Chief oli kyllä pähee. Kumpi on kovempi, kumpi murtuu eka. Re-rollit ja 3+ save vai kaiken kattava siisteys ja 2+ save. Overwatchin kaksi saatua haavaa oli kyllä kanssa tosi södee näky. Tulee ihan muistoja mieleen...
Eeppisyyttä oli kyllä enemmän kuin laki sallii. Se Chieffi olis voinut pariin kertaan jo kuolla jos nopat olisivat vain sallineet.
El Capitan kirjoitti: Lassi on myös tyhmä pelikaveri. Ei anna anteeksi ja ei pääse palaamaan liikkumavuoroon, että olisi voinut tökkiä joukkoja hieman eteenpäin. Emmää tienny, et yöllä on 12" lyhympi kantama. Mää mittailin 48" huomioon ottaen. Se myös voitti. Kai sää tiedät, että mää en pelaa niiden henkilöiden kanssa, jotka eivät anna minun voittaa? Miksi sää luulet, että mää jatkan Fabailua edelleen?
Oon pahoillani, koitan voittaa vähemmän ens kerralla. :(
Mää pelaan kato vaa niin sikaa, että kun vastustaja mokaa niin se mokaa pahasti. ;) No ei vaiskaan. Mä kyllä en vastavuoroisesti pyytänyt mitään armoa kun mokailin parissa kohtaa itsekin. Fair imo. Ja et sä kyllä mitään kardinaalimunauksia tehnyt? (HEHE)

Edit: Peruspelis oisin voinut antaakin enemmän siimaa, mut koska liigapeli on muka vakavampi ja jos kuitenkin tein ite kans joitakin virheitä joista en pyydellyt armoa. Nyt en kyllä sitten jaksa muistaa, mitä mokasinkaan? Joku ajatus mulla oli tossa kun alkuun ton kirjoitin.
El Capitan kirjoitti: Mikä kuitenkin tässä pelissä oli parasta, on ehdottomasti +1. Vai olikohan se jopa +2. Allu saa nenilleen yhä kovempaa. Usko jo. Mun armeija on maailman upein. Halo-jengissä ei ole mitään vikaa. Jonain päivänä sitten Dinoraiders jengi pystyyn, niin saa sitten minunkin armeija hieman rikottua herrasmieskomppien max AV100 säännön.
Joo Dinoraiders -armeijan kohtaisin kyllä mieluusti joskus pelipöydällä. :D Halo-armeijastakin loppujen lopuksi sai ihan suht hyvin selvän kun hetken aikaa tutustui. Oikeat base-koot ja edes etäisesti sinnepäin varustus figuurilla niin hienosti meni. Etukäteen pelkäsin oikeasti niin paljon tota yksiköiden tunnistamista, että suunnittelin jo merkkaavani kaikki sun yksiköt jollain paperilapuilla sun figujen baseen sinitarralla. :D Mutta ei tarvinnut.

El Capitan sinua vastaan oli oikeasti ilo pelata, vaikka minulla oli jotain ennakkoluuloja sukunimen takia.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Hei, tää on ihan leim oikeasti. Vieläkin potuttaa tuo peli. Sehän piti olla varma voitto kun yksi objektiiveista oli sabotoitu. Yksikön olisi pitänyt pamahtaa helvettiin sieltä alta aika yksikön. Luin Sotusta kerran, että siihen juttuun hävitään pelei. Saa olla kyllä viimeinen kerta kun teen taktiikoita jonkun n0b0n Sotukirjoitusten perusteella.

Lassi muuten, sulta jäi kokematta minun armeijani yksi hienoimmista asioista. Minun armeijallani on salainen special rule, joka tulikin mieleeni vasta kotiin päästyäni. Se on ihan sikasiisti ja voin spoilata sen verran, että sitä et tiiäkkään. Sitä ei lue armeijakirjassa, joten se on täysin uniikki. Sitten ensi pelin aikana saat nähdä toiminnassa minun salaisen ässäni hihassa.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
syrja

Hienoa et Anton on taas tullut takaisin noiden hienojen raporttiensa kera. Saa oikeen monta kertaa lukea, ennenkuin tälläinen seniilikäpy mitään edes ymmärtää. No näin se maailma menee. Mutta mutta. Nyt alkaa selkeesti vaikuttaa siltä et homma on ratkennut. Kaikkensa antavalla kardinaalilla on nyt semmoinen keula et ainoastaan murska tappio viimeisestä taitaa estää voittoa. Ja vaatii lisäksi tietty muilta riittävää onnistumista.
Et ei muuta kuin paineita viimeisen peliin. Ja jos oikein ymmärsin niin eikös se ole veljestaisto kyseessä? Et panoksia riittää sekin puolesta. Tuo peli pitäis kyl oikeesti nähdä.
Furinji
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Furinji »

Nono älä nyt syrja ei tässä tarvi kuin molempien ottaa lopuista peleistä 20-0 niin se on jaettu 1.sija meille
syrja

No niipäs näyttää tilanne semmoiselta. Joo pidetään siitä kiinni. Sun nyt pitää tietty varmistaa homma ja vetää lättyyn sitä yhtä :D

...tietty niillä sun muilla peleillä ei oo suurta väliä....
Gerazu

Mä - Tomi 10-10 Emperorin viili ja Hammer and anvil
ManAtArm

Viesti Kirjoittaja ManAtArm »

Juu peli päättyi 7 kierroksella tilanteeseen jossa kummallakaan ei ollut objiktiivejä hallussa. kentällä oli enään: molemmat scythet ja bargit ja Overlord(kaikki 100% ehjiä), ja antilla oli 3 devastator porukkaa hieman vajennettuina ja 3 taktista marsua.

Antti sai first bloodin ja minä warlordin. Olisin saanut line breakerin(senhän sai pelkällä HQ:llakin?) mutta ne 3 taktikaalia kieltäytyi pakenemasta tappelusta.

Kohokohtia: 8 immortalia epäonnistuu resurectionissa, Overlord sieppaa osumia kuin viimeistä päivää, Librarianin assaultit pyyhkii necronit pois hetkessä, Mariinien 2 vuoro(voi sitä huonojen heittojen määrää), se määrä mitä tesla 6 tuli pari kertaa.
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

ManAtArm kirjoitti:Olisin saanut line breakerin(senhän sai pelkällä HQ:llakin?) mutta ne 3 taktikaalia kieltäytyi pakenemasta tappelusta.
Kunhan on scoring, tai denial, niin sen saa.

Jäikö Lordi taktisiin kiinni kun consolidella olis päässy depolle?
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Gerazu

Half-breed kirjoitti:
ManAtArm kirjoitti:Olisin saanut line breakerin(senhän sai pelkällä HQ:llakin?) mutta ne 3 taktikaalia kieltäytyi pakenemasta tappelusta.
Kunhan on scoring, tai denial, niin sen saa.

Jäikö Lordi taktisiin kiinni kun consolidella olis päässy depolle?
Vaikuttiko combatissa olo linebreakeriin?

Jos ei, niin sit se on 12-8 Tomille.
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Gerazu kirjoitti:Vaikuttiko combatissa olo linebreakeriin?

Jos ei, niin sit se on 12-8 Tomille.
Ei. Ainoat vaatimukset tuohon on, että se on denial, tai scoring ja että edes yhden figun base on kokonaan siellä depolla.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pori”