Black Guard
-
TranssiApina
Black Guard
Vaihdoinkin skemaani ja sain tämmösen aikaan... vie kyl vähän enemmän aikaa ku se turkoosi mies.
http://www.pbase.com/trancemonkey/delfs
Mitä pitäis parantaa ja miten?
http://www.pbase.com/trancemonkey/delfs
Mitä pitäis parantaa ja miten?
-
LedByReaper
- Walloittaja
- Viesti:
kirveen drybrushiin hiukan enemmän kosteutta muuten ihan saa*tan*n hieno!
onneksi olkoon
onneksi olkoon
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... hp?t=44320
myydään kaikkea!
myydään kaikkea!
-
TranssiApina
hienon schemen oon saanu aikaan
tosta erottuu aika selvästi toi kaavun helman blending ni voisit sitä vähän tasottaa.Ja tuon hilparin terän vois mun mielestä jättää iha drybrushaamatta,mutta toihan on tarkoitettu pelaamiseen.Näyttäis tollanen rykmentti aika hyvältä.Erittäin hieno tonttu
tosta erottuu aika selvästi toi kaavun helman blending ni voisit sitä vähän tasottaa.Ja tuon hilparin terän vois mun mielestä jättää iha drybrushaamatta,mutta toihan on tarkoitettu pelaamiseen.Näyttäis tollanen rykmentti aika hyvältä.Erittäin hieno tonttu
Ack Chee Oop! -from anxious ape to charging chimp
Ihan jees i suppose. Metalliosia ei muuten ole mikään pakko drybrushata ollenkaan. Parempaa jälkeä saa kun maalaa ne BG metallilla ja highlightaa chainmaililla ja mithrilillä. Lopuksi hiukka varjoa ja rajausta mustalla inkillä.
Jänniä muuten noi kimmeet, vaikka ovatkin osin väärissä paikoissa panssarissa.
And they wonder how he dealt with stress so well..
-
TranssiApina
Tolle hilparille vois kyl tehä jotain =) aika karun näkönen drybrushattuna.VJ kirjoitti:Ihan jees i suppose. Metalliosia ei muuten ole mikään pakko drybrushata ollenkaan. Parempaa jälkeä saa kun maalaa ne BG metallilla ja highlightaa chainmaililla ja mithrilillä. Lopuksi hiukka varjoa ja rajausta mustalla inkillä.
Ja noihin valkoisiin pisteisiin(mitä lie, jossain vain näin semmoisia) , mulla ei ole mitään hajua missä kohassa niiden pitäis olla, heitin sinne tänne.
Ei oo oikeen perehdytty tommosiin kiilto efekteihin =)
Värit todella hyvät, maalausjälkikin hienoa, ainoat valittamisen aiheet hilparin terä, sormet ja muutamat muut suttuiset kohdat... eivätkä ne kiiltoefektitkään ole kovin hyviä... Tee tuolle vielä base ja korvaa kiillot vaikka lakalla, tai ihan vaan jätät kiillot pois... hyvää tulee.
Kaikki ihmiset ovat kuolemattomia kunnes kuolevat
-
TranssiApina
-
Andromedus