Wuffe-blogi (29.11. Murderfang)
- Osqillator
Wuffe-blogi (29.11. Murderfang)
Heipsanssaa! Yritän tässä pitkän tauon jälkeen aktivoitua tällä foorumilla, ja tuli mieleen että laitampas tänne kuvia viimeisimmistä figuistani.
Kyseessähän on space marine devastator-boksista, AOBR-boksista ja muista osista kasattu Long fang unitti. Yksi jantteri on vielä kesken.
Komentajan beissi on myös kesken, sekä lipun kanssa olen vielä epävarma.
Runesword on ensimmäisiä kosketuksiani NMM-tekniikkaan. Mielestäni onnistui yllättävän hyvin!
Tarkoitukseni on kasata 500pts old-school henkinen armeija, ja päätavoite on harjoittaa osaamistani layeroinnissä.
Itse olen jälkeen tyytyväinen so far, kertokaahan mielipiteitä!
Kyseessähän on space marine devastator-boksista, AOBR-boksista ja muista osista kasattu Long fang unitti. Yksi jantteri on vielä kesken.
Komentajan beissi on myös kesken, sekä lipun kanssa olen vielä epävarma.
Runesword on ensimmäisiä kosketuksiani NMM-tekniikkaan. Mielestäni onnistui yllättävän hyvin!
Tarkoitukseni on kasata 500pts old-school henkinen armeija, ja päätavoite on harjoittaa osaamistani layeroinnissä.
Itse olen jälkeen tyytyväinen so far, kertokaahan mielipiteitä!
- Liitteet
-
- longfangs1_zps41827a3e.jpg (491.07 KiB) Katsottu 891 kertaa
Viimeksi muokannut Osqillator, To 25.05.2017 22:39. Yhteensä muokattu 10 kertaa.
Heeyee.
Re: Space wolves long fangs
Upeita marineit! ainoastaan ottaa silmään noit räikeen vihreet baset.Tulee mieleen noit ensimmäiset edikat pelistä:).
Sitä vois ehkäpä hillitä maalaamalla noit bases reunat jollain tummemmal. Muuten tosi selkeet ja varmaa jälkee
Sitä vois ehkäpä hillitä maalaamalla noit bases reunat jollain tummemmal. Muuten tosi selkeet ja varmaa jälkee
Nättejä ovat, mutta oikeanpuolimmaisen ukon ohjuskäsi näyttää olevan hieman pölhössä asennossa ainakin tästä kulmasta.
Ja etenkin miekka on ihan mahtava :)
Ja etenkin miekka on ihan mahtava :)
- Kdownunder
Todella mairean näköisiä nappeja, alkaa melkeen haluttaa maalata jotain 40koohon =)
Peesailen Shieldiä noitten basejen suhteen; väri on aika räikeä. Vaihtamalla väri johonkin neutraalimpaan ja lisäämällä ehkä vähän enemmän karkeaa hiekkaa ja muutama drybrush rundi lisää niin Ja`Wot!
Peesailen Shieldiä noitten basejen suhteen; väri on aika räikeä. Vaihtamalla väri johonkin neutraalimpaan ja lisäämällä ehkä vähän enemmän karkeaa hiekkaa ja muutama drybrush rundi lisää niin Ja`Wot!
- Dr. Icchan
- Viesti:
Räikeät värithän nimenomaan kuuluu retroon, kattokaa vaikka nyt noita miekkoja, kynsiä ja singon putkia!
- Osqillator
Kiitos kommenteista! En usko että kajoan basejen reunan väriin enää, kokeilin varmaan viittä eri väriä ja tämä kirkas vihreä miellytti itseäni eniten.
Nyt on tosiaan kyseessä retrohenkinen poppoo, joten realistisuudelle ja maanläheisyydelle heitetään hyvästit! Tässäpä rhinoa! Haters gonna hate. :D
Pyssyt ja pakoputket puuttuu, niitä pitää tässä vielä tonkia josko jostain löytäisin...

500pts projekti etenee...
Nyt on tosiaan kyseessä retrohenkinen poppoo, joten realistisuudelle ja maanläheisyydelle heitetään hyvästit! Tässäpä rhinoa! Haters gonna hate. :D
Pyssyt ja pakoputket puuttuu, niitä pitää tässä vielä tonkia josko jostain löytäisin...

500pts projekti etenee...
Heeyee.
Re: Space wolves
Uuh, vanha rhino.
Itsellä kaksi tossa pöydällä uudelleen maalattavana, kyllä nuo on vaan jotenkin tyylikkäitä.
Menee myös piiloon paremmin ;)
Itsellä kaksi tossa pöydällä uudelleen maalattavana, kyllä nuo on vaan jotenkin tyylikkäitä.
Menee myös piiloon paremmin ;)
Jätä viestisi äänimerkin jälkeen.
Onpas komian näköinen wanha rhino.
Kuvassa se näyttää hieman sinertävältä, kun taas devastatorit olivat selkeästi harmaita. Onko se vaan valaistuksesta, vai onko väri tarkoituksella erilainen?
Lisää odotellessa.
Kuvassa se näyttää hieman sinertävältä, kun taas devastatorit olivat selkeästi harmaita. Onko se vaan valaistuksesta, vai onko väri tarkoituksella erilainen?
Lisää odotellessa.
- Osqillator
Väri on prikulleen sama. Kuvissa vähän heittää. Kyllä näissä vanhoissa rhinoissa on charactääriä!
Heeyee.
Itse olen korvannut kaikki wanh :)at autot uusilla. Pitäisi varmaan kaivella naftaliinista ja alkaa maalailemaan vanhoja rhinoja uusiksi :)
Mitäs maalaat seuraavaksi?
Mitäs maalaat seuraavaksi?
- Osqillator
Perus jantterit, kaksi unittia gray hunttereita on nyt työn alla. Sitten vielä toinen rhino sekä runepriest, siinäpä alkaa porukka olla kasassa. :)
Heeyee.
-
Tiilivuori
huikeat värit. Rhinosta tulee mieleen legendaarinen tietokonepeli Wolfenstein-3D. Retrofiguja lisää ja pidä toi väritys noissa tankeissa=)
- Osqillator
750 pistettä Space wolffelja lähestyy valmistumistaan... Tässä tälläinen WIP-kuva koko porukasta, jalkaväki alkaa olla pykälässä, susiratsastajat kesken ja tankit kaipaa viilausta. Rhinoihin on tarkoitus viritellä ledit myöskin.

Lähikuvia myöhemmin. :) Ehkä ensimmäistä kertaa kymmenen vuoden figuilun aikana tuntuu siltä, että olen saanut aikaiseksi armeijan jonka väriteemaan ja toteutukseen olen oikeasti tyytyväinen. Parannettavaa toki löytyy aina... On nuo thunderwolffit muuten harvinaisen veemäisiä malleja kasata, pakko myöntää! Tosin lopulliset asennot on todella näyttäviä, ja figut muutenkin törkeän upeita. Eli kaikki himo-pinnaus ja magnetisointi kannatti kyllä tehdä.

Lähikuvia myöhemmin. :) Ehkä ensimmäistä kertaa kymmenen vuoden figuilun aikana tuntuu siltä, että olen saanut aikaiseksi armeijan jonka väriteemaan ja toteutukseen olen oikeasti tyytyväinen. Parannettavaa toki löytyy aina... On nuo thunderwolffit muuten harvinaisen veemäisiä malleja kasata, pakko myöntää! Tosin lopulliset asennot on todella näyttäviä, ja figut muutenkin törkeän upeita. Eli kaikki himo-pinnaus ja magnetisointi kannatti kyllä tehdä.
Heeyee.
Mahottoman komeita ovat! Näitä lisää!
Laiskojen figumaalaajien sivusto: http://www.figujaosto.blogspot.com
- Osqillator
Aika päivittää tännekin! Sudet etenee hitaasti mutta varmasti, suunnitelmat on suuret. Alla hieman kuvia.
Thunderwolf cavalry. Kuten aiemmin mainitsin, aivan lyömättömän komeita figuja.
Muutamat pelitkin päässyt jo pelaamaan, tuntuvat tomivan aika kivasti!
Lippu on ihan omaa designiä, fulgur=salama, exitium=tuho. Sopii teemaan! :)

Sitten on tämä Ulrik the slayer, peluutan runepriestinä. Lippu kopioitu alkuperäisen figun mukana tulleesta, maalasin itse.
Näppärä kaveri!

Ja viimeisenä lisäyksenä bastion, joka en ehkä hieman kesken. Tai no, en keksi tähän hätään miten jatkaa. Katellaan.. :)

Työn alla on wolf guardit, combi-meltoilla - ja flamereilla. Tässä pari kokeilua.
Minusta on tyhmän näköistä kun mariini pitää tuommosta isoa tussaria yhdellä kädellä,
niin päätin hommata noita forgen "chainsword-pistimiä" kuvaamaan lähitaisteluasetta.
Mielestäni näyttää aika miehekkäältä! Mitä mieltä olette tuosta flameristä?
En löytänyt mistään oikeita combi-flamereitä, joten päätin konffailla.
Bensa-säiliö olisi kiva saada johonkin, mutta tuosta pyssystä loppuu kyllä tila :D
Saattaa olla mikäli innostun niin laitan kaikille kaksin käsin boltteria pitäville jannuille tuommoiset pistimet.

Näihin kuviin ja tunnelmiin!
Thunderwolf cavalry. Kuten aiemmin mainitsin, aivan lyömättömän komeita figuja.
Muutamat pelitkin päässyt jo pelaamaan, tuntuvat tomivan aika kivasti!
Lippu on ihan omaa designiä, fulgur=salama, exitium=tuho. Sopii teemaan! :)

Sitten on tämä Ulrik the slayer, peluutan runepriestinä. Lippu kopioitu alkuperäisen figun mukana tulleesta, maalasin itse.
Näppärä kaveri!

Ja viimeisenä lisäyksenä bastion, joka en ehkä hieman kesken. Tai no, en keksi tähän hätään miten jatkaa. Katellaan.. :)

Työn alla on wolf guardit, combi-meltoilla - ja flamereilla. Tässä pari kokeilua.
Minusta on tyhmän näköistä kun mariini pitää tuommosta isoa tussaria yhdellä kädellä,
niin päätin hommata noita forgen "chainsword-pistimiä" kuvaamaan lähitaisteluasetta.
Mielestäni näyttää aika miehekkäältä! Mitä mieltä olette tuosta flameristä?
En löytänyt mistään oikeita combi-flamereitä, joten päätin konffailla.
Bensa-säiliö olisi kiva saada johonkin, mutta tuosta pyssystä loppuu kyllä tila :D
Saattaa olla mikäli innostun niin laitan kaikille kaksin käsin boltteria pitäville jannuille tuommoiset pistimet.

Näihin kuviin ja tunnelmiin!
Heeyee.
Kaikkihan tässä ylittää omat skillzini. Ainoa mitä olennaisesti muuttaisin on tuo combiflamer. Olisin kääntänyt sen piipun kyljelleen jotta bolterin oma piippu jää ehjäksi. Tämä nyt on vain minun mielipiteeni asiasta, mutta nyt se näyttää lähinnä pakosta väsätyltä flamerilta minulle. Niin ja ehkä toi meltan piippu olisi hyvä suoristaa.
It's really, really easy to see a complaint that you don't happen to agree with, and imbue it with a whole lot more emotion than is actually present.
- Osqillator
Kiitos kommentista! Flamer-asia on ihan totta, mutta itse tykkäsin tästä ratkaisusta näin niinkun ulkonäöllisesti. Ja jos piipun olisi laittanut kyljelleen, ei pistintä olisi saanut niin nätisti kiinni. Koko porukka on jo kasattu ja osaksi maaleissa, joten olkoon näin. :) Ja meltan piippu on suoristettu parhaimman mukaan (kettumaisia kyllä nämä metalliset...)!shiwan kirjoitti:Kaikkihan tässä ylittää omat skillzini. Ainoa mitä olennaisesti muuttaisin on tuo combiflamer. Olisin kääntänyt sen piipun kyljelleen jotta bolterin oma piippu jää ehjäksi. Tämä nyt on vain minun mielipiteeni asiasta, mutta nyt se näyttää lähinnä pakosta väsätyltä flamerilta minulle. Niin ja ehkä toi meltan piippu olisi hyvä suoristaa.
Metallinen old-school Bjorn the fell-handed on myös työn alla, jumankekka että on eeppinen kaveri!
Heeyee.
Mahtavan näköistä! Väriteema on ainakin omasta mielestä loistava! Tekee mieli itse aloittaa Space Wolvesit tässä.
Bastionia voisi jatkaa tekemällä battle damagea, näyttää muuten aika "tasaiselta" tai miten sen sanoisi.
Bastionia voisi jatkaa tekemällä battle damagea, näyttää muuten aika "tasaiselta" tai miten sen sanoisi.
- Osqillator
Kiitos! Battle damagea/weatherointia ei ole käytetty armeijassa käytännössä ollenkaan (ei sovi old-school henkeen!), ja siksi olen paininut bastionin kanssa tässä asiassa... Pelkään sitä että se ei istu armeijan yleisteemaan enää sitten niin hyvin! Todella hankala tilanne tämä...Triangle kirjoitti:Mahtavan näköistä! Väriteema on ainakin omasta mielestä loistava! Tekee mieli itse aloittaa Space Wolvesit tässä.
Ja suosittelen aloittamaan, omalla kohdallani ollut ehdottomasti antoisin projekti ikinä! Ja sudet on paljon coolimpia kun muut marsut. >:D
Heeyee.
Todella komeaa jälkeä, ottaen huomioon sen että layerointi on maailman turhauttavin tekniikka hallita. Teema on on todella retro ja hienosti hallinnassasi, ja värien kontrasti on todella suupieliä nostattavaa. Miekan powa-efekti on niin hieno että pitänee tutustua tarkemmin tähän tekniikkaan...
+ Space wolves on paras 40K armeija koskaan. Ulkoisesti.
+ Space wolves on paras 40K armeija koskaan. Ulkoisesti.