The Great Swinnish WM/H Tournament
-
Der Dexter
Re: The Great Swinnish WM/H Tournament
näyttää, että aikas monta pöytää pitäis taikoa tonne lisää, sehän on ihan tupaten täys tällä hetkellä...
Aliquando Insanire Iucundum Est
Vähän sisäpiirin tietoa: turnaukseen tulee lisää paikkoja; alfred ilmoittanee niistä tänään. Eli jos joku on vielä ilman paikkaa niin hophop ilmoittautumaan!
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
As theemu said. There are now more places. But only four left again. I hope you will apply if you want to come.
But I'm already there in all my excellence.
I know this will be truly an epic event and I pity the fool who doesn't participate in this! So all of you hesitant finnish guys hop along..
I know this will be truly an epic event and I pity the fool who doesn't participate in this! So all of you hesitant finnish guys hop along..
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
-
Der Dexter
ole siellä tai ole neliö!
aka Be there or be square!
aka Be there or be square!
Aliquando Insanire Iucundum Est
Minä EN lähde pelaamaan masiinaa Tukholmaan, minä lähden Tampereelle!
Tervetuloa! Ihan pysyvästi, vai hetkellinen vierailu?JArrow kirjoitti:Minä EN lähde pelaamaan masiinaa Tukholmaan, minä lähden Tampereelle!
Ruotsin keikka vähän himottas, mutta nykysillä pelimäärillä, en viitsi lähteä ruotsin puolelle muistelemaan, kuinka masiinaa pelattiin oikeesti.
-HPVäitän et Samu voitti vaan siks et se osaa pelaa, on ollu WTC:s ja on mukava tyyppi
No sit voit tulla laivalle Aros Kingdomsiin. Lähinnä siis laivalle, mitä viime reissusta on muistelemista.. Se on eeppinen reissu. Eikä ne Ruotsissa mitään masiinaa osaa pelata. Ainakaan yhtä hyvin kuin Suomen paras Circle. Tosin minioneilla ne käy viemässä jotain Puolan mestaruusturnauksia...
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
- GreenMeanie
Ai sä oot sittenkin kohdannu todellisuuden ja hyväksyt sekä laivamatkan että sen tuottamat seuraukset pelikunnolle?petskules kirjoitti:No sit voit tulla laivalle Aros Kingdomsiin. Lähinnä siis laivalle, mitä viime reissusta on muistelemista.. Se on eeppinen reissu. Eikä ne Ruotsissa mitään masiinaa osaa pelata. Ainakaan yhtä hyvin kuin Suomen paras Circle. Tosin minioneilla ne käy viemässä jotain Puolan mestaruusturnauksia...
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
I must apologize for not updating as frequently as I should. Now the players list is up to date.
Did some changes to the schedual on the sunday aswell put some pressure on the swedes to pay upp.
BTW Alfred one of your templates ended up in Finland after Aros Kingdoms (do not ask how). You should get it back at Swinnish!Sydow kirjoitti:Did some changes to the schedual on the sunday aswell put some pressure on the swedes to pay upp.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Cool. I would be really happy if you would bring it to sweden at the Swinnish as you said.Celebdae kirjoitti:BTW Alfred one of your templates ended up in Finland after Aros Kingdoms (do not ask how). You should get it back at Swinnish!Sydow kirjoitti:Did some changes to the schedual on the sunday aswell put some pressure on the swedes to pay upp.
Tämmösen jengin suomalaisia bongasin että ois lähössä Swinnishiin:
Boldattu=hep
TO: Teemu 89
2. Tero Särkijärvi 84
21. Hermanni Raatevaara 85
23. Mika Ketola 85
25. Tatu Purhonen 85
26. Henri-Pekka Henttonen 88
28. Sami Suikki 89
29. Mikko Kulmala 85
34. Jaakko Uusitupa 82
35. Teppo Aro 92
36. Olli Reunanen 93
46. Eetu Jokinen 88
77. Oskari Backman 89
= 13
Juholla on varmaan omat suunnitelmat, miten tonne päätyy, mutta tuleeko loput 16 jätkää Turun kautta laivalla? Ts. perjantai-illalla, noin klo 20 aikaan lähtö satamasta ja maanantaina seitsemän aikaan ollaan takas satamassa. Vai haluaako hesalaiset missata perjantain bileet ja mennä jollain omalla laivalla sieltä suoraan? Ei kai sentään?
Kaikki huutaa hep jos haluaa Turusta laivalle ja on edelleen lähdössä. Jos ei halua niin voi ölistä jotain muuta että tiedetään että ollaan kaikki lähdössä kuitenkin.
Boldattu=hep
TO: Teemu 89
2. Tero Särkijärvi 84
21. Hermanni Raatevaara 85
23. Mika Ketola 85
25. Tatu Purhonen 85
26. Henri-Pekka Henttonen 88
28. Sami Suikki 89
29. Mikko Kulmala 85
34. Jaakko Uusitupa 82
35. Teppo Aro 92
36. Olli Reunanen 93
46. Eetu Jokinen 88
77. Oskari Backman 89
= 13
Juholla on varmaan omat suunnitelmat, miten tonne päätyy, mutta tuleeko loput 16 jätkää Turun kautta laivalla? Ts. perjantai-illalla, noin klo 20 aikaan lähtö satamasta ja maanantaina seitsemän aikaan ollaan takas satamassa. Vai haluaako hesalaiset missata perjantain bileet ja mennä jollain omalla laivalla sieltä suoraan? Ei kai sentään?
Kaikki huutaa hep jos haluaa Turusta laivalle ja on edelleen lähdössä. Jos ei halua niin voi ölistä jotain muuta että tiedetään että ollaan kaikki lähdössä kuitenkin.
Viimeksi muokannut TheEmu, Ti 26.03.2013 22:28. Yhteensä muokattu 7 kertaa.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
asdasdasda
Viimeksi muokannut Arctico, Pe 14.03.2014 14:29. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
- Ihme_apina
21. Hermanni Raatevaara
kai määki voisin tulla laivakyydil
syntymävuosi on toki kuninkaalinen -85
kai määki voisin tulla laivakyydil
syntymävuosi on toki kuninkaalinen -85
Viimeksi muokannut Ihme_apina, Ke 20.03.2013 19:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
GreenMeanie kirjoitti: ... en oo mikää "Nätti Nakuna" niiku hebe
Veripallo kirjoitti:PELI 2 (vs eLylyth) Destruktion.
Pudotan Rahnin. Kävelen kolme tuumaa depolta ja kuolen.
Mua kiinnostaa periaatteessa laivakyyti, mutta mä saan tietää pääsenkö lähtemään vasta edellisen viikon lauantaina. Tällä hetkellä lienee vähän yli 50 % mahis, että me ollaan sählyjengin kanssa nousukarsinnoissa, jotka on Swinnishin kanssa päällekäin. Eli jos hyttien kanssa tyhjää tilaa jää, niin voin ehkä täyttää sen. 1982
Viimeksi muokannut Celebdae, Ke 20.03.2013 17:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Backman hep.
Hiphop hep.
Hep, Eetu mukana. Vuosimallia -88
Viimeksi muokannut Billbox_, Ke 20.03.2013 18:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.