N&T Ry Warmachine / Hordes Tournament 23.-24.2.2013
Re: N&T Ry Warmachine / Hordes Tournament 23.-24.2.2013
RAJATAAN TAPAHTUMA 32 PELAAJAAN! Vielä ehtii mukaan muutama, loput jonotuslistalle..
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Työnantaja päätti että en pääse paikanpäälle. Eli meikäläisen voi poistaa listoilta...petskules
-HPVäitän et Samu voitti vaan siks et se osaa pelaa, on ollu WTC:s ja on mukava tyyppi
Tapahtumapaikaksi on varmistunut Iivisniemen seurakuntakoti:
http://www.espoonseurakunnat.fi/web/asi ... akuntakoti
Joka tarkoittaa samalla sitä että alkoholijuomat säästetään jatkopaikalle (joka on näillä näkymin meillä).
Seuraavissa nakeissa saa ilmoittaa halukkuutensa auttaa:
-maaston lainaaminen (Toivoisin että Ordo pystyisi tuomaan näitä), koska meillä on Noppien päällekkäinen tapahtuma ja kaikki maasto ei täten ole käytettävissä.
-Pöytien ja foamien lainaaminen (tämä on kartoituksessa, mutta jos jollain on lainattavia foameja, niin näistä olisi suuri apu)
-Ruotsalaisten (4 kpl, varmistettu) roudaaminen satamasta turnauspaikalle ja takaisin
-Pystytys ja siivous lauantai-aamuna ja sunnuntai-iltana (ei pitäisi olla paha nakki)
http://www.espoonseurakunnat.fi/web/asi ... akuntakoti
Joka tarkoittaa samalla sitä että alkoholijuomat säästetään jatkopaikalle (joka on näillä näkymin meillä).
Seuraavissa nakeissa saa ilmoittaa halukkuutensa auttaa:
-maaston lainaaminen (Toivoisin että Ordo pystyisi tuomaan näitä), koska meillä on Noppien päällekkäinen tapahtuma ja kaikki maasto ei täten ole käytettävissä.
-Pöytien ja foamien lainaaminen (tämä on kartoituksessa, mutta jos jollain on lainattavia foameja, niin näistä olisi suuri apu)
-Ruotsalaisten (4 kpl, varmistettu) roudaaminen satamasta turnauspaikalle ja takaisin
-Pystytys ja siivous lauantai-aamuna ja sunnuntai-iltana (ei pitäisi olla paha nakki)
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
Hmm meikä ei syystä tai toisesta ole ilmoittautuneiden listalla aiemmasta viestistäni huolimatta. Jos en tajunnut jotain, niin mitä? Jos taas on vaan mennyt ohi, niin saa edelleen laittaa nimen listaan. :) Antti Ilmavirta siis.
"Söpö sixpackmonsteri!" -kauneinta mitä Nightbringeristä on koskaan sanottu
Kyllä mä muistelen et oon sut sinne laittanut, mutta nyt oot ainakin, tervetuloa!Chade kirjoitti:Hmm meikä ei syystä tai toisesta ole ilmoittautuneiden listalla aiemmasta viestistäni huolimatta. Jos en tajunnut jotain, niin mitä? Jos taas on vaan mennyt ohi, niin saa edelleen laittaa nimen listaan. :) Antti Ilmavirta siis.
- Ihme_apina
Majoitus?
Vai onk jatkopaikalla susikasa?
Vai onk jatkopaikalla susikasa?
GreenMeanie kirjoitti: ... en oo mikää "Nätti Nakuna" niiku hebe
Veripallo kirjoitti:PELI 2 (vs eLylyth) Destruktion.
Pudotan Rahnin. Kävelen kolme tuumaa depolta ja kuolen.
On. Pelipaikalle ei voi jäädä yökis, mut meille kyl mahtuu majoittumaan. Vaimo sano et lastenhuoneeseen ei saa oksentaa.
Myös Oulusta olisi tulossa kaksi väsynyttä matkaajaa. Mahtuuko teille, vai alanko varamaan hotellihuoneita?petskules kirjoitti:On. Pelipaikalle ei voi jäädä yökis, mut meille kyl mahtuu majoittumaan. Vaimo sano et lastenhuoneeseen ei saa oksentaa.
Oulun Höyryliiga Ropeconissa (taas). Katso raportti ja kuvat!
Meille mahtuu.Tanan kirjoitti:Myös Oulusta olisi tulossa kaksi väsynyttä matkaajaa. Mahtuuko teille, vai alanko varamaan hotellihuoneita?petskules kirjoitti:On. Pelipaikalle ei voi jäädä yökis, mut meille kyl mahtuu majoittumaan. Vaimo sano et lastenhuoneeseen ei saa oksentaa.
Pelipaikka on nyt skoutattu. Siisti paikka, sijaitsee ostarilla (mallia Kontulan ostari) ja samassa kiinteistössä pizzeria, kauppa ja pubi. Paikan osoite on Iivisniemenkatu 3 ja Helsingistä pääsee busseilla 143, 145 ja 147. Paikka on täyttä metsää joten skoutatkaa bussista poistuminen huolella, esim google street viewistä + reittioppaasta. Soitelkaa kun olette eksyneet.
Lattia on pirun kylmä, joten omat sisätossut tai villasukat on pelimiehen valinta..
Heitän loppuperheen Nokialle viikonlopuksi, joten Tamperelaisilla voi olla mahdollisuus kyyteihin pe illalla Helsingin suuntaan ja/tai sunnuntai-iltana Tampereen suuntaan. Huudelkaa tarpeesta!
En tiedä olenko jo maininnut, mutta lauantaina on myös Iron Kingdoms -aiheinen vaikeahko tietovisa, josta voittajalle palkinto!
Mäkin tuun kajaanista ni oon sit susikasassa ordolaisten kanssa...
mutta
mä tulen Hesaan broidin luokse jo perjantaina, ni multa luonnistuis ruåttalaisten hakeminen aamulla...3 mahtuu kevyesti, 4 jos yks niistä on Hugo...
mutta
mä tulen Hesaan broidin luokse jo perjantaina, ni multa luonnistuis ruåttalaisten hakeminen aamulla...3 mahtuu kevyesti, 4 jos yks niistä on Hugo...
Always argue with Idiots. Bring them down to my level, and beat them with my experience
Excellent. Joo yks on Hugo ja ykskään ei oo kromosomi.. Kai :)MaSSacRe kirjoitti:Mäkin tuun kajaanista ni oon sit susikasassa ordolaisten kanssa...
mutta
Kiitos paljon toi auttaa mua huikeesti!
Ajattelin vaan ku hugo ei oo kauheen iso ;) Ja joo, Vähän täs jo mietin et Rickard etupenkille, muut takapenkille...ei ne ihmiset oo ongelma, vaan ne tuomiset...
Always argue with Idiots. Bring them down to my level, and beat them with my experience
- The Captain
- Valvoja
Joudun työvelvollisuuksien takia jättäytymään leikistä, pöh. Olisi tehnyt mieli päästä tyyppaamaan Galleoni tositoimissa, ja tuo tietovisakin kuulosti kivalta. Pitänee sitten massacroida paikallisia nyyppiä Galleonilla paikallisessa Umbra-liigassa.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-
Der Dexter
no niin lapsukaiset, kuka ajaa lepuskin ohi kohti tuota pelottavaa happeninkia?
itte pääsen siinä aamuyöllä töistä poies, joten olen vähän 50/50 siinä että kuinka paljon jaksan ajaa (tai enempi ajaa enää illalla), joten voisin vähän kyytiä kysellä (siis sellaista nelipyöräistä, ei mitään sen irstaampaa) että josko väsyneen elämä helpottuisi...
Myös voi olla mahdollista, että voisin lainailla koko suomen ylimääräiset legioonat, josko pääsis noita uusia techejä testaamaan käytännössä, tarpeellisia nappeja löytyy armeija-ketjusta. Olen tässä 3 eri faktion välillä miettimässä, että mitä ulkoilutetaan, toki maalauspakon puuttuminen jeesaa hieman, mutta full-makeup ois tietysti silti hakusessa.
itte pääsen siinä aamuyöllä töistä poies, joten olen vähän 50/50 siinä että kuinka paljon jaksan ajaa (tai enempi ajaa enää illalla), joten voisin vähän kyytiä kysellä (siis sellaista nelipyöräistä, ei mitään sen irstaampaa) että josko väsyneen elämä helpottuisi...
Myös voi olla mahdollista, että voisin lainailla koko suomen ylimääräiset legioonat, josko pääsis noita uusia techejä testaamaan käytännössä, tarpeellisia nappeja löytyy armeija-ketjusta. Olen tässä 3 eri faktion välillä miettimässä, että mitä ulkoilutetaan, toki maalauspakon puuttuminen jeesaa hieman, mutta full-makeup ois tietysti silti hakusessa.
Aliquando Insanire Iucundum Est
Erinomaista. Kuuluuko tarjoukseen myös patja, sohva tms. vai otammeko makuupussit mukaan?petskules kirjoitti:Meille mahtuu.Tanan kirjoitti:Myös Oulusta olisi tulossa kaksi väsynyttä matkaajaa. Mahtuuko teille, vai alanko varamaan hotellihuoneita?petskules kirjoitti:On. Pelipaikalle ei voi jäädä yökis, mut meille kyl mahtuu majoittumaan. Vaimo sano et lastenhuoneeseen ei saa oksentaa.
Oulun Höyryliiga Ropeconissa (taas). Katso raportti ja kuvat!
Lähtökohtaisesti siihen kuuluu lattiapaikka, mutta jotkut onnekkaat (2 kpl) ehtii saamaan jonkun pehmeämmänkin paikan..Tanan kirjoitti:Erinomaista. Kuuluuko tarjoukseen myös patja, sohva tms. vai otammeko makuupussit mukaan?petskules kirjoitti:Meille mahtuu.Tanan kirjoitti:Myös Oulusta olisi tulossa kaksi väsynyttä matkaajaa. Mahtuuko teille, vai alanko varamaan hotellihuoneita?petskules kirjoitti:On. Pelipaikalle ei voi jäädä yökis, mut meille kyl mahtuu majoittumaan. Vaimo sano et lastenhuoneeseen ei saa oksentaa.
Oletan että mulle on jo varattu se teitin kämpän kovin paikka... ;)
Puolalaisessa vessassa, käsi omassa ulosteessa, olen tulossa vanhaksi.
Mikä on joskus pehmeä, useimmiten kova ja kostuu viimeistään loppuyöstä: Mikan nukkumapaikka..
Nyt saa ystävät rakkaat (ja Mika) ruveta makselemaan turnausmaksuja, kun mun käyttötalouden rahat alkaa olemaan loppu kun palkintoja on pitänyt hommata niin paljon..
Pari maksua oli tullutkin jo, maksutiedot ekassa viestissä.
Nyt saa ystävät rakkaat (ja Mika) ruveta makselemaan turnausmaksuja, kun mun käyttötalouden rahat alkaa olemaan loppu kun palkintoja on pitänyt hommata niin paljon..
Pari maksua oli tullutkin jo, maksutiedot ekassa viestissä.
No höh, ei mitään hienoja boldauksia siitä et on maksettu?
i am dissapoint
i am dissapoint
- GreenMeanie
Puhuttiin Teron kanssa, että koska meikäläisen äiti on maailmalla ja innostu puhelimessa hirveesti ajatuksesta että vien sen kämpille huiman kasan figupelaajia juomaan kaljaa niin yö/jatkopaikka löytyy myös Olarista 10 minsan bussimatkan päässä pelimestoilta ja abaut vartin keskustasta. Tilaa on kaikille, sänkyjä/sohvia löytyy noin 5 ensimmäiselle jotka jaetaan palkintoina mm. mulle häviämisestä turnauksessa.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.