Peli-illat Lauttasaaressa
Re: Peli-illat Lauttasaaressa
Hoi, monelta ihmiset on ajatellut saapua huomenna pelaamaan? Miulla ei ole treenejä kahteen viikkoon niin olen koko illan siirtelemässä muovia ja metallia pitkin pöytää noppien säestyksellä. Mutta pitää vaan tietää kuinka aikaisin Lauttasaareen uskaltaa valua.
Yleensä ihmiset ovat tulleet 16 pintaan. Ite olen vasta 17.30.
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
-
Der Dexter
töissä, joten en oo mestoilla lainkaan
Aliquando Insanire Iucundum Est
Meikäläinen voi ainakin tulla vaik kuinka aikasin pelaileen. Ei nyt ihan aamukuudelta mut melkein.
Mulla menee siihen 17-18 aikaan.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Henryllä on tosiaan mun avain, että sieltä suunnasta kuunneltakoon infoa millon ovet avautuvat.Drakthar kirjoitti:Meikäläinen voi ainakin tulla vaik kuinka aikasin pelaileen. Ei nyt ihan aamukuudelta mut melkein.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Näillä näkymin ovet aukeaa klo 13 aikaan meikäläisen toimesta.
- GreenMeanie
Edit; empä tulekaan.
Viimeksi muokannut GreenMeanie, To 21.02.2013 13:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Tuun ainakin tuomaan Henrylle Judiksen, mtuta toivottavasti myös ehdin pelata yhden pelin. Joskun viiden jälkeen yritän paikalle.
Emmäkää kyl sit. Jään himaan maalaamaan.GreenMeanie kirjoitti:Edit; empä tulekaan.
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
- GreenMeanie
Nubs.
Viimeksi muokannut GreenMeanie, Ma 25.02.2013 22:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Jos tilaat kamaa Firestormilta, niin voisin ottaa samaan tilaukseen sen Nemon legendaryn+sidekickin... jos et ole vielä finalisoinut tilausta?
- GreenMeanie
Pahoittelen mutta tarjous meni jo.
-
Der Dexter
pahus, itteki tuuttasin just parisataa just siihen suuntaan, ois menny just hyvin samoilla posteilla...
-
Der Dexter
ninjasin ittelleni huomisen illan vapaaksi, ja varmaan leikin joulupukkia ihmisille, tuon sen verran paljon metallia mukanani eri ihmisille.
mihis aikaan on avaimia paikalle, että suvaitsee saapua itse mestoile?
mihis aikaan on avaimia paikalle, että suvaitsee saapua itse mestoile?
Mä oon paikalla viiden jälkeen huomenna.
Itsellä tulee nyt ainakin kolmen viikon tauko pelaamiseen.
Henry: jätä mun judis vaikka kaappiin säilöön, niin saan sen sitten sieltä kun ehdin.
Henry: jätä mun judis vaikka kaappiin säilöön, niin saan sen sitten sieltä kun ehdin.
17.30->
Oletko varma? Pikkuhuoneen ovea ei enää lukita. Ref.JArrow kirjoitti:Henry: jätä mun judis vaikka kaappiin säilöön, niin saan sen sitten sieltä kun ehdin.
“Common sense is not so common.” -Voltaire
Mä aloitin jo maanantaina kamojen siirron. Tavoitteena olis siirtää ne kaapitkin uuteen huoneeseen torstaina.Merimetsä kirjoitti:17.30->Oletko varma? Pikkuhuoneen ovea ei enää lukita. Ref.JArrow kirjoitti:Henry: jätä mun judis vaikka kaappiin säilöön, niin saan sen sitten sieltä kun ehdin.
Tulossa. Viimeistään noin kuuden aikoihin, toivottavasti aikasemmin.