"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Burning Hammer Cup 2:en lopputulokset ja jälkifiilistelyt

Ilmoitukset tulevista turnauksista.
Lord of Carcassonne

Burning Hammer Cup 2:en lopputulokset ja jälkifiilistelyt

Viesti Kirjoittaja Lord of Carcassonne »

Näin saatiin Faban kompiton turnaus hoidettua alta. Kiitoksia kaikille osallistuneille mukana olosta ja onnea vielä voittajille! Oli mukava taas pitää hienolle porukalle tosiaan turnaus. Joku siel purnasi Dwelleristä mutta sellaista se elämä on. kaikkia ei voi miellyttää. Seuraava Burning hammer on mahdollisesti syksyllä jossain vaiheessa mutta sen näkee sitten kun aika lähenee. Seuraava etappi siis on Fantsis Cup!

Tässä lopputulokset
1. Juuso Sipiläinen(Chaos Dwarfs)..............................................56 pelipistettä+ 5 maalauspistettä= 61 pts
2. Matti Myllyniemi(High Elves).................................................49 pelipistettä+ 2 maalauspistettä= 51 pts
3. Veeti Laine(Orcs and Goblins)................................................45 Pelipistettä+ 5 maalauspistettä= 50pts (Voitti myös Parhaan armeijan palkinnon)
4. Juha Sydänmaa (Lizardmen)..................................................45 pelipistettä+ 4 maalauspistettä= 49 pts
5. Heikki Vehmas (Dwarfs).......................................................35 pelipistettä+ 4 maalauspistettä= 39 pts
6. Santeri Kuisma (Empire).......................................................32 pelipistettä+ 4 maalauspistettä= 36 pts
7. Jarkko Syrjälä (Dark Elves)....................................................30 pelipistettä+ 5 maalauspistettä= 35pts
8. Mikko Haapanen (Ogre Kingdoms)............................................32 pelipistettä+ 1 maalauspistettä= 33 pts
9. Arttu Sulkanen (Orcs and Goblins)...........................................28 pelipistettä+ 3 maalauspistettä= 31 pts
10. Tony Palmroth (Vampire Counts)...........................................27 pelipistettä+ 3 maalauspistettä= 30 pts
11. Pekko Vuorenrinne (Daemons of Chaos)...................................24 pelipistettä+ 5 maalauspistettä= 29 pts
12. Sami Kangasvieri (Dwarfs)...................................................26 pelipistettä+ 2 maalauspistettä= 28 pts
13. Lauri Korhonen (Wood Elves)................................................25 pelipistettä+ 3 maalauspistettä= 28 pts
14. Henri Iltanen (Lizardmen)...................................................26 pelipistettä+ 1 maalauspistettä= 27 pts
15. Antti Ramstadius (Ogre Kingdoms).........................................25 pelipistettä+ 2 maalauspistettä= 27 pts
16. Juuso Pohja (Dark Elves).....................................................22 pelipistettä+ 2 maalauspistettä= 24 pts
17. Pyry Tuominen (Orcs and Goblins)...........................................7 pelipistettä+ 5 maalauspistettä= 12 pts
18. Lauri Sulkanen ( Lizardmen)..................................................6 pelipistettä+ 3 maalauspistettä= 9 pts

Kommentteja peleistänne saa pistää tähän aiheeseen.
Warhammer The Old World Alkaen 13.4.2024.
Bretonnia V/T/H 1/0/2

Warhammer Armies Project (1.8.2023 lähtien)
Bretonnia V/T/H 5/2/7
Nippon (Kun armeija on valmis) V/T/H 0/0/0
syrja

Re: Burning Hammer Cup 2:en lopputulokset ja jälkifiilistely

Viesti Kirjoittaja syrja »

No joo laitetaas nyt hiukan tarinaa ja mielipiteitä. Ensin oma hauska listani. Oli vaan pakko kokeilla,kun tuli mahdollisuus :D
Dark Elf (Khainite)
Lord
Crone Hellebron
Herot
Death hag bsb+asf banner+manbane
Death hag cauldronilla
Death hag cauldronilla
Core
34 witch elf: fc, tulilippu ja champalla manbane
2x 10 repetercrossaria muusikoilla
2x5 harpya
Special
30 Executioneria: fc, MR1 lippu
Rare
2xhydra

Ajatus siis, että Crone ja bsb olivat exeissä ja padat sitten buustaa noita hordeja. Hiukka nolottaa ettei yhtään assassiiniä ollut mukana. Mut pisteet oli muutenkin hiukan pienet tuohon teemaan. Ja jep, delffit ilman magiaa...

1 peli.
Joo-o liskoja liskoja. Pirusti skinkki paskaa ja lähes pahin homma mua vastaan. 2xslanni, life ja death....Ei silti olen tyytyväinen. Yllättävän hyvin pärjäsin magia myrskyä vastaan ilman omia maageja. Itseasiassa mahdollisuutta parempaan tulokseenkin oli tarjolla. Kuka tietää miten paljon parempaan. 3 kiesillä olisin tarvinnut nopista 7 jotta olisin overrunnannut KB:lla buustatun witch hordeni sauruksiin( jonka takana oli slannit ja toinen saurusboxi). No minä heitin 5 Jolloin en saanut yksikköäni lähiksen suojaan loitsuilta. Ensin tuli soulblight ja perään dwelleri. Witchien rippeet sitten blokkasi exeni jotka jäi yht 5 salamanterin ammuttaviksi. No tätä vois jossitella tietty mut se on turhaa. 19-1 pataan.
2 peli:
Jee lisää liskoja!!!
Paljon skinkki paskaa, pari stegaa ja tietty life slanni. No edellisessä kitkuteltiin kahta sammakkoa vastaan. Niin eihän tämä ole mithään. witchit puhdisti käytännössä kaikki skinkit (ajautuivat sopivaan kasaan josta oli aina helppo overrunnia niitä hajalle. Nyt Crone pääsi tekemään mitä osaa. Kutitteli yhden swarmin+stegan+saurus blokin+salamanterin+bsb veteranin ja toisen saurus blokin. Vastustajalle jäi pahasti rampa stega ja slanni kentälle. 20-0 voitto
3. peli
Empire. parit tykit+blasteri+stankki. Munakori ritarit deathmaagilla+bsb:llä+runefang kenulla, parit demit, pikku ritari poppoo ja jouskareita( 1 isompi poppoo jolla 2 detua). Melkoista tahimista itselläni ja hiukka hölmöilyäkin. Ritarijyrä vältteli kontaktia ja paiskoi aurinkoa (aurinko tappoi muistaakseni kaikkineen 1 harpyn ja 3 witch elffiä. Ennen kuin katosi miscastin myötä). Ai niin toinen hydrista muuten dodgesi hienosti auringon(tämmöinen pikku kohokohta pelistä). Mutta lähdin hiukan hölmösti liikkeelle ja jumitin itse exejäni. HÖ! Niin olisi killing blowta ollut tarjolla. 11-9 empirelle.

Eli siihen nähden, et mulla oli käytännössä täysin suojaton T3 armeija ja ilman magiaa. Niin mä olen oikein tyytyväinen tulokseen. 7 sija vau. Mutta näin nyt ja tälläisillä vastuksilla. Toisilla parituksilla tai yhdellä 7 heitolla....kuka tietää miten olisi mennyt. Mutta onnistuin tavoitteessani. Hyviä ilmeitä väellä...tä? ei maageja?siis yhtään?tä? :D

Mutta kiitos turneesta, kaikki toimi taas ihan mallikkaasti. Hyvä fiilis ja mieli jäi. Skenut oli ihan mielenkiintoisia. Eka skenun sääntöjä ei nyt oikeen maastojen puolesta tarvinnut noteerata. Pelkkää imbaa kentällä. Kakkos skenukaan ei oikeastaan haitannut/tuonut etua. Se oli ajatuksena ihan hyvä. Mutta sopiiko se dawn attakkiin jossa muutenkin armeija tulee kentälle randomilla? Meinaan onko sillä sit merkitystä vaikka paria yksikköä siirrettäis lisää? Olisikos ollut parempi jos nuo olisi ollut toisinpäin? Eli 1 skenun erikoisuutena d3 yksikön muokkaus ja dawnissa savu/dangerous terrain. Ihan vaan ajatuksia jatkoon, kun suunnittelet tulevia koukeroita. Samoin jatkoon, et vaikka kompiton on jees. Niin noiden spessujen sallimista miettisin.
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Juhaaha

Viesti Kirjoittaja Juhaaha »

Mä voisin taas maastosta vähän vinkua (vaikka ne mua suosikin), 2 peliä samalla pöydällä, missä 5 imbaa, vika peli sit 6 tai 7 imban kentällä. Vähän turhan paljon imbaa ainakin mun pöytiin osu, niistä vaikka jos 2-4 muuttas metsiksi, kukkuloiksi jne. niin voisi olla parempi.

Jos kerta kompittomalla mennään, niin en mä tiedä kantsiiko niitä spessuja bänniä. Teclis on paskamainen, mutta sellaista elämä on.
Jara- kirjoitti:
amis kirjoitti:... Onko se sitten "taidoistani" (vai nopistani :D) vai aivan jostain muusta kiinni?.
Se, että pärjäät pelimestan turnauksissa johtuu siitä, että ne ovat pelimestan turnauksia :)
Lord of Carcassonne

Viesti Kirjoittaja Lord of Carcassonne »

Juhaaha kirjoitti:Mä voisin taas maastosta vähän vinkua (vaikka ne mua suosikin), 2 peliä samalla pöydällä, missä 5 imbaa, vika peli sit 6 tai 7 imban kentällä. Vähän turhan paljon imbaa ainakin mun pöytiin osu, niistä vaikka jos 2-4 muuttas metsiksi, kukkuloiksi jne. niin voisi olla parempi.

Jos kerta kompittomalla mennään, niin en mä tiedä kantsiiko niitä spessuja bänniä. Teclis on paskamainen, mutta sellaista elämä on.
Teclis ehtii saada uudet säännöt seuraavaan turnaukseen mennessä. Täytyy katsoa jos hankkis jotain uutta maastoa...
Warhammer The Old World Alkaen 13.4.2024.
Bretonnia V/T/H 1/0/2

Warhammer Armies Project (1.8.2023 lähtien)
Bretonnia V/T/H 5/2/7
Nippon (Kun armeija on valmis) V/T/H 0/0/0
smaxx
Valvoja

Viesti Kirjoittaja smaxx »

Seuraavassa joukkueturnauksessa taitaa Dream Team Heinola olla korkealla :) Hyvä junkkarit. Ja Jupulla 5 maalauspinnaa, whaaat ??
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/
syrja

Viesti Kirjoittaja syrja »

Oli tainnut saada joltain kaverilta huikka väritys jelppiä
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
jupu_pupu_mies

Viesti Kirjoittaja jupu_pupu_mies »

syrja kirjoitti:Oli tainnut saada joltain kaverilta huikka väritys jelppiä
No armeija speedpaintattiin päivää ennen noppakerhon turnausta porukalla, veeti kyllä omat nappinsa näprää "vähän" paremmin. Noi oltiin tehty perusvärit washi ja musta hiekka drybrushattu harmaal.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Turnaukset”