N&T Ry Warmachine / Hordes Tournament 23.-24.2.2013
Re: N&T Ry Warmachine / Hordes Tournament 23.-24.2.2013
Ohan se Rickard kiva kaveri, mut tartteeko teidän antaa sen sentään voittaa? =) Mut joo hienoa, et oli ilmeisimmin hyvä turnaus.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ei se ole Rickard... Minionit on vain rikki. ;)Celebdae kirjoitti:Ohan se Rickard kiva kaveri, mut tartteeko teidän antaa sen sentään voittaa? =) Mut joo hienoa, et oli ilmeisimmin hyvä turnaus.
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
Noita tuloksia kun katselee, niin tuntuu että epäkuolleet on rikki, kun kerran Cryx ja zombi-gaattorit vaan jyrää skeneä.
Tulisit ite pistämään sitä turpaan, etkä pelais mitään hömppäpelejä... =)Celebdae kirjoitti:Ohan se Rickard kiva kaveri, mut tartteeko teidän antaa sen sentään voittaa? =) Mut joo hienoa, et oli ilmeisimmin hyvä turnaus.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Järkätkää turnauksia muulloin, kun meidän sählypelien päälleTheEmu kirjoitti:Tulisit ite pistämään sitä turpaan, etkä pelais mitään hömppäpelejä... =)Celebdae kirjoitti:Ohan se Rickard kiva kaveri, mut tartteeko teidän antaa sen sentään voittaa? =) Mut joo hienoa, et oli ilmeisimmin hyvä turnaus.
Mä ilmotan tässä jo etukäteen vetäväni herneet nenään, jos toukokuun turnaus on 18.-19. päivä viikonlopulla.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Askartelinpaskartelin piruuttani tuloksia vähän nätimmiksi ja oikeaan järjestykseen.
Koodi: Valitse kaikki
1. Rickard Nilsson Minions 5 (15.0)(16)(0)
2. Olli Reunanen Cryx 4 (16.0)(16)(0)
3. Sami Suikki Cryx 4 (16.0)(14)(0)
4. Oscar Oelrich Cryx 4 (13.0)(12)(0)
5. Tatu Purhonen LoE 3 (16.0)(4)(0)
6. Teppo Aro PoM 3 (14.0)(15)(0)
7. Oskari Backman Mercenaries 3 (14.0)(13)(0)
8. Teemu Aro RoS 3 (14.0)(10)(0)
9. Janne Mikkola Circle 3 (14.0)(1)(0)
10. Sampo Mäntylahti RoS 3 (13.0)(14)(0)
11. Henry Hyttinen PoM 3 (12.0)(9)(0)
12. Mika Ketola Trollbloods 3 (11.0)(5)(0)
13. Eetu Jokinen Cygnar 2 (16.0)(0)(0)
14. Gustav Linderup Cygnar 2 (13.0)(10)(0)
15. Hugo Svanborg Mercenaries 2 (13.0)(9)(0)
16. Juho Auer Mercenaries 2 (12.0)(17)(0)
17. Hermanni Raatevaara LoE 2 (12.0)(8)(0)
18. Mikko Heinola LoE 2 (9.0)(8)(0)
19. H-P Henttonen Khador 2 (9.0)(2)(0)
20. Ville Valkama Circle 2 (6.0)(9)(0)
21. Ilari Väkiparta LoE 1 (11.0)(10)(0)
22. Erno Pasanen RoS 1 (7.0)(4)(0)
23. Antti Ilmavirta RoS 1 (7.0)(5)(0)"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Turnaus meni omalta kohdaltani ihan kohtalaisesti: 2 voittoa ja 3 tappiota. Woldwrath tuli kaadettua ja Judikaattoriin tuli hävittyä. Pahin derppi oli Samin terminus+40 WM listaa vastaan, kun unohdin että pistol wraithit menettää incorporaalin vuoroksi jos ne ampuu. Toiseksi pahin derppi oli Gustavin cygnaria eStrykeriä vastaan, kun en lähtenyt hakemaan caster killiä kun Rockram oli chargematkan päässä em. casterista.
Oulun Höyryliiga Ropeconissa (taas). Katso raportti ja kuvat!
Noista listoista (mun ja Teemun) puuttuu jostain syystä 24. Niko Lintula.. Pahoitteluni!TheEmu kirjoitti:Askartelinpaskartelin piruuttani tuloksia vähän nätimmiksi ja oikeaan järjestykseen.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
asdasdasda
Viimeksi muokannut Arctico, Pe 14.03.2014 14:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- GreenMeanie
Kiitoksia Terolle turnauksesta, oli kivaa vaikka esim. Aiyanan aktivointi ja unittien pelaaminen loppuun asti olikin poikkeuksestta liian vaikeeta.
Kiitokset myös kaikille meillä yöpyneille, roskat ja pullot keräämällä ja pöydät pyyhkimällä kämppä on taas kuin uusi, mikä on aika yllättävää kun 20 kaveria ja Mountain King saunoo ja ryyppää yön. Kaljaa yms meni 157 tölkkiä/pulloa. Vaikka toki perjantain 4 hengen porukkakin (Hermanni nukkui koko illan eikä siis kerennyt juhlia) hoiti hommansa, on mun mielestä toi ihan kunnioitettavaa kun väkevät lisää vielä päälle.
Laitan listametailua ja tilinumeroita illalla.
Kiitokset myös kaikille meillä yöpyneille, roskat ja pullot keräämällä ja pöydät pyyhkimällä kämppä on taas kuin uusi, mikä on aika yllättävää kun 20 kaveria ja Mountain King saunoo ja ryyppää yön. Kaljaa yms meni 157 tölkkiä/pulloa. Vaikka toki perjantain 4 hengen porukkakin (Hermanni nukkui koko illan eikä siis kerennyt juhlia) hoiti hommansa, on mun mielestä toi ihan kunnioitettavaa kun väkevät lisää vielä päälle.
Laitan listametailua ja tilinumeroita illalla.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Kiitoksia HP:lle majotuksesta, Terolle ja kumppaneille järkkäilystä ja lietolaisille kyydistä.
Omat pelit about:
Ekassa Ilarin Vaylia vastaan Larisille jäi kolo, josta juosta Vaylin viereen. Kaya teleporttaa perässä ja hoitaa homman kotiin. Kakkos kiekalla olin ottamassa pataan Gustavin eHaleylta, kunnes eKrueger vaan lentää eteenpäin ja sähköttää Halen rikki. Päivän vikassa eKaya vs Samin eAspy. Keskellä kenttää käydään eeppisin grindi aikoihin, jossa lopussa casterit hakkaa vuorotellen toisiaan kun lähes kaikki muu on vainaa. Lopuks häviin aikaan kun Samilla on about 2.20 omassa kellossa.
Nelos kiekalla turnauksen (peliuran?) isoin derppi, kun Rickardia vastaan Maelok jää Stalkkerin threatin sisään. Shiftaan Stalkkeria eteenpäin ja jätän sen COMPLETELY WITHIN 8", jonka vuoksi se jää puol tuumaa vajaaksi Maelokista... 5 Kierroksella oon pienessä alakynnessä Mikon Saerynia vastaan, joten Krueger lähtee taas keulimaan ja sopivilla nopilla sähköttää Saerynin kumoon.
Omat pelit about:
Ekassa Ilarin Vaylia vastaan Larisille jäi kolo, josta juosta Vaylin viereen. Kaya teleporttaa perässä ja hoitaa homman kotiin. Kakkos kiekalla olin ottamassa pataan Gustavin eHaleylta, kunnes eKrueger vaan lentää eteenpäin ja sähköttää Halen rikki. Päivän vikassa eKaya vs Samin eAspy. Keskellä kenttää käydään eeppisin grindi aikoihin, jossa lopussa casterit hakkaa vuorotellen toisiaan kun lähes kaikki muu on vainaa. Lopuks häviin aikaan kun Samilla on about 2.20 omassa kellossa.
Nelos kiekalla turnauksen (peliuran?) isoin derppi, kun Rickardia vastaan Maelok jää Stalkkerin threatin sisään. Shiftaan Stalkkeria eteenpäin ja jätän sen COMPLETELY WITHIN 8", jonka vuoksi se jää puol tuumaa vajaaksi Maelokista... 5 Kierroksella oon pienessä alakynnessä Mikon Saerynia vastaan, joten Krueger lähtee taas keulimaan ja sopivilla nopilla sähköttää Saerynin kumoon.
Kiitti rapsasta. Kiva lukea, miten Suomen paras circlepelaaja hoitaa hommat niin voi opetella itsekin paremmaksi. Ja hienosti pärjätty vaikka pelaatkin goraxia. Mut kyl parhaalla on varaa antaa vähän tasotusta.Crescent kirjoitti:Omat pelit about:
Samu lukee tätä surullisena himassa. Mut jos ei osallistu, niin voi menettää kruununsa.. ;) (Päivitetään rankingit, kunhan ehditään...)
Maailman paras minionpelaaja Rickard kyllä antaa aina casterinsa kiville. Toisaalta minioneilla taitaa olla aika vähissä kikat, millä poistaa noita stealthattuja kiviä jos ei niitä sille ilmaiseksi anna.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
-
SpartanMk1
Vaikka nimi nyt jäi, niin ei se haittaa koska turnaus oli mahtava.petskules kirjoitti:Noista listoista (mun ja Teemun) puuttuu jostain syystä 24. Niko Lintula.. Pahoitteluni!TheEmu kirjoitti:Askartelinpaskartelin piruuttani tuloksia vähän nätimmiksi ja oikeaan järjestykseen.
Pelaajasta ne tulokset riippuu. Enkä minä nyt saanut kapitalisoitua zerkovaa vaikka hyvin se yllätti porukkaa.
No lisää harjottelua ja ehkä toinen decimaattori messiin, sitten seikkaillaan taas sinne etelään.
- Ihme_apina
Decimaattori on paska. :)
Zerkova yllättää aina kun se osuu vastaan, Wishnaileriä vois suositella sinne tulevaisuudessa.
Zerkova yllättää aina kun se osuu vastaan, Wishnaileriä vois suositella sinne tulevaisuudessa.
GreenMeanie kirjoitti: ... en oo mikää "Nätti Nakuna" niiku hebe
Veripallo kirjoitti:PELI 2 (vs eLylyth) Destruktion.
Pudotan Rahnin. Kävelen kolme tuumaa depolta ja kuolen.
Joku on väittänyt että Zerkovakin on paska, mutta yllättäen sama apina tais olla ihan housut kintuissa sitä vastaan... Pelataan mikä tuntuu hyvältä ja silleen.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
asdasdasda
Viimeksi muokannut Arctico, Pe 14.03.2014 14:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Toimiva linkki. Alkuperäisen kuvan linkki korjattu.
“Common sense is not so common.” -Voltaire
Tosiaan kiitokset järjestäjille, vastustajille ja HP:lle yöpaikasta. :) Hyvä meno oli taas. Kikkalistat toimi juuri niin kuin odotin, eli hävisin suoraan skenaarioon jos toinen vain yritti sitä pelata.
Cygnyt menee jäähylle, ostakaa pois niin saan uutta maalattavaa. :)
Cygnyt menee jäähylle, ostakaa pois niin saan uutta maalattavaa. :)
Kiitos kaikille. Oli mahtavat pelit ja muutenkin.
-Nämä uudet skenut (muokatulla destructionilla) tuntuu kyllä niin pirun hyviltä pelata. Tykkään.
-Uudesta DC:stä en silti näe juuri hyviä puolia, mutta ehkä se selittyy sillä, että Suomessa on aika kevyt aikataulu koko turneen läpiviennille.
-Legioonalla täytyy opetella myös pelaamaankin, se ei ole cryx. Melkein, mut ei ihan.:)
-Mikko
-Nämä uudet skenut (muokatulla destructionilla) tuntuu kyllä niin pirun hyviltä pelata. Tykkään.
-Uudesta DC:stä en silti näe juuri hyviä puolia, mutta ehkä se selittyy sillä, että Suomessa on aika kevyt aikataulu koko turneen läpiviennille.
-Legioonalla täytyy opetella myös pelaamaankin, se ei ole cryx. Melkein, mut ei ihan.:)
-Mikko
Rats keep running!