Peli-illat Lauttasaaressa
Re: Peli-illat Lauttasaaressa
En osaa sanoa. Paikalla joskus iltapäivällä tai illalla.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Tero syyhki mun avaimen, mutta on jo nyt kertsillä, että sinne vaan halukkaat. Mä tuun joskus.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
-
Der Dexter
Tarvitsen masiinanpeluuta elämääni!
Olen maanantain (tai mitä tästä nyt on jäljellä), tiistain ja keskiviikon vapaalla, ja olen metakoneeseeni hakannut 239 erilaista listaa, joita pitäisi priimametan lisäksi hitusen pelitestaa. Eli toisin sanoen, kukaan välipäivinä vapaalla sen vertaa, että pelin tahi kaksi tahkoaisi joku päivä...
Olen maanantain (tai mitä tästä nyt on jäljellä), tiistain ja keskiviikon vapaalla, ja olen metakoneeseeni hakannut 239 erilaista listaa, joita pitäisi priimametan lisäksi hitusen pelitestaa. Eli toisin sanoen, kukaan välipäivinä vapaalla sen vertaa, että pelin tahi kaksi tahkoaisi joku päivä...
Aliquando Insanire Iucundum Est
Tuu tänään kuuden jälkeen kertsille. Mä jeesaan hyllyjen kasaamisessa siinä ensin, mut voisin ihan hyvin yhen matsin vetästä kans. Tai vaikka kaks, jos telotan sut kakkoskiekalla =)Der Dexter kirjoitti:Tarvitsen masiinanpeluuta elämääni!
Olen maanantain (tai mitä tästä nyt on jäljellä),
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
-
Der Dexter
Mä voin pelaa tiistaina.
-
Der Dexter
hjuva, pitää varmaan anastaa Jaakolta sitten avaimet, niin pääsee pelittääns millon vaan...
Kenen 2-player battle boksin jämät siellä hyllyssä on? Haluuko joku myydä mulle siitä yhet skinwalkerit?
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
-
Der Dexter
Voiding Ebla myydakin, jos kauniisti payday
- GreenMeanie
Jaa. Se on sit jo lähteny päivä alkuun? Myykkö mulle sen battlegroupin?Der Dexter kirjoitti:Voiding Ebla myydakin, jos kauniisti payday
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Ainiin, ne on mun Tatulle "myymät" napit, en vaan tainnut koskaan muistaa asiasta Tatulle mainita. :p Nytpä mainitsen.
"Söpö sixpackmonsteri!" -kauneinta mitä Nightbringeristä on koskaan sanottu
-
Der Dexter
Itse asiassa ipadin tekstinsyotto on van nihkee
Oon koko tiistain vapaalla, että about mihin aikaan tahansa voin kertsille raahautua.
-
Der Dexter
kuulostaa hyvältä, eli vissiin herätys on siis rajana...
joskus puolilta päivin vois olla, niin voin tyyppaa pariakin listaa jotka kaipaa testausta...
joskus puolilta päivin vois olla, niin voin tyyppaa pariakin listaa jotka kaipaa testausta...
Joo, joskus yheltä aikasintaan ois mulle jees.
Hei miekin hyppään mukaan, on lista kans testausta vailla. 12 vai yheltä?
-
Der Dexter
lähen matkaan 12 aikaan, eli astetta enne 13 olen mestoilla...
Onko Fanaatikkoon autoilijoita? Tarvittisi kyydin ja olisin valmis maksamaan osani.
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
Kyllä sinne autolla mennään. Tällä hetkellä vissiin mahdutaan yhteen autoon. Mulla voi olla mahdollisuus meidän autoon, koska se on niin rikki ettei muut uskalla sillä ajaa. :P
- GreenMeanie
Hihhei, autoon tulee sitten Mountain Kingille siirtyviä merkkejäkin. Kiinnostaisko ketään alottaa torstaina vaikka GASP jo kello 12? Ois kiva keretä pelaamaan parikin peliä ja päästä sit illaks kuiteski muualle.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.