Itse projektiin -> edessä on n. 90 miehen, parin chimeran ja parin tykistön verran sekä rakenneltavaa että maalattavaa. Olen lähtenyt jalkaväestä liikkeelle ja oon sen 10 miestä saanut valmiiksi. Kuhan saan erikoisaseet(meltat ja plasmat) perille, niin pääsee viimeistelemään ryhmät. Kuhan tuo tapahtuu, niin heitän niistä kuvaa. Mallia kuitenkin löytää tuolta toisesta topicista, jonka linkkasin, siellä parista jannusta kuvat. Valmiina on myös chimera, josta nyt kuvaa.

Yrityksenä oli saada hieman käyttöä nähnyt tankki, halusin pitää värityksen suhteellisen simppelinä.
Vaikka käytänkin enimmäkseen Warzone figuja jalkaväkenä, niin siitä huolimatta armeijassa tulee näkymään myös GW tuotteita yhden PCS:n ja CCS:n muodossa. Näin ollen tilasin hieman tavaraa lisää n. kaksi viikkoa sitten.

Dumlet eivät kuulunut tilattuihin tavaroihin, mutta paketista löytyivät!
Laatikon olen avannut ja CCS:n kasannut.

Edessä on company commander feat master of ordnance. Takana ihan 4 veteraania ilman sen kummempia varusteita. Tässä kuvassa näkyy myös nuo Pig-Ironin päät mitä käytän. Antavat hyvän lookin joukoille. :)
Tässä tämä ensimmäinen viesti oli. Tulevaisuudessa nähdään veteraaniryhmiä, normi infantryä, pari HWS:ää, karskineita, jopa yksi tallarn ryhmä. Toivottavasti myös toinen chimera pian maaleissa sekä tykistöt kasaan, mutta niistä sitten ajallaan. Toivottavasti tämä blogi motivoi jotakuta harrastuksen pariin. Itse olen aivan liekeissä tämän armeijan teosta. :)
~Ilfierno