Peli-illat Lauttasaaressa
-
Der Dexter
Re: Peli-illat Lauttasaaressa
oon torstaina 12 asti töissä, mutta kyllä siitä pikapikaa ois tarkotus siirtyä laruun kyl.
en ihan 12 oo paikalla, mutta mahdollisesti melko nopeesti sen jälkeen, kattostaa kuin kauna siihen sitten menee
en ihan 12 oo paikalla, mutta mahdollisesti melko nopeesti sen jälkeen, kattostaa kuin kauna siihen sitten menee
Aliquando Insanire Iucundum Est
Mäki varmaan tarviin kyydin Turkkuseen. Vähän turhan pitkä matka käveltäväksi.
- GreenMeanie
Onko sulla avaimet kanssa?Der Dexter kirjoitti:oon torstaina 12 asti töissä, mutta kyllä siitä pikapikaa ois tarkotus siirtyä laruun kyl.
Ilmoittele (tai kuka vaan avaimellinen) et mihin aikaan pääsee sisään vaikka ihan reaaliaikasesti puhelimella huomenna.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Joo Tatulla on mun avaimet. Mä en välttämäti selviä mestoille, katotaan huomenna...GreenMeanie kirjoitti:Onko sulla avaimet kanssa?Der Dexter kirjoitti:oon torstaina 12 asti töissä, mutta kyllä siitä pikapikaa ois tarkotus siirtyä laruun kyl.
Ilmoittele (tai kuka vaan avaimellinen) et mihin aikaan pääsee sisään vaikka ihan reaaliaikasesti puhelimella huomenna.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
-
Der Dexter
jos ei mitään ihmeempiä tapahdu (lue ylitöitä), niin selviän lauttasaareen varmaankin 13 mennessä, on auto käytössä niin matka sujuu vikkelästi.
pistäön HP:lle viestiä jos myöhästyy tästä.
pistäön HP:lle viestiä jos myöhästyy tästä.
Aliquando Insanire Iucundum Est
Mä ttuun kans huomenna. Koitetaan selvitä ajoissa.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Mie tuun kun vaan pääsen. siinä 15 maissa siellä. Turkuunkin tulen sitten lopulta, hyppään kans kyytiin jos pääsen.
Tuun jossain vaiheessa ilta(päivä)ä. Neljän ja seittemän väliin iskisin arvioidun saapumisajankohdan.
Kun alottelin tän pelin pelaamisen, niin tein itselleni figupelaajille niin tutun lupauksen; "en osta lisää ukkoja ennen kuin saan nämä maalattua". Mun eka ostos sisälsi Cygnarin battleboxin ja Trencher chain gunin. Ei lieni vaikea arvata miltä osin homma meni vikaan...
No kuitenkin nyt rapiat 6 ja puol vuotta myöhemmin voin julistaa maalanneeni myös puuttuvan chain gunin lataajan \o/ Välissä en ehtinyt ostaa kuin pari faktiota about kokonaan ja kolmannenkin puoliksi. Kun sain jaettua tämän tiedonmurusen kaikkien teidän kolmen lukijan kanssa, niin tästä on hyvä jatkaa uusin tavoittein =)
PS. Tero mä pääsen pelaamaan aiemminkin, jos siltä tuntuu.
No kuitenkin nyt rapiat 6 ja puol vuotta myöhemmin voin julistaa maalanneeni myös puuttuvan chain gunin lataajan \o/ Välissä en ehtinyt ostaa kuin pari faktiota about kokonaan ja kolmannenkin puoliksi. Kun sain jaettua tämän tiedonmurusen kaikkien teidän kolmen lukijan kanssa, niin tästä on hyvä jatkaa uusin tavoittein =)
PS. Tero mä pääsen pelaamaan aiemminkin, jos siltä tuntuu.
Mun pitänee valmistella jotain anti chain gun techejä... ;)
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
Meitä näyttäisi olevan viisi lähdössä Fanaticiin Helsingistä. Jos ei kellään ole muita ehdotuksia, niin lahjon tarvittavat virkamiehet ja otan meidän auton. Lähtö klo 6.50 Nöykkiöstä, ensimmäinen pysähdys Ruoholahden metroaseman hujakoilla 7.10 ja toinen Leppävaarassa n. 7.30.
Mukaan olen siis laskenut:
Sampo (Ruoholahdesta)
Henry (saat päättää kumpi on sulle helpompi)
Ilari (Ruoholahdesta)
Tatu (Leppävaarasta)
Minä
Jos jollain on jotain muita suunnitelmia kuljetukselle tai on hankkinut jo itselleen kuljetuksen niin saa ilmoitella.
Mukaan olen siis laskenut:
Sampo (Ruoholahdesta)
Henry (saat päättää kumpi on sulle helpompi)
Ilari (Ruoholahdesta)
Tatu (Leppävaarasta)
Minä
Jos jollain on jotain muita suunnitelmia kuljetukselle tai on hankkinut jo itselleen kuljetuksen niin saa ilmoitella.
Mä olen aika tukevassa flunssassa, joten jää nähtäväksi olenko liikkelleä ollenkaan. Pidän ajan tasalla.petskules kirjoitti:Sampo (Ruoholahdesta)
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
Nyt rankkaa saikutusta kolme päivää ja eiköhän sillä toivu ajoissa!Merimetsä kirjoitti:Mä olen aika tukevassa flunssassa, joten jää nähtäväksi olenko liikkelleä ollenkaan. Pidän ajan tasalla.petskules kirjoitti:Sampo (Ruoholahdesta)
Mä tuun joskus seiskan pintaan huomenna kertsille. Yksi peli ois tarkotus saada pelattua ja ehkä speed paintattua paria nappia.
Ovet aukeaa huomenna viideltä mun puolesta. Toki siis olettaen, että joku muukin ois tulossa niihin aikoihin.
Tulossa taas johonkin aikaan, jossei muuten niin aikaisintaan viideks. Aikasempikin ehkä onnistuisi, mutten tiiä.
Jos ovet aukeaa 17 niin tuun silloin aiemminkin pääsen.
Mun kyydissä Turkuun menneet voi maksaa 12,10 euroa mun tilille 134450-202459.
Tatu voi maksaa 22,10, sit ku saan Nyssit maaleihin.
Tatu voi maksaa 22,10, sit ku saan Nyssit maaleihin.
Maksettu.
Mutta ihan threadiin liittyvä asia, onko avaimien haltijoilla aikaa tulla torstaisin 15 tai viimeistään 16 maissa paikalle? Kerkeen just ja just mahduttaa yhden pelin per torstai, mutta jos ei 15.30 maissa setuppaa niin jää 50 pistettä vähän haaveeks, Deathclockillakin. Ei mitään pakkoa, mutta olis kiva.
Mutta ihan threadiin liittyvä asia, onko avaimien haltijoilla aikaa tulla torstaisin 15 tai viimeistään 16 maissa paikalle? Kerkeen just ja just mahduttaa yhden pelin per torstai, mutta jos ei 15.30 maissa setuppaa niin jää 50 pistettä vähän haaveeks, Deathclockillakin. Ei mitään pakkoa, mutta olis kiva.
Mä oon tavallisesti arkisin duunissa, joten lähtökohtaisesti kykenen siihen noin viiteen paikalle ja se on tarkotus ylihuomennakin. Välillä tilanteet toki vaihtelee ja yritän silloin informoida etukäteen, jos kysyntää on.