Lyhyestä virsi kaunis: koskeeko character restrictionit myös warcastereita ja warlockeja Steam Roller tapahtumista?
Esimerkki: Turnaus jossa on käyettävä kahta listaa ja Steam Roller character restrictionit on voimassa, voiko toista johtaa pButcher ja toista eButcher?
SR character restrictions ja 'casterit/'lockit
SR character restrictions ja 'casterit/'lockit
Hän on puhunut.
Re: SR character restrictions ja 'casterit/'lockit
Kyllä. Et voi pelata kahta samaa casteria.Veripallo kirjoitti:Lyhyestä virsi kaunis: koskeeko character restrictionit myös warcastereita ja warlockeja Steam Roller tapahtumista?
Voit. E ja p versiot ovat eri hahmoja. Esmes yhdessä listassa voi olla pEiryss ja toisessa eEiryss.Veripallo kirjoitti:Esimerkki: Turnaus jossa on käyettävä kahta listaa ja Steam Roller character restrictionit on voimassa, voiko toista johtaa pButcher ja toista eButcher?
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
Sori mutta mun lontoon murre pettää mut nyt täysin. Vaikka kuinka luen SR13 characters restricted sääntöä, niin en näe miten tämä on laillista. Pari suoraa lainausta Steam Roller 13 Army list variants alueelta:Merimetsä kirjoitti:Voit. E ja p versiot ovat eri hahmoja. Esmes yhdessä listassa voi olla pEiryss ja toisessa eEiryss.Veripallo kirjoitti:Esimerkki: Turnaus jossa on käyettävä kahta listaa ja Steam Roller character restrictionit on voimassa, voiko toista johtaa pButcher ja toista eButcher?
En ole sata varma Alexiasta, mutta minusta tuo kuulostaa hyvin paljon siltä että puhuttaisiin p ja e versioista samasta hahmosta. Aka ei nyöskään voi juoksuttaa pEirystä ja eEirystä eri listoissa, kun taas base line säännöillä tämä olisi mahollista:SR13 kirjoitti:Characters Restricted – Different versions of the same character
model/unit cannot be included in more than one of a player’s
lists. (Example: A player cannot include Alexia, Mistress of the
Witchfire in one list and Alexia Ciannor & the Risen in another.)
Tässä taas ollaan selkeitä siitä, ettei esim. eEirystä voi juoksuttaa kahdessa listassa, mutta eri versioita Eiryksestä voi.SR13 kirjoitti:Baseline – Second list optional. All lists are subject to the same
point constraints and must be led by warcasters/warlocks
from the same faction. Players cannot include the same version
of a model or unit with FA C in more than one list.
Noh kun te sitten saatte mut vakuuttuneeksi että olen väärässä, kertokaa toki missä tapauksissa modellit ovat eri versioita samasta hahmosta.
-Kiitos!
Hän on puhunut.
Tässä on nyt pieni väärinymmärrys teillä molemmin puolin. Tuo Character Restricted on sääntövarianttien alueella, eli ei perussäännöissä. Käytännössä siis turnauksissa pitää olla tuo sääntö nimenomaisesti käytössä, jos eeppinen ja tavallinen versio charrusta halutaan rajata vain yhteen listaan. Ja edelleen tuota sääntöä en tiedä käytetyn yhdessäkään turnauksessa varmaan itse asiassa missään uuden Steamrollerin aikana.Veripallo kirjoitti: Sori mutta mun lontoon murre pettää mut nyt täysin. Vaikka kuinka luen SR13 characters restricted sääntöä, niin en näe miten tämä on laillista. Pari suoraa lainausta Steam Roller 13 Army list variants alueelta:En ole sata varma Alexiasta, mutta minusta tuo kuulostaa hyvin paljon siltä että puhuttaisiin p ja e versioista samasta hahmosta. Aka ei nyöskään voi juoksuttaa pEirystä ja eEirystä eri listoissa, kun taas base line säännöillä tämä olisi mahollista:SR13 kirjoitti:Characters Restricted – Different versions of the same character
model/unit cannot be included in more than one of a player’s
lists. (Example: A player cannot include Alexia, Mistress of the
Witchfire in one list and Alexia Ciannor & the Risen in another.)
Turnauksissa on siis lähtökohtaisesti käytössä tuo perussääntöjen charrarajoitus, joka kieltää charrun saman version käyttämisen useammassa kuin yhdessä listassa. Sama sääntö on sekä warcastereile/warlockeille että muille charroille.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.